[126] Jakie cisnienie w kolach na kjs?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Rajdowcy ile pompujecie na kjsy??
Chodzi mi glownie o 135/80 12", ale inne oponki tez warto wiedziec.
edit: Zapomnialem dodac ze letnie (kormoran impulser)


[ wiadomość edytowana przez: elmo126 dnia 2004-12-11 15:38:50 ]
  
 
zależy od chrakterystyki KJS
jezeli raczje odcinki to polecam ok 2.4 bara na tył i 1.7 na prżód, ja mam tyle na upalnie jak jade A jezlei mas zduzo nawrótów itp to dłabym na tył jezszcze wyższe (nawet do 3 barów)
  
 
Dzieki Abdull, a reszta co!! Tajemnica wygrywania??
  
 
A co Ty myślisz - know-how też kosztuje .
Abdull, trójke to ja pompuje w male dostawczaki - nie ucieka Ci troche tył wtedy?
BTW - ciśnienie to najlepiej mieć prawidłowe. Pamiętaj że jeśli zdecydujesz sie na jakies kombinacje w celu poprawy wyników to jeśli nie masz osobnego kompletu opon do sportu to po każdych zawodach powinieneś przywracać właściwe ciśnienie "drogowe". Dłuższa jazda z nieprawidłowym ciśnieniem spowoduje nadmierne i nierówne zużywanie się bieżnika, a także większe grzanie się całych opon co jest szczególnie nie wskazane w przypadku opon bieżnikowanych, ale zwykłym też to dobrze nie robi.
  
 
Cytat:
2004-12-12 00:41:03, Race_D pisze:
(....) Abdull, trójke to ja pompuje w male dostawczaki - nie ucieka Ci troche tył wtedy? (....)



Ucieka, i o to chyba chodzi, nie????? Zeby sie bez probelmu mozna było nawinąć na rękawie. al emówe ze to tylko na kjs w stylu Lewy nawrót do prawy nawrót do lewy nawrót (itd)
  
 
a jakie jest najniższe ciśnienie dla oponek 135/80 r12 do szaleństw, takie aby jeszcze guma nie mogła spaść na ciasnych zakrętach, łukach ? czy 2,2 na tył wystarczy czy może jest to już grozne i guma moze sie podwinąć?
  
 
z innej beczki, na rajdy szutrowe do opon o wysokim profilu stosujemy detki. koniecznie. eliminuje to problem schodzenia powietrza z kola na skutek dostania sie piachu miedzy rant felgi a opone (przy dlugich slajdach na szutrze). zakladamy detke i mamy problem z glowy. sprawdzone empirycznie.

co do cisnien to roznie, zalezy od ogumienia/imprezy/auta/pogody/itd
  
 
No i pod zimowki tez warto detki wlozyc (krawezniki, te sprawy )
@BorQs: Mysle ze zeby nie spadla z felgi to powinno wystarczyc seryjne 2,0.
No chyba ze chcesz wpadac bokami na krawezniki

Dzisiaj polecialem kjsa na 3,0 tyl i 2,5 z przodu. Na przyszlosc: tyl mogl byc, przod za duzo -->strasznie uciekal (mokry asfalt, nie padalo, ok 1st. C)
  
 
ja daje 2,5 tył i 2,0 przod