Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-12-15 17:19:25 masz paliwo w baku
pompka przewody woda w przewodzie syfy w baku |
ulik87 900tka Nałęczów | 2004-12-15 17:19:57 Ty...a sprawdzales oba cylindry..moze sucho jest tylko na jednym...albo wachy nie masz juz?...moze zle ustawiles rozrzad...zamiast otwierac sie na ssaniu to ssace otwieraja sie na wydechu ;/...o ile to mozliwe...bo tylko taka opcje widze jesli rozbierales caly silnik...moze walek rozrzadu jest zle zalozony ;/...a jak nie to szukaj problemu w gazniku...ej przeczytajcie to 2gi raz i pomyslcie jak pierdole glupoty dziwne w kazdym razie...albo moze plywak sie zawiesil...i paliwo nie dochodzi...w kazdym razie masz problem ;] |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-12-15 17:21:43 zrob se słopa |
2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2004-12-15 17:29:41
Niektórzy chcą mieć normalny, działający sprzęt a nie padakę |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2004-12-15 17:37:30
ja mam padake i dobra jest i dziala. nie to co jakies 650 wykopane spod plota |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 17:39:32
taaa, a to ze zyga olejem tam i siam to tak przy okazji bez kituuuuu nie wiem juz co jest z tym shitem.... a ile przyjemnosc za tulejowanie tego gwintu na swiece? |
emgye Mercedes W123 230E Warszawa WD | 2004-12-15 18:25:52
za tulejowanie gwintu + spalnowanie 2,5mm zapłaciłem 100PLN(koło Łomianek fajny zakład jest) No i jak wsadziłem głowice też mi nie chciał odpalić(objawy były takie same jak u Ciebie)....okazało sie że przez niższą głowice bardziej wystają szpilki, i podstawka pod gaźnik nie stykała sie równo z głowicą(dwie szpilki blokowały) |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 18:29:06
wiem, dziisiaj to zrobiłem ale po tym jest tak samo. cusik mi sie zdaje ze nie moze zassac paliwka do glowicy z gaźnika ale dlaczemu? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-12-15 19:07:05 rozkrec gaznik przeczysc go dokladnie. jezeli jestes pewny ze paliwo dochodzi do gaznika to wina musi w nim tkwic jezeli dalej nie idzie. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 19:12:52 były zakładane 2 gaxniki... na obu tak smao.... gaxnik musi byc dokrecony na max do tej podstawki, bo mi juz troszq sie zjechaly te sruby od tych 2 szpileczek i nie moge na max dokrecic ale zadnej szparki nie ani nic pomiedzy podstawka a glowica. a co moze byc przyczyna ze nie moze silnik zassac paliwa do komory??
paliwooo na bank na 1000% dochodzi do gaxnika, w komorze pływakowej jest wacha, zawór iglicowy ladnie puszcza benzynke, wsyztskie dyszcze przedmuchane itp, i ni huja nie kce podejsc wacha do komory :/ |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-12-15 19:59:09 A czy jestes pewien ze ten drugi gaznik jest sprawny ?? i kompoletny . |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 20:07:40 nie róbcie ze mnie wiekszego idioty niz jestem.... jest na bank sprawny i kompletny bo wczesniej chodzil u mnie.... i nie bylo zadnych problemow.... ten tez chodzil wczesniej, dokladnie 2 dni temu, wiec tez jest sprawny, poprostu silnik nie chce zassac z niego benzynki... tak mi sie zdaje.... :/ |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-12-15 22:33:28 Sprawdz rozrzad. wg. mnie przy zaplonie na 0* czyli jak kreska na kole jest przy skrajnej prawej kresce wal powinien byc w gmp. /jak pieprze glupoty niech ktos mnie poprawi/. odkrec swiece i wsadz jakis precik do srodka zeby sie oparl o tlok i sprawdz czy jest w gmp. |
ulik87 900tka Nałęczów | 2004-12-15 22:42:48 hehe..mowilem ze rozrzad |
HuHu Bochnia | 2004-12-15 22:45:39 Toki jak skladales rozzad to tloki byly na samej goze jak ustawiales rozzad na znaki . Przyznaj sie |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 23:06:45 tzn jak to jest źle ustawione to co, nie bedzie lecialo paliwko do cylindrów?? ale jak ja tego nie rozkrecalem przez ostatnie dwa dni a przeciez wtedy jeździł normalnie..... wiec o co loko?? tam jest gut zlozone.... jakie moga byc powody ze paliwo nie idzie z gaźnika do cylindrów??:
1) sprezanie -jest sprezanie 2) brudby gaxnik- tez odpada bo przeczyszczony i sprawdzany na drugim 3) łapie lewe powietrze, gaxnik ma byc max hardkor furjus dokrecony? 4) pompka nie daje paliwa- odpada, daje 5) w gaźniku jest wacha w komorze pływakowej itp wiec co sie dzieje??!?!?! |
HuHu Bochnia | 2004-12-15 23:09:40 Powiem ci stary ze to by sie nadawalo do X-Files. Ku7rde dziwana sprawa.
jak to bylo jezdzil i nagle przestal dostawac paliwa |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2004-12-15 23:12:19 nie tak nagle, palił i jeździł ale z pychu, był naderwany jeden przewód powrót i ciekla wacha to wymienilem, dokrecilem glowice, skrecilem all, nic nie zdejmowalem, i zaczely sie jazdy.... |