[126]kto robil 800-tke na - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:24:42 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:22:55 ]
  
 
Wojtas7 dzieki za rzeczowe ujecie sprawy!!!
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:25:13 ]
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:25:38 ]
  
 
przepraszam za bluzgi...ponioslo mnie...ostatni raz... ale co do mojej postawy...jest bez zmian
  
 
a fajny temat był modowie jak juz maja blokowac to prosze zeby nie blokowali tylko pousuwali to co nie na temat.
a wracajac właśnie do tematu to mysle ze cylindry itp to akurat najmniejszy problem tutaj, najwiekszy to wlasnie sam blok. ale ja nawet nie zamierzam sie w to bawić wiec sie nie wypowiadam. majac 2 mozliwosci wybrałbym jak to mawia Zoltar słopa
  
 
Cytat:
2004-12-17 17:27:54, toki pisze:
a fajny temat był modowie jak juz maja blokowac to prosze zeby nie blokowali tylko pousuwali to co nie na temat. a wracajac właśnie do tematu to mysle ze cylindry itp to akurat najmniejszy problem tutaj, najwiekszy to wlasnie sam blok. ale ja nawet nie zamierzam sie w to bawić wiec sie nie wypowiadam. majac 2 mozliwosci wybrałbym jak to mawia Zoltar słopa



z silnikiem fajer
  
 
Ja tylko dodam ulik ze sam widzisz tekst wojtasa to kosztuje 1500. Mozna zrobic taniej - efekt tego widziało wiele osób min na fotkach ze zvolenia.... Było taniej i na skróty
  
 
z folia aluminiowa zamiast scianki kanalu ssacego/wydechowego (niepotrzebne skreslic)
  
 
Cytat:
2004-12-17 18:31:18, evilone pisze:
z folia aluminiowa zamiast scianki kanalu ssacego/wydechowego (niepotrzebne skreslic)



hm co masz na mysli ?
  
 
no wlasnie bo nie qmqm
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:28:50 ]
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-17 21:27:03 ]
  
 
Hm ja zbudowałbym 800 tylko dla sztuki, ale jak by mi sie naprawde nudziło. Moją 900 też zrobiłem tak sobie niamiałem nic zaczynałem od podstaw. Dla tych któzy chcą budować 800 proponuje: poszukajcie cześci: jakieś cylindry z tłokami VW blok głowice dajcie to do obróbki blok do wzmocnienia, załużcie na początek cylindry bez szlifu ze starymi tłokami pojeżdzijcie troche i jak sie to nie rozpadnie to wtedy dopiero szlif wału cylindrów wszystko ideał jakiś konkret wałek miski oleju chłodnice i inne bzdety. W sumie to już sie nie wypowiadam na temat swap/modyfikacje 650 ale jednak tych któży tak harcorowo przerabiają swoje 2 gary uważam za mistrzów bo napewno jest to o wiele bardziej skomplikowane i bardziej awaryjne niż wymiana silnika a efekt pracy naprawde może cieszyć. Jakbym miał czas to bym zbudował taką 800 i sie na jej temat wypowiadał bo cylindry u kumpla leżą i myśle że zamknął bym sie w kwocie ok 700. I pozdro dla wszystkich 15 czy tam 17 latków działajcie bo chociaż macie z tego jakiś pożytek i wiedze.
  
 
Skoro mowa o wieku to jak mialem 15 lat to zrobilem samodzielnie silniczek wg szaja 1 2mm głowica, kanała, lekki zamach. Jak mialem 17 lat to juz mmialem w miare fajną 650tke (5mm,kanały, wieksze zawory, heinrich, breda, wal od bisa i wiele wiele innych), ktora bardzoi fajnie jeździła. Teraz mam niewiele wiecej bo 19 latek i dojrzałem do swapika. Fakt ze tego nie zrobie samodzielnie bo master Przemo bedzie pomagał i przede wszytskim mowil co i jak wykonywac ale dam rade. Padła decyzja na swapa poniewaz mam juz dosc braku ogrzewania i tego ze nigdy nie wiesz czy gdzies dojedziesz..
  
 
Cytat:
2004-12-17 20:32:34, Kuner pisze:
Padła decyzja na swapa poniewaz mam juz dosc braku ogrzewania i tego ze nigdy nie wiesz czy gdzies dojedziesz.. ...


jesli myslisz ze ze swapem bedzie git..to mozesz sie "przejechac"..ja mialem swapa...i wybieralem sie do Zvolenia...i nie dojechalem...
no ale ja mam pecha
  
 
nastepnym razem poprostu zablokuje temat i sie skonczy...
  
 
Dejta profesjonalnie zalatwil sprawe[thx]...no wlasnie taka 800 to fajny bajer jest...wszyscy mysla ze to 650...a ty po garach i odchodzisz...i spojrzcie chlopaki jedyny i najwiekszy problem to wg mnie to pieprzone wzmacnianie bloku gdyby nie to...zycie byloby prostsze ;] a mam takiego kłeszczona...co by bylo gdyby...Daniel nie wzmocnil bloku i jezdzil sobie spokojnie?...3maloby sie to?...albo wzmocniloby sie ale tylko przy panewkach nie...tak jak to Denior niby testowal...no bo reszta to sa standardowe roboty dla fachowcow wykonujacych remonty...wg mnie jednak przerobka na 800 jest tansza i prostsza...moze sie rzeczywiscie nie znam ale moj maly mozg tak to widzi...aha...a co sie robi jak poleci blok?...przeciez na nim sa nabite nr silniczka...?? no chyba ze teraz w dowodzie nie ma nr'ow to mniej to skomplikowane...o ile trzeba wymieniac...
  
 
...

[ wiadomość edytowana przez: dejta dnia 2004-12-18 00:05:31 ]