świetne audio za niewielką kasę..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.Nie znam się na elektryce więc mój pomysł może się okazać totalną klapą

Mianowicie: Nie mam kasy na jakieś fajne głośniki do mojego malucha ani na radyjo...ale za to przy kompie mam głośniki creativa tzn:2 satelitki i subwoer, przed momentem podłączyłem do nich zwykłego walkmana i grają dokładnie tak samo jak podłączone do kompa...więc wpadłem na szalbierzny pomysł zamontowania ich w moim bolidzie: satelitki pod siedzenia a subwoer na tylniej półce....tyle że sęk w tym że aby z mojego komputerowego potrzeba kontaktuPP
Więc czy można odciąć końcówkę (tę co wkłada się do kontaktu) i podpiąć dwa kabelki pod akumulator???????
MOŻE KTOŚ Z WAS WIE CZY WOGÓLE COŚ TAKIEGO JEST MOŻLIWE))) ?????(jesli tak to można mieć spoko audio w samochodzie)
  
 
akumulator = 12V
kontak = 220v

myslisz ze beda graly?
  
 
da sie ale musiałbyś założyć przetwornice z 12 na 220 są takie, gdzieś widziałem ale to gra nie warta świeczki, taką jakość uzyskasz na radiu z supermarketu za 49.99 + głośniki za 25 zł a myślę, że za taką przetwornicę więcej zabulisz


EDIT:

Ale są głośniki do walkmanów co są aktywne (nie mają wzmacniacza) i podłączasz je jak słuchawki ale w kaszlu to będziesz jakieś pierdzenie słyszał a nie muzykę z takich

[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2004-12-22 01:18:51 ]
  
 
czyli jednak nie znam się na elektrycę;( ehhhh a już się cieszyłem
  
 
sama przetwornica kosztuje sporo ( w media markt widzialem za ok 250 zl)
  
 
panowie transformator .....................
  
 
Cytat:
2004-12-22 12:58:15, florek127 pisze:
panowie transformator .....................



właśnie, że przetwornica
  
 
transformator!


[ wiadomość edytowana przez: pterock dnia 2004-12-22 13:50:29 ]
  
 
ehh elektrycy