Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-12-18 16:18:54 to ze kolektor byl rozgrzany to normalne jak ma sie za pozny zaplon. moze palec sie wyrobil, albo kopulka ? sprawdz jak masz zalon ustawiony |
RUFF 126p i.e Poznań | 2004-12-18 17:38:12 Swapy są urocze zobacz czy ci sie zapłon nie poluzował. |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) 1,5 wwa | 2004-12-18 19:06:26 pewnie mechanik cos spieprzyl niech naprawia w ramiach gwarancji/ |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-18 19:36:30 zapłon sie nie poluzował aparat tak jak był tak jest na swoim miejscu. |
el_comendanto (M) F&F Sympatyk トヨタカムリ | 2004-12-19 00:10:22 obstawiam zaplon...........sprawdz kondon-ssator |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 09:28:12
|
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 14:03:02 dzis poszłem przestawic zapłon i auto zapaliło i chodzi dosc dobrze ale to nie jest jeszcze ta moc co kiedys ,czym moze byc spowodowane samoistne przestawianie sie zapłonu drugi raz mam ten objaw i za kazdym razem musze coraz bardziej przekrecac aparat w strone gaznika ???? czy to wskazuje na przeskoczenie łanczuszka rozrządu???? |
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-19 14:24:33 a jaką masz kompresje na poszczególnych garach jesli można wiedzieć? |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 14:28:13
|
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-19 14:31:47 mi to wygląda na coś nie tak z którymś cylindrem ewentualnie zaworem, dlatego polecam zmierzyć kompresje na gorącym silniku.
W najlepszym przypadu masz do dupy świewce kable WN, kopułke lub krzywki w aparacie |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 14:38:40
|
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-19 16:14:34 rozkręś aparat bo możliwe że ci się jego ośka ukręca albo objechało mały sworzeń i sie obślizguje wewnątrz.
Kumplowi tak scięło w 126p, i mu ośka wpadła do miski, a potem 2 godziny na deszczu szukaliśmy przyczyny |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2004-12-19 16:22:47 cuda sie dzieja..a ludzie w CC lub SC 900 jezdza i wsio gra......pech. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-12-19 17:18:00 Czy może ktoś mi wytłumaczyć czemu pomiaru sprężania dokonuje się na gorącym silniku?? Bo z tego co ja wiem i jak mi mierzono to dokonywano tego na zimnym. Przecież komprecha na ciepłym silniku zawsze będzie większa dzięki rozszerzalności cieplnej materiału........ No chyba, że ludzie bawiący się 45lat silnikami to durnie |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 17:36:41 dzis troche pojezdziłem i zas zaczoł przerywac strzelac i wkoncu zgasł i nie chciał zapalic kreciłemz 10 min i złapał na chwile i znowy zgasł rozkreciłem po ciemu aparat i wyczysciłem papierem sciernym stuki przerywacza i puki co jest dobrze |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 17:38:30
|
_Arti_ Opel Bieruń | 2004-12-19 19:48:22
na gorącym silniku i max otwartej przepustnicy, wtedy jest największa szczelność i wychodza wszelkie nieszczelności itd i pomiar jest rzeczywisty |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2004-12-19 20:59:02 za wczas go pochwaliłem skurwiel zas sie popsuł jechałem sobie spokojnie nagle auto zaczyna przerywac na poczatku malutko potem coraz wiecej przerywania az wkoncu zgasł i juz niezapalił wrociłem na cholu do domu z ogledzin zaraz po zgasnieciu silnika zauwazyłem gorąca cewke wysokiego napiecia czy to jakis znak??? cos mam cały czas cos z elektryka tylko nie wiem co w kazdym bardz razie ja juz tego nie robie mam to gdzies wszytsko idzie do sprzedania [ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2004-12-19 21:43:54 ] |