[126 swap]Kilka pytan do fachowcow.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.Planuje sam wykonac remont silnika 903 i chciałbym sie dowiedziec jakie czesci z jakich aut pasuja do tego silnika chdzi o tłoki panewki zawory rozrząd uszczelki itp moze to pytanie jest banalne ale dopiero zapoznaje sie z tym silnikiem i musze wiedziec przy remoncie jakie czesci dobrac.
2.Nie wiem czemu zapowietrza mi sie układ chłodzenia ,jechałem ostatnio w trasie tem około 90 stopni nagle wzrosła szybko sie zatrzymałem,ze zbiorniczka leci jak z kontanny musiałem odkrecic odpowietrznik przygazowałem i po paru sekundach przez odpowietrznik zaczeła leciec woda temp nagle zaczeła spadac obieg wrocił do normy bo jakis 20 min jazdy znowu to samo woda sie gotuje brak obiegu!! czego to moze byc przyczyna??
3.Czy to prawda ze pompe wody nie da sie naprawic?? lała mi sie z niej woda z simeringa i poszłem do serwisu zeby mi ja rozkrecili a gosciu gada ze pompy sa jednorazowe.

[ wiadomość edytowana przez: marcinzabrze dnia 2004-07-20 22:17:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: marcinzabrze dnia 2004-07-20 22:19:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: marcinzabrze dnia 2004-07-20 22:25:42 ]
  
 
czesci pasuja od kazdej 903 czy to uno czy panda czy jakis seat, co do chłodzenia to wyjmij termostat i sprawdz co sie bedzie działo.
  
 
Cześć
Jeśli chodzi o pompę to nie wiem jak w 900 ccm , ale u mnie (767 ccm) są uszczelniacze takie jak w 125p/Polonezie i można je bezproblemowo wymienić , a to że jakiś "Pan Majster" stwierdził że pompa jest jednorazowa mogło być efektem zjawiska p.t "nie chce mi się" , ja bardzo często spotykam się ze stwierdzeniami "nie da się"... Możesz zorientować się w sklepie z częściami do dziewięćsetek czy są jakieś zestawy naprawcze - przeważnie zestaw taki zawiera łożyska + uszczelniacze.
Natomiast nadmierne grzanie się silnika może być również efektem przepalenia się uszczelki pod głowicą , ale zacznij tak jak RUFF pisze i wyjmij na początek termostat.
Pozdrawiam
  
 
cos szybko sie pozbywasz furki....
allegro
  
 
Cytat:
2004-07-23 11:37:35, pterock pisze:
cos szybko sie pozbywasz furki....
allegro



4 tys, seria i silnik do remontu
  
 
Witam
Niechcac zakladac nowego topicu , odswiezam stary

Jak w swoich furach Macie rozwiazane ciegno gazu ?? chodzi mi o silnik 900ccm z 127. bo ja u siebie mam linke standartowa z przedluzanym pancerzem i dzwigienke z silnika 650ccm , ale nie zdaje to egzaminu bo ciezko dziala i nie otwiera sie do konca.

Gdzie mozna kupic takie linki i jak to jest zamocowane do gaznika.

Pozdrawiam
  
 
Chyba powoli standardem staje sie linka do otwierania tylnej klapy w polonezie - pasuje nawet koncowka...
  
 
a linki rowerowe są dość tanie (zależy jeszcze jakie) i długość sobie mozna dobrać
  
 
Ja mam linke z metra z Castoramy, troche za cieńka ale działa, i do tego dłuższy pancerz. jest ona bezpośrednio podlączona pod gaźnik bez rzadnych dodatkowych dźwigien. Zamiana na gaźnik 2E też jest łatwa bo tam są dżwignie na kapie zaworowej.
  
 
Czesc !!

Zuraw dzieki za pomoc dziala swietnie !!

Mam kolejny problem, niewiem czy dobrze wpialem sie z zbiornikiem w obieg , bo mi caly czas rozcieka sie termostat, czy tam robi sie takie cisnienie ?? skladam to na uszczelkach papierowych i hermetyku. wezyk przelewowy , ten cienki mam wpiety w obwod glowny zaraz za termostatem , natomiast ten dolny waz jest podlaczony miedzy maly obieg termostat-pompa.

zawsze gdy odkrecam korek od zbiornika , zasysa powietrze. co zrobilem nie tak ?? przedtem mialem zbiornik zwykly przy korku chlodnicy z przodu

Dzieki i Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-12-15 21:01:36, Rafal_Geisler pisze:
Czesc !! Zuraw dzieki za pomoc dziala swietnie !! Mam kolejny problem, niewiem czy dobrze wpialem sie z zbiornikiem w obieg , bo mi caly czas rozcieka sie termostat, czy tam robi sie takie cisnienie ?? skladam to na uszczelkach papierowych i hermetyku. wezyk przelewowy , ten cienki mam wpiety w obwod glowny zaraz za termostatem , natomiast ten dolny waz jest podlaczony miedzy maly obieg termostat-pompa. zawsze gdy odkrecam korek od zbiornika , zasysa powietrze. co zrobilem nie tak ?? przedtem mialem zbiornik zwykly przy korku chlodnicy z przodu Dzieki i Pozdrawiam

jak ci zasysa to masz chyba cos nie tak,a chłodzenie ci wydala fajnie??? ja osobiscie polecam idealny zestaw czyli chłodnica z poloneza najlepiej traca ale z zwykłego plusa tez dobra i do tego zbiorniczek tez z poldka działa super.Jak masz z przodu chłodnice z korkiem to działac poprawnie chłodzenie ci nigdy nie bedzie!! obieg musi byc zamkniety a z przodu bedzie łapac powietrze i wogole padło,zbiorniczek tylko z tyłu.Opisz jaka masz chłodnice jaki zbiorniczek napewno da sie jakos zaradzic
  
 
Cytat:
2004-12-06 23:21:58, Rafal_Geisler pisze:
Witam Niechcac zakladac nowego topicu , odswiezam stary Jak w swoich furach Macie rozwiazane ciegno gazu ?? chodzi mi o silnik 900ccm z 127. bo ja u siebie mam linke standartowa z przedluzanym pancerzem i dzwigienke z silnika 650ccm , ale nie zdaje to egzaminu bo ciezko dziala i nie otwiera sie do konca. Gdzie mozna kupic takie linki i jak to jest zamocowane do gaznika. Pozdrawiam



Cześć
Ja mam u siebie zastosowaną linkę wraz z pancerzem od bisa, i sprawuje się wyśmienicie, jedyną wadą tego jest bardzo czuły pedał gazu, przez miękką sprężynę odbijającą, co sprawia ze nie potrafię zejść poniżej 8 litrów na setkę

pozdro