Kupiłem bisa , co zrobić ?? [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
wczoraj stalem sie posiadaczem bisa rocznik 88 , sprawa wygląda tak w zeszłym tygodniu dostałem telefon że jest do sprzedania bis który jest w pełni sprawny oprócz silnika , stwierdziłem że kupie go potne dziada i na złom a reszte części sobie zostawie . po odebraniu od właściciela dokumentów kluczyków i auta okazało sie że ten bis to nie ruina lecz auto do jazdy w którego trzeba tylko włożyc troche serca , tak więc w mojej głowie urodził sie plan żeby odbudowac to auto i doprowadzić do stanu użyteczności . autem tym bedzie poruszać sie moja kobieta i tutaj kieruje do was pytanie co zrobić z bisowską jednostka napędowa która szlag trafił po tym jak kierowca pozwolił sobie na przejechanie pewnego odcinka drogi z zapalonym ciśnieniem oleju (motor sie zatarł) , czy warto pakować sie w 700 czy lepiej może bedzie zrobic swapa na 650 i cieszyć sie samochodem w dalszym ciągu , na 900 niestety narazie nie ma kasy więc musimy zostać przy czyms małym , prosze o wszelkie porady dotyczące prac nad tym autem
  
 
polecam ci kupic gdzies silnik i po sprawie, z bisa silniki nie sa drogie u mnie na szrocie stoi kilka silnikow do wyboru do koloru
  
 
z tego co wiem to 700 nie są polecanymi silnikami

ma ktos z was jakieś fotki bisa zeswapowanego na 650
poszukuje też zdjęc bisa obr-owskiego


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2004-12-08 10:53:28 ]
  
 
u mnie w okolicy (tychy)stoją 2 bisy zezłomowane gdybyś coś potrzebował moge popytać, siorka studiuje w krakowie tak że transport od biedy by był
  
 
generalnie założenie jest takie w tym tygodniu planuje wybebeszyć z niego środek ocenic stan blacharki , następnie wyciągne silnik i skrzynie , zmienie obudowe żeby pasowało wszystko pod motor maluchowski
  
 
a jak spasują wachacze bis i skrzynia 650?
  
 
Łukasz, myśle ze większość złej opinii o 700 to mit... w sumie do 650 tez można sie przyczepić i stwierdzić ze lepsza jest 900, a od tej skolei lepsza jest 1.0 fire od uno, a znowu od tej... i tak w kółko.
Poszukaj zdrowej 700 i pakój - wyjdzie najtaniej.
  
 
Cytat:
2004-12-08 12:18:39, _Arti_ pisze:
a jak spasują wachacze bis i skrzynia 650?

,

powiem ci ze jeszcze tego nie badałem dlatego bardzo chetnie wysłucham wszystkich podpowiedzi i opinii

@ mc książe
wydaje mi sie że silnik który jest połozony na boku nie może byc idealnym , wiem ze nie była to udana konstrukcja występowały czeste wycieki , wydmuchiwało uszcelke pod głowica , problemy regulacyjne gaźnika , maluchowski motor jest bardziej popularny i wydaje mi sie że to bedzie najrozsadniejsze wyjście z sytuacji ale najwięcej w tej kwesti moga powiedzieć ci co jeżdża bądź jeździli bisami
  
 
Cytat:
2004-12-08 12:32:56, lukaszc pisze:
mc książe wydaje mi sie że silnik który jest połozony na boku nie może byc idealnym ...



A garbus to jest vidlasty?
Myśle ze jak sie dba to nie ma problema. A wiesz... poprostu ludziska mający bisa lekceważyli obecność płynu chłodzącego, auto sie przegrzewało co powodowało wypalenie uszczelki...
wiem to bo kiedyś chciałem mieć bardzo bisa
  
 
ja tez uwazam że jednak kupić bisowy silnik - masz juz jeden zatarty więc w razie czego dawca części jest... (nie zycze by sie przydawały) kumpel miał bisa i na silnik wcale nie narzekał... a jednak silnik 700 jest cichszy mocniejszy od 650 dlatego ja także byłbym za 700 - zwłaszcza że wtedy nie musisz nic kombinować - mniejsze koszty no i ogrzewanko o niebo lepsze w bisie
  
 
jak nie uzbieram kasy na przerejestrowanie to pójdzie na części a buda na złom 700 nie włoze w zyciu jestem wrogo nastawiony do tego silnika
  
 
własnie widze
  
 
::::::::klik::::::: bis A grupa ??? 2 ??
  
 
a gdzie druga czesc artykulu?

EDIT: znalazlem tu

[ wiadomość edytowana przez: Borys_pg dnia 2004-12-08 17:23:05 ]
  
 
i jeszcze tu
  
 
700 bedzie miala ogrzewanie jak biały człowiek.
  
 
a mzoe zeswapowac z cc70 silnik ?? bukowina chyba tak ma zrobione. a silniczek ma juz 36 konikow wiec raczej jezdzi spoko. BTW to moja kobieta kochana tez chce bisa tylko 700 i planuje do niego zapakowac glowice i gazior z cc da rade takie cos wykonac ??
  
 
Cytat:
2004-12-08 10:49:35, lukaszc pisze:
z tego co wiem to 700 nie są polecanymi silnikami ma ktos z was jakieś fotki bisa zeswapowanego na 650



ja mam i to nie tylko fotki
  
 
Cytat:
2004-12-08 20:39:00, maskekk pisze:
a mzoe zeswapowac z cc70 silnik ?? bukowina chyba tak ma zrobione. a silniczek ma juz 36 konikow wiec raczej jezdzi spoko. BTW to moja kobieta kochana tez chce bisa tylko 700 i planuje do niego zapakowac glowice i gazior z cc da rade takie cos wykonac ??



jak juz 700 od cc to byle nie na tym podcisnieniowym gazniku bo to gowno cholerne sie non stop psuje (mielismy kiedys cc700 - chyba z 3 razy gazior wymienialismy, potwierdzone przez 2 kumpli co takimi jezdza i znajoma mamy)
  
 
A może przeznaczyć go do centralnego swapa? Zawsze to lepsza konstrukcja do budowy swapa niz zwykły malacz. Wpakujesz cały zespół napędowy od CC lub SC i git. Przynajmniej będziesz miał normalną (czyt mocniejszą ) skrzynię zamiast maluchowej

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986