Wczoraj padłem z wrażenia...[1600 DOHC 125A]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pojechałem wczoraj z kolegą po pierścienie do jego silnika [125A, Fiat 124 Sport,110 HP],w firmie zajmującej się takimi rzeczami [panewki,korbowody itp.] wzieli tłok do ręki,pomierzyli sobie (przy okazji dowiedzieliśmy sie,że silnik jest na II szlifie) tłok i dobrali pierścienie od ... BIS'a,wymiar ten sam co w 124 Sport...
  
 
z poloneza 1.6 tez podejda
  
 
z poldasa 1.6 pasują pierścionki do zastavy 1.1
  
 
  
 
Cytat:
2004-12-09 18:58:36, Krzemowy pisze:




dam sobie odciąć wszystkie kończyny jeśli tak nie jest
  
 
Zastava ma tloki 80 mm, jak polonez ma taka sama srednice to czemu nie?
  
 
pamiętam jak kupowaliśmy do zośki pierścinie i niemieckie kosztowały 100 zeta a z poldasa jak sie potem okazało 25
  
 
Cytat:
2004-12-09 09:44:29, zeckon pisze:
BIS'a,wymiar ten sam co w 124 Sport...



a srednica sworznia? w bisie jest 20mm a w 125A jak w innych dohc jak 22mm

EDIT: racja, zwracam honor do kieszeni, za duzo ogralem sie w bilarda na wp.pl i mi cos padlo na oczy

[ wiadomość edytowana przez: Samael dnia 2004-12-09 20:43:02 ]
  
 
Przecież Zeckon nie pisał o tłokach tylko pierścieniach

Podmianek można robić wiele ale to temat na osobny wątek
Zastava, Bis, 124, Poldek to w sumie wszystko jedna rodzina...a można do DOHC-ów pakowac tłoki z innych marek...Też na F i bynajmniej nie Ferrari

A tak BTW znalazłem opis 2.0 DOHC taki:

Manufacturer: Fiat
Type: S-4 DOHC. 8 or 16 valves.
Bore x stroke: 84.00mm × 90.00mm/89.00mm × 80.00mm
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in/1991 cc 121.49 cu in.
Compression: From: 7.50:1 To: 10.30:1.
Fuel system: Bosch LE-Jet fuel inj./Bosch M1.7 Motronic fuel inj./Weber Marelli IAW fuel inj./Ku-Fi (?) fuel inj./1 So (?) carb/1 Weber 34 DATR 4/250 carb/1 Weber carb/Marelli/Weber IAW fuel inj.
Aspiration: Normal/Turbo/Supercharged
Compressor type: 1 Garrett T3 turbocharger (Only turbocharger model available for them ?)
Intercooler: Air/air (..Don't know what that means)
Catalytic Converter: No and Yes
Max. output: From: 90.0 bhp @5500 rpm To: 190 bhp @5500 rpm.
Max. torque: From: 156 Nm @3300 rpm To: 320 Nm @3500 rpm.
Coolant: Water

Wytłuściłem to, co mnie zaciekawiło...Słyszał ktoś kiedyś o takim 2.0 DOHC
  
 
Ale ja doskonale wiem że tak jest, śmieję się (cenzura na żądanie moderatora).
  
 
Cytat:
2004-12-09 20:38:49, -SerU- pisze:
(...)
Podmianek można robić wiele ale to temat na osobny wątek Zastava, Bis, 124, Poldek to w sumie wszystko jedna rodzina...a można do DOHC-ów pakowac tłoki z innych marek...Też na F i bynajmniej nie Ferrari
(...)


To załóż gdzieś taki, np. u mnie na DOHC - chętnie poczytam .
Może nawet podwiesze jak okaże sie to być tak ciekawe także dla innych .
  
 
No niestety Race nie mogę Dodzwoniłeś się do stowarzyszenia z regułą milczenia

A tak na poważnie, to nie za bardzo mogę to zrobić, bo taki pewnien jegomość od knucia w materii DOHC prosił mnie o zachowanie tajemnicy. Ale mogę podpowiedzieć...jest taka rymowanka, która kończy się tak:"...a Fiat to jego brat". Chodzi o samochód z pierwszej części tej rymowanki. Ale ciiiiiiiicho
  
 
Kolejna podpowiedz. Jest tez takie powiedzenie odnosnie tej marki w USA. Tak FIAT to Fix It Again Tom to ta marka Found On Road Dead
  
 
Na Taunusie coupe widzialem kiedys nalepke: "Ford gówno wort....lecz nie kazda morda pasuje do forda" Ale to sie juz OT robi