126 rurka emulsyjna

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wsadzilem dzisiaj do gaznika rurke F50, z jakimi dyszami powinna gadac ? w sumie to lepiej sie zbiera niz na f 74 ale mzoe da sie cos jeszcze wymodzic.???
  
 
Noo właśnie! A jakie są inne kombinacje? Tzn rurki do dyszy?
Jakie są dysze/rurki?
  
 
Ja mialem wczesniej f 74 , powietrze 190 paliwo 115 i bylo spoko, ale teraz jest lepiej, co jeszcze p[ozmieniac zeby bylo jeszcze lepiej ?
  
 
ja miałem f74 to dysze 190/117
teraz mam szczelinową wp3/2 i mam 190/120
ale bede zmieniał na 180 przy jakiejś okazji
  
 
szczelinowa to bym kupil ale niemam z kad skoloweac
  
 
wsadzilem dysze 105 150 i rurke f74 i lata jakl rakieta, czy to nie dziwne ?
  
 
Cytat:
2004-10-13 15:29:06, maskekk pisze:
wsadzilem dysze 105 150 i rurke f74 i lata jakl rakieta, czy to nie dziwne ?

wg. mnie teraz jest ZNACZNIE wzbogacona w stosunku do serii mieszanka i stąd ta poprawa. mierzyłeś już spalanie??
  
 
no jeszcze niemierzylem, w ogole mnie spalanie niebardzo interesi. ale trzeba bedzie zmierzyc, wrazenia sa zajebiste z jazdy, myslisz ze bardzo wzrosnie >?
  
 
Cytat:
2004-10-13 20:20:08, maskekk pisze:
no jeszcze niemierzylem, w ogole mnie spalanie niebardzo interesi. ale trzeba bedzie zmierzyc, wrazenia sa zajebiste z jazdy, myslisz ze bardzo wzrosnie >?



A do ilu dociagniesz na II biegu, na 117 i 190 przy 50km/h moj silnik dostawal niemocy na 120 jest juz lepiej.
  
 
Chłopaki co by mi dała wymiana rurki emulsyjnej na seryjnym silniku z poprawionym dolotem ?
  
 
Zawsze warto wymienic m oze troche odczujessz ??? napewno sie lepiej poczujesz na II biegu na 115/190 do 50 na 105/150 do 50 wiecej juz niemoze, mam jeszcze pare dysz i pewnie powymieniam ale na razie jest git. niemialem nigdy 117 bo niemoge dostac mam 116, 122, 130
  
 
Czyli wymiana rurki to cos jak poprawienie dolotu ?
A jak wygląda sytuacja ze spalaniem po wymianie ? Oczywiscie rozumiem że zależy to od dysz ale np jak by to wygladalo na dyszach 115/180 ? Wzrosło by czy było by takie samo ?
  
 
Cytat:
2004-09-19 23:38:13, maskekk pisze:
wsadzilem dzisiaj do gaznika rurke F50, z jakimi dyszami powinna gadac ? w sumie to lepiej sie zbiera niz na f 74 ale mzoe da sie cos jeszcze wymodzic.???



a jaka to jest rurka F50..jeszcze o takiej nie slyszałem.....???
z jakiego auta...??
a co do szczelinówek WP3/2,7 to juz ich niestety nikt nie dostanie (kto ma niech sie cieszy), bo jak ostatnio dzwoniłem do p.Mazika to powiedziano mi ze niestety co do jego zdrowia - nie da sie juz nic zrobic..... (((
  
 
F 50 to z fiata 128, 127, zastawa.
  
 
Ajjjj, ja mam rurkę szczelinową i się cieszę Teraz jednak moja 600'tka śmiga na F8.
  
 
oswierzam temat bo mnie taka ciekawosc wziela jak dzis robilem porzadek w garazu i w gaznikach:mianowicie niech mi ktos powie jak sie wyjmuje z gaznika rurke emulsyjna?bo jesli dobrze pamietam to jest ulokowana pod glowna dysza powietrza.moze banalne ale jakos nie wpadlem na to a spec od gaznikow nie jestem...
  
 
no dobrze pamietasz. kja wyjmuje tak ze obracam gaznik do gory nogami i wale w niego kombinerkami mlotkiem czy tam co jeszcze mam i sama wylata po jakims czasie czasem trzeba dlugo walic i z wyczuciem zebby korpus nie pekl.
  
 
A ja odkręcam dysze powietrza i wkładam w dziure (bez skojarzeń ) jakiś drucik lekko wyginasz i wychodzi jak talala.
  
 
ja zawsze wkładałem zapałkę,albo coś drewnianego,przyciskałem z jednej strony i powoli wyciągałem - zawsze sie udawało
  
 
U schylku dobrych dni pana Mazika, udalo mi sie zamowic u niego gaznik. Jest to wersja do sportu, rurka emulsyjna WP3/2,7, dysze 180/125 i wiele innych modyfikacji. Auto zbiera sie bardzo przyjemnie, a co ciekawe nie pali zbyt wiele - na rajdzie i treningach ~8l/100km.

Jesli ktos nie ma dostepu do szczelinowych rurek emulsyjnych, to najlepsza kombinacja do sportu (z czesci dostepnych w sklepach) jest rurka F-74 i dysze 190/120.