Tuning uliczny (słuczki, wypadki) :( - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i likwidacja szkody zakończona - dzisiaj sie dodzwoniłem do tego Allianz. Pani mi powiedziała, że kase wypłacili 12 stycznia, ale ja kasy narazie ne widziałem i nie wiem w jakiej kwocie. Jutro mam zadzwonić o 9 do typa, ktry mi likwidował szkode i sie dowiedziec o szczegóły.

Jakbym dostał 1200zł to bym se jeszcze przód cały zrobił na cacy - ale narazie nie zapeszam.
  
 
No i przyszły pieniądze do domku

Let the competition for the most beautiful 2107 BEGIN!!!! Hehehehe!
Zax - coprawda nie bede miał takich ładnych nieoryginalnych felg jak ty, ale reszta.... mniam



[ wiadomość edytowana przez: Leszek_Gdynia dnia 2005-01-25 12:07:13 ]
  
 
quote]
2004-12-16 15:12:38, arsen pisze:
tjunink
[/quote]
Kurcze,zaczynam zbierac kasę
  
 
o ile masz gaz zapomnij o GTA jeśli nie chcesz zakatować silnika
  
 
Cytat:
2005-01-26 09:01:26, Koliber_111 pisze:
o ile masz gaz zapomnij o GTA jeśli nie chcesz zakatować silnika



Ja mam LPG...Nie zauważyłem przewidywanych przez mechanika problemów...a że gniazda zaworowe musiałem wymienić to nie z powodu gazu , ale beznadziejnej jakości pracy owego mechanika.

Nie ma wg. mnie przeciwwskazań dla gazu w wysilonych motorkach. Nawet powiem , że wyższa liczba oktanowa gazu pomaga maksymalnie doprężyć i zwiększyć sprawność takiego tuningowanego motoru. Oczywiście, szaleństwa tylko na benzynie, ale codzienna jazda jak najbardziej na gazie.
  
 
Grzegorzu, znów mamy odmienne pogłądy.Liczba oktanowa(nawet10gazu jest super przy doprężonych motorach,ale bardzo wysoka temperatura spalin jeat dla nich zabójcza.mówię o silnikach o mocy 80 koni z litra i więcej,wersją GT,GTX nic nie grozi
  
 
Cytat:
2005-01-26 09:01:26, Koliber_111 pisze:
o ile masz gaz zapomnij o GTA jeśli nie chcesz zakatować silnika


Należę do tych nielicznych szczęśliwców,którzy jeszcze gazu nie posiadają.I w związku z tym większość przeróbek silnika stoi przede mną otworem.a prawda jest taka,że jak przyprowadziłem ładziankę do inż Chojnackiego to pierwsze jego pytanie brzmiało:
-jest gaz?
A po przeczacej odpowiedzi z mojej strony nastąpił uśmiech i tekst:
-to bardzo dobrze,wszystko się da zrobić.
  
 
i zrobił wersję GT.jak wrażenia z jazdy?
  
 
Cytat:
2005-01-27 07:54:07, Koliber_111 pisze:
Grzegorzu, znów mamy odmienne pogłądy.Liczba oktanowa(nawet10gazu jest super przy doprężonych motorach,ale bardzo wysoka temperatura spalin jeat dla nich zabójcza.mówię o silnikach o mocy 80 koni z litra i więcej,wersją GT,GTX nic nie grozi



Są ludzie , tacy jak Chojnacki, którzy boją się gazu i wszelkie porażki gotowi tłumaczyć istnieniem LPG...Temperatura spalin nie różni się znowu tak istotnie, żeby być zabójczą dla silnika...Tym bardziej , że zwykle wyprzedzenie zapłonu większe w LPG zmniejsza ją dość istotnie. Prawda natomiast jest, że LPG nie toleruje fuszerki. Jeśli materiały nie są najlepszej jakości , a regulacja nieodpowiednia to szybko można uszkodzić np. gniazda zaworowe ( sam to przeżyłem). Ja z LPG nie zrezygnuję, nawet kiedy założę wreszcie podwójne gaźniki i udowodnię na swoim przykładzie, że nie ma co się bać gazu nawet w silnikach mających ok. 80KM z litra...( oczywiście powtarzam, że do szaleństw na wysokich obrotach z całą pewnością trzeba używać benzyny)
  
 
Nikt nie zakumał, ze bede miał naprawioną ładną Normlanie nic tylko się obrazić
  
 
zakumal zakumal... ale czekam na foty. Wtedy sie oceni
i skrytykuje
  
 
W sobote jade po części....
  
 
Witam
Cytat:
2005-01-27 19:16:00, Leszek_Gdynia pisze:
Nikt nie zakumał, ze bede miał naprawioną ładną Normlanie nic tylko się obrazić


Leszek, , Ty tu nie kłap dziobem na darmo, pochwalisz się jak już zrobisz
  
 
Hmm....
czekam na efekty. koniecznie zrób zdjęcia

apropo twojej historii Leszku przypomniało mi się jak to mój samochod po umyciu i wypucowaniu lakieru na błysk stoczył się z górki wylądowal na wiśni sąsiada. Oczywiscie miałem za mało sił w rękach i nogach aby moją ładną przed tym powstrzymać a w momęcie zderzenia z drzewkiem trzymałem móje autko za przedni zderzak Oczywiście szkoda była mniejsza niż u ciebie. Roślinka trafiła miedzy zamkiem a lampą, gniotąc zderzak i klapę bagażnika. Potem drewniany młotek, szpachelka i jakoś wyszło Najtrudniej było wyprostować chromowaną listwę zderzaka.

Życzę powodzenia w naprawie

ZAWSZE ZACIĄGAJCIE RĘCZNY!!!
  
 
Grzegorzu,są dwie grupy firm tuningowych.Jadni zrobią wszystko,byle na wykresie z hamowni było jak najwięcej i klijent jak najwięcej zapłacił,a jak się popsuje to klijent jest winny bo zajeżdził.Drudzy,w tym napewno Chojnacki starają się znaleść kompromiś pomiędzy osiągami i trwałością. ja już miałem "potworka"-skoda rapid 1300 z silnikiem ok 100 koni robionym przez Siniarskiego.zabawa-bajka,zapytaj Górala,trwałość-porażka.osobiście jak pewnie wiesz też mam gaz i silnik po modyfikacjach w CHMS moc 89koni moment 130Nm od 2.5 do 5tyś obr/nmin i na tym narazie poprzestałem.więcej będzie po rozwierceniu na 1.6 i montażu wtrysku gazu.
  
 
a jeśli bardzo zależy Ci na kilku konikach,to istnieją dodatki do benzyny,pozwalające podnieść moc i moment o 10-12%.na gazie jest tyle ile ma być a na benzynie...
  
 
Koliber chyba ci się tematy pomyliły
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-01-28 09:13:49, Koliber_111 pisze: ja już miałem "potworka"-skoda rapid 1300 z silnikiem ok 100 koni robionym przez Siniarskiego.zabawa-bajka,zapytaj Górala,trwałość-porażka.
a jeśli bardzo zależy Ci na kilku konikach,to istnieją dodatki do benzyny,pozwalające podnieść moc i moment o 10-12%.na gazie jest tyle ile ma być a na benzynie...



Nie wiem jak to ze skodą rapid, ale o ładzie powiedział mi człowiek godny zaufania, że 130KM z 1600 cm , a więc prawie 140KM z 1700 cm , czyli ok. 80KM z litra ( na benzynie) jest do uzyskania bez istotnych spadków trwałości , pod warunkiem jednak b. starannej obróbki i montażu. I gaz nie przeszkadza...
  
 
Cytat:
2005-01-28 09:28:51, Grzegorz2107 pisze:
Nie wiem jak to ze skodą rapid, ale o ładzie powiedział mi człowiek godny zaufania, że 130KM z 1600 cm , a więc prawie 140KM z 1700 cm , czyli ok. 80KM z litra ( na benzynie) jest do uzyskania bez istotnych spadków trwałości , pod warunkiem jednak b. starannej obróbki i montażu. I gaz nie przeszkadza...



OT OT OT OT OT
  
 
dlaczego się tematy pomyliły??? tuning uliczny-to sposoby na podniesienie mocy są jak najbardziej na miejscu