Duze spalanie pb95

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
helo mam pytanie troche duzo pali mi esik bo okolo 12l Pb95 a LPG 13 co moze byc przyczyna, kompresja wychodzi kolejno 10,10,9,11 swiece sa ok i kable WN nowe

torszke mnie to do bankructwa doprowadza wiec bardzo prosze o pomoc

pozdro narka
  
 
Sprawdź czy termostat dobrze działa...może masz niedogrzany silnik?
  
 
hmmmm silnik raczej sie nagrzewa tzna po przejechaniu koloko 5km mam wskaznik prawei w polowie, mam oczywiscie zaslonieta teraz chlodnice tez w polowie
  
 
...a jaki to silnik? Mój 1,4 CVH pali teraz w zimie 10-11l po mieście też mnie to boli. Mam natomist jakiś skomplikowany problem ze spalaniem. Nikt do tej pory mi nie pomógł...a kasy w portfelu mniej (
  
 
myślę, że wzimie na krótkich odcinkach iw korkach krakowskich nie jest zbyt duże spalanie ja mam pdobne kombi 1.6 16V lpg odczy z komputera i z wyiczeń miasto odzima od 11,5 do 13,8 ,lpg
  
 
gdzies jest wątek "ile spala Twój essi" i tam poszukaj odpowiednika Twojego samochodziku i sie dowiesz ile palą inne maszyny o tych samych parametrach wtedy szukaj dalej
  
 
Cytat:
2005-02-05 13:03:58, pawelo pisze:
helo mam pytanie troche duzo pali mi esik bo okolo 12l Pb95 a LPG 13 co moze byc przyczyna, kompresja wychodzi kolejno 10,10,9,11 swiece sa ok i kable WN nowe torszke mnie to do bankructwa doprowadza wiec bardzo prosze o pomoc pozdro narka



zobacz ile pali moj 1.6 8V przy spokojnej jezdzie i czuj sie jak wydajacy malo kasy na paliwo

;(
ps wcoz zobacz na watek na gorze.
  
 
A ja rozpętam inną burzę
Masz sprawny termostat? Jeśli nie, pytania nie ma
Ale jeśli tak, to po co przysłaniasz chłodnicę ?
  
 
chłodnice przyslaniam zeby zimne powietrze nie wpadalo do silnika, ale wydaje mi ssie teraz ze cosik z termostatem moze byc nie tak bo pomalutku mi sie grzeje osttnio przejechalem 15km i nawet na polowie nie byla temperatura,
jak sprawdzic termostat??????
  
 
Najprosciej i najszybciej - odpal zimne autko, poszukaj z prawej strony w okolicach filtra powietrza osłonę termostatu (pominny z niej wychodzić 2 gumowe przewody). Ten cięki powinien się najpierw zagrzać , dopiero póżniej zaczyna się włączać duży obieg przez chłodnice (grzeje się gruby przewód). Otwarcie dużego obiegu zaczyna się w okolicach 60 stC więc różnica powinna być wyczuwalna.