Hmm. tak sobie myślę.....co wy na to..??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Rozmawiałem troszkę na III LOB na temat chipa do dieselka - wiele się dowiedziałem ale teraz z innej beczki...
W chwili obecnej mam silnik Y22DTR (co oznacza te "R" na końcu ) wpadł mi do głowy tego typu pomysł...są Vectry C w wersji GTS z tym samym silniczkiem, gdybym wgrał do komputera program od takiej Vectry ....??? co wy nato ...?? Zaznaczam, że moc w obu przypadkach jest taka sama - 125 kucyków....no nie wiem....może strowanie wtryskiem byłoby inne...??? czekam na jakieś rozjaśnienie tematu

Pozdrawiam
  
 
Dobrze myslisz tylko nie w ta strone.

Ja mam program od Cintry ( czy Sintry - CHGW ). Czyli od ciezszego auta, ktore ma ten sam silnik i ta sama moc. W przypadku sterowania wtryskiem tym samym programem w lzejszym autku udaje sie podniesc moc i moment obrotowy ( ale chla wiecej beny - to logiczne).

Czyli jesli cos ma sens to wgranie Twojego softu do Vectry. Odwrotnie da to raczej odmienny wynik - czyli spadek mocy.

Ale nie martw sie - na IV LOB powtorzymy tuning na chrabaszcza.
  
 
Myślę że jak nie w Polsce to chociaż u hitlerowców można nabyć specjalnie zaprogramowany chip do Twojej bestii.... I te 15% powinno skoczyć...

Eh... macie problemy...nie ma to jak V-max 90kmh na LPG
  
 
Makavelli ja tez mam Vmax = 90km/h

... ale na dwojce !!

Wiec cos z Omesi ten Twoj Poldolot ma ( i pewnie to dostrzegl Urg przy postarzaniu LOB Userow )

PS. 15% wzrostu mocy przy turbodieslu to raczej marny wynik tuningu. Zaraz po swietach chce odwiedzic jakas hamownie - wyniki wysle na forum ( moze mi sie status na forum zmieni na np. Los Grandes Konikos Muchos bo ten Weteran mi koscia w gardle stoi - stary sie jakis czuje taki )

  
 
Dramar co sadzisz o max 92 na 2 w omesi A, z C20ne i oponach zimowych, 195/65/15 pompowanych na 2 atmosfery.
Przyznam sie ze nigdy nie bawilem sie omega w ten sposob, dodam ze nie chcialem jej juz ciagnac na max na poszczegolnych biegach i skonczylo sie na odcieciu.
  
 
Co sadze - to przeciez Omega.

Moje Vmax na 2 podalem jako odnosnik komiczny do Vmax Poldolota Makavellego. W rzeczywistosci Vmax na 2 mojej bestii nie mierzylem dokladnie, ale wskazowka napewno jest ponad 100.

Ale wole przytoczyc inny Vmax = 255km/h na 5 biegu. Opony Michelin Pilot Alpin 205/65/15 ( zimowki rzecz jasna ). Co prawda to nie Lotus Omega... ale pojezdzic sie da.

PiotrzeS - co o tym sadzisz ??
  
 
to ja też napiszę coś o v-maxie. hest to oryginalne ogłoszenie dotyczące senatora na którego mam ochotę

Daten:
315.000 km, 150 kW (204 PS), EZ: 04/92, TÜV: 11/03, AU: 11/03, rot-metallic

Besonderheiten:
Automatik, Klimaanlage,

Beschreibung:
Motor top (280 km/ h Spitze), Vollausst. außer Leder, Lederlenkrad, BC, Digitaltacho, Unfallfrei, inkl. 4xAlu mit SR, Klima u. Endtopf def. auch zum ausschlachten oder aufbauen

  
 
Ja się tylko zastanawiam jakim cudem przy 204 PS można senatorem sunąć 280??? Chyba w Alpach ten hitlerowiec sprawdzał v-max I to ze sporawej górki...
Jak tam poszukiwania Robert? Mam nadzieję, że na IV LOB już zdążysz kupić i wyszykować nowe cacko
  
 
Coz Dramar mysle ze to odpowiednia predkosc dla twego samochodu i ja jeszcze takie w swej omedzi nie doswidczylem ( no i nie doswidcze ) Narazie max jest na 187 km/h na obwodnicy trojmiasta ( jakis czlowieczek w swoim mesiu zdecydowal sie wyprzedzic kogos przed soba i szybko zszedlem do 110 ). Mysle ze jak poznam dokladniej auto i co nieco poprawie/naprawie co by sie nie bac , to moze uda mi sie przekroczyc 200. A z tym maxem to chcialem sie dowiedziec jak jest u innych osob z tym silniczkiem bo bylem troche zdziwiony ( jak bym mial w oponach 2,4 atm i PB98 to moze by i 100 byla ), samochod ma na liczniku 230 tys/km i nie myslalem ze pojdzie tak latwo, choc kurcze walabym aby mozna byl o nia podjechac pod wal wislany .............
  
 
w przypadku tego silnika podkreconego modulem PSI wzrost mocy o ok 25/28 km i momentu 50/55Nm.jezeli bedziesz chcial dowiem sie dokladnie.moge tez podac cene okazyjna oczywiscie
Dramar jesli chodzi o wzrost zuzycia paliwa to czegos takiego nie ma jesli chodzi o PSI i turbo diesle!!!powiem inaczej zuzycie paliwa spada!!!!tak spada!!!wiem ze to wbrew logice ale tak jest!!!!zamontowalem okolo 50 takich urzadzen i kazdy klient pukal sie w czolo jak mu to mowilem!!!potem przyjezdzal i przyznawal ze skrucha racje!!!!ja tez tego nie rozmuiem ale tak jest!!!mam sluzbowe HDI i poczulem to dopiero jak sprzedalem swoj modul!!!!tydzien jezdzilem autem bez ducha ktore chlalo conajmniej o 0,8 litra wiecej!!!!


pozdr
  
 
Ale ja nie pisalem o dieslach ( bo w zyciu nie jedzilem zadnym nawet ) tylko o swojej Bestii i benzynce.

A co do tego masz racje. Koles ma Alfe 2.4JTD i zrobil chiptuning. I zre wyraznie mniej paliwka.
  
 
a wiec dowiedziałem się prawie wszystkiego na temat softu do Y22DTR.... co do zużycia ostatnie posty są poprawne, czyli spadnie, ale nie w tym rzecz...będę musiał troszeczke poczekać, wychodzi na to, że Zafira jest najcięższym autem (w chwili obecnej), w którym jest stosowany silnik Y22DTR w Sintrach i Fronterach są silniki Y22DTH o mocy 116 KM a nie jak u mnie 125 poza tym DTH ma starsze rozwiązania w sterowaniu wtryskami następcą jest właśnie DTR. Vectra ma też silnik DTR ale masa Vectry to około 1425 kg a Zafira to 1475 kg...więc nie ma sensu, poza tym biorąc pod uwagę ładowność Zafiry i Vectry C można wnioskować, że przełożenia skrzyni są lepsze w Zafirynce. Konkludując....będę musiał poczekać na auto o nazawie Signum, które będzie wyposażone w DTR i wtedy wgrać softa od tego autka

p.s. Prowo - aso nie robi problemu z taką operacją a nawet są na tyle uprzejmi coby doradzić i rozpoznać zagadnienie...powyższe informacje w 50% posiadam z aso.

Pozdrawiam
  
 
Ciekawe czy do mojej kości też można wgrać inny program :? np. od C24NE...

pozdr.