Do uzytkowników fiata 127 ! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A ile .3 ma powera ? przy takiej wadze niewielkiej bedzie niezle sie zbieral i zawze mozna go podlubac
  
 
1.3 ma 75 km . i seryjnie 127 miał mniej niz 12 do setki chyba ... ładnie leciał w kazdym razie ...

...
  
 
w przyszlosci tez planuje 1.3 75 ale narazie zostaje 903 remont blachy pochłonoł caly muj budzet a jeszcze szpachla itd
  
 
w przyszlosci tez planuje 1.3 75 ale narazie zostaje 903 remont blachy pochłonoł caly muj budzet a jeszcze szpachla itd
  
 
A ja do swojej 7 wsadzam dziwincsete moze troszku podrzezbiona na razie auto stoi rozbebeszone i czeka na spawanko A jak porzadnie obspawamy bude to i pomyslimy nad lepszym sercem...zreszta autko ma mi sluzyc do rilaksa,wiec nie bede sie spinal i wystarczy mi te 4o kilka kucy
  
 
wszystcy spawia remontuja no no na wiosne same zloty 127 sie szykuja moja jest wtrakcie szpachlowania wyspawana juz jest dokladnie miesiac spawania ponad
  
 
wlasnie 903 sobie spokojnie radzi do jazdy codzienniej wsystarczy ja tam nienazekam a do 80 idzie to auto jak buza)) spawanko spawanko im niej szpachel tym lepiej pamietajcie panowie
pamietaj elll zbieraj kase na migomat
  
 
Cichy - musimy sie spotkać na jakimś browarku integracyjnym i powymieniać trche pomysłów,mnie też chodzi po głowie przeróbka jednego prednionapędowca na tylni ,ale to plany i to zapewne odległe...
  
 
Mar jestem jak nabardziej za mowiesz kiedy i masz
  
 
Cytat:
2004-12-25 11:39:31, mar125 pisze:
mnie też chodzi po głowie przeróbka jednego prednionapędowca na tylni ,ale to plany i to zapewne odległe...



OT

widzieliście w GT to polo z dwoma silnikami od Suzuki GSX-R 1100 150 KM? Napęd na tył i na przód (każdy silnik napędza jedną z osi). WYPAS!
  
 
lepszy byl Golf III z dwoma silnkami VR6, na kazdym BiTurbo. jeden z przodu, jeden z tylu, 4wd i 4 turba na pokladzie
  
 
ej panowie ale my tylko biedni studenci
  
 
Jak studenci to lepiej cos takiego jak 2cv trophy a audi tt bimoto ? tez fajny furaz
  
 
byłbym wdzieczny gdyby ktos mogl zapodac jakies linki do swapowanych 127 ... do wszystkich bez wyjatku ... mozem i ktos powiedziec ile wychodzi remont tkaiej 127 w kiepskim stanie ... np cała blacharka + zaiwesznie ...
  
 
tego nie idzie tak okreslic ile to wychodzi nie wiadomo w jakiej budzie kupisz jaki stan, nie wiadomo ile ci wezmie blacharz itp
powiedz mi inaczej czy ty masz w planach sam wlozyc ten silnik czy przy pomocy rak z jakiejs firmy ??
  
 
przy jak najwieszej pomocy kolegów z 3miasta :] raczej watpie zbey było mnie stac na zlecenie firmie

chociaz istnieje taka mozliwosc i mozliwe mozliwe ... / tnaio niliczą :/ ale za to profesjonalnie

  
 
no to sluchaj nie wiem za ile sobie pozalatwiasz bo np zawieszenie
mnie sprezyny z trucka kosztowaly piwko zachartowanie to mnie nic nie kosztowalo bo kumpel mi to zrobil za przysluge

a sam popatrz moglo byc sprezyna 90 zloty sztuka i hartowanie kolo 80 zloty (bo bo tyle u nas robia) czyli w sumie masz 260

wiec to wszystko zalezy czy chcesz robic remont na nowych czesciach pochodzenia sklepowego czy np garazowego

nastepny przyklad ja na poszerzenia kupilem 4 nowe blotniki z maluszka przednie 30 zloty sztuka i juz masz 120 poszlo na blotniki a spwania bylo od cholery jak bedziesz mial swoj migomat to looz bo kupisz drut + gaz i heja a jak komus zlecisz to wyjdzie nie mala sumka bo spawania jest duzo

i wiele innych jest takich przykladow

pozdrawiam
Cichy
  
 
cichy wymienia ci najtansze zeczy hehe dodaj jeszcze ile rolek druty i butli gazu + duzo blachy itd wszystko zalezy jaka znajdziesz 127 radze ci nie kupuj 1 lepszej okazji bo koszta na 100% beda duzo wieksze a tak pozatym kupuj i działaj przynajmniej coraz wiecej ludzi z 127 wiosna nadejdzie to same zloty sie szykuja hehe
  
 
No jeszcze zależy jak chcesz zrobić szpeja...czy poprostu ma w miare wyglądać, czy ma być profi
Moje bejbe niestety pochłonie straszną ilość kasy, ale czemu to zobaczycie dopiero późną wiosną
Pozdrawiam