Problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam dzziwne objawy w 1,6 efi 91 jak troche pojezdze i silnik sie nagrzeje to potem nie moge go uruchomic przez jakis czas, po uplywie pol godziny moze mniej pali normalnie czy to normalne? nikt nie wie o co chodzi domyslam sie ze ma to cos wspolnego z reakcja metalu na nagrzewanie??????
  
 
a rozrusznik kręci?
  
 
no wlasnie - wiecej info - czy nie chce odpalic bo rozrusznik nie ma siely krecic czy rozrusznik kreci ale nie zapala??

ja ujezdzam taki motorek od 96 roku i ciagle jestem zadowolony
  
 
to wlasnie tak jakby rozrusznik mial za duzy opor byl zepsuty albo akumulator nie mial sily ale:::: zmienilem juz trzy rozruszniki i sprawdzalem na kilku akumulatorach i to samo
  
 
no to jezeli jestes pewien ze to nie wina rozrusznika i aku to sprawdz jaki masz spadek napiecia na kabelkach od stacyjki do rozrusznika
  
 
Cytat:
2004-12-29 11:00:49, arthefi pisze:
mam dzziwne objawy w 1,6 efi 91 jak troche pojezdze i silnik sie nagrzeje to potem nie moge go uruchomic przez jakis czas, po uplywie pol godziny moze mniej pali normalnie czy to normalne? nikt nie wie o co chodzi domyslam sie ze ma to cos wspolnego z reakcja metalu na nagrzewanie??????



Mialem to samo w takim samym autku

Mi pomogla wymiana akumulatora na 50Ah exide. Cena okolo 120 pln (nie pamietam).

Ale doczytalem, ze zmieniales aku.. hmm
Poszukaj w archiwum bylo o tym troche.


btw nie gasnie czasami na wolnych obrotach?





[ wiadomość edytowana przez: gooral dnia 2004-12-31 14:57:17 ]
  
 
wkladalem akumulator od diesla ponad 70Ah, spadek napiecia: probowalem zrobic to na krotko podlaczalem rozrusznik bezposrednio pod akumulator omijajac w ten sposob stacyjke i wszystkie mozliwe polaczenia kostki i takie tam duperalki to samo gosc w serwisie forda powiedzial ze tak ma byc i ..... nie wiem silnik po wymianie pierscieni zaworow ogolnie wporzo


jakbys pomogl mi namierzyc mi ten watek bylbym wdzieczny





  
 
problem essich.. wymien szczotki i tulejki w rozruszniku wielu z nas to przeszlo
pozdr.