Polski Fiat 1100 Coupe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje informacji na temat Fiata 1100 Coupe, a szczegulnie interesuja mnie: opis budowy, konstrukcji nadwozia i podzespołów. Jeżeli zdobedę pełnie informacje odnośnie tego modelu podejme się budowy jego repliki.

zdjęcia fiata 1100 coupe

Cytat:
W latach siedemdziesiątych modnym kształtem aut sportowych był kształt klina. W oparciu o Fiata 125p w 1970 roku skonstruowano takie właśnie nadwozie. Fiat 1100 Sport Coupe (zdjęcia) - bo tak go nazwano - miał silnik i zawieszenie zapożyczone z Fiata 128p, kierownicę zaś z modelu X1/9 (zdjęcia). Niestety prędkość maksymalna 140 km/h gasiła nadzieję na polskiego Lotusa Esprit.





Sportowe prototypy FSO

Jak macie jakieś informacjie to je tu zamiescie lub przeslijcie mi na e-maila
maciora5@wp.pl
  
 
Fajne autko. Szkoda ze nie przetrwalo do naszych czasow a tym bardziej nie weszlo do produkcji masowej .Juz widze jak na forum F&F ogladam swapy zrobine z uzyciem tego auta Fajnie by bylo jak by sie komus udalo go odtworzyc Jak cos znajde to od kopa wysylam i zycze powodzena w szukanie bo bedzie ciezko
  
 
Dzięki. Nie bedzie problemu jeżeli chodzi o podzespoły wszystko można zamontować od fiata 128 lub od zastawy, deska roździelcza pochodzi z fiata 128 sport coupe i jego pochodnych. Ale potrzebuje szkice, plany, projekty nadwozia i takie tam zdjęciami i opisami też nie pogardze.
  
 
wydaje mi sie że tekie autko bedzie trzeba budować na podstawie 128 , tylko skąd wziąść na ten temat więcej informacji na necie raczej za dużo sie nie znajdzi pasowałoby dotrzeć do ludzi którzy przy tym pracowali !!!
  
 
na pierwszy rzut oka widac ze polonez odziedziczył cos z tego autka ale jak by mu sie przyjrzec to prawie LOTUS Polska by była inna gdyby takie sportowe kliny pomykały po naszych drogach Życze powodzenia w rekonstrukcji !!
  
 
Cytat:
2004-02-12 15:37:05, KrauzeR pisze:
na pierwszy rzut oka widac ze polonez odziedziczył cos z tego autka ale jak by mu sie przyjrzec to prawie LOTUS Polska by była inna gdyby takie sportowe kliny pomykały po naszych drogach Życze powodzenia w rekonstrukcji !!



Dzięki, ja bardzo lubie sylwetke klina.

Cytat:
wydaje mi sie że tekie autko bedzie trzeba budować na podstawie 128 , tylko skąd wziąść na ten temat więcej informacji na necie raczej za dużo sie nie znajdzi pasowałoby dotrzeć do ludzi którzy przy tym pracowali !!!



Fiata 128 jak i częsci w dobrym stanie będzie ciężko dostać w rossądnej cenie. Dużo nad tym myslałem i wymyśliłem że można użyć części od zastawy 1100, do 1978 (o ile się nie myle) były montowane orginalne włoskie silniki fiata.


Gdzie ja teraz znajde taką deskę?

Były one montowane w sportowych odmianach fiata 128 np: 128 sport coupe, 3p itp. (prawie wcale nie ma teraz tego u nas na szrotach)





Pięknie się prezentuje co?

[ wiadomość edytowana przez: Trojan1000 dnia 2004-02-12 16:16:49 ]
  
 
do zbudowania takiej repliki potrzebowałbyś podwozia i podłogi z PF 125p, silnik i skrzynię od 125p oraz następujące elementy wnętrza z Polskiego Fiata 125p.
Na zdjęciach wnętrza wyraźnie widać elementy z PF 125p:
1. "prosta" skrzynia 4 biegowa obszyta materiałem,
2. półka przy drążku zmiany biegów ze 125p,
3. nawiewy MR'owskie z 125p,
4. obudowa kolumny kierownicy i dźwigienki ze 125p,
5. środek kierownicy z Malucha
6. podłokietniki drzwiowe z 125p.
7. lusterko wsteczne z PF 125p

[ wiadomość edytowana przez: czeczun dnia 2004-02-12 17:00:02 ]
  
 
Fiat 128 Sport Coupe mial chyba inaczej wygladajace wnetrze. To mi wyglada na wnetrze zrobione specjalnie dla tego modelu.
  
 
A czy w archiwum bylym fso nie maja dokumentacji prototypow? Nie daloby sie od niech tego jakos wydobyc chociaz czesci dotyczacych nadwozi? Bo mnie np bardzo interesuje rozwiazanie zawieszenia w 125p 4x4 oraz rozwiazanie plyty podlogowej 125p cabrio (convertible jak kto woli ) i nie chodzi tu o jamnika tylko o to dwudrzwiowe autko

Napewno to gdzies jest bo nie wierze zeby zniszczyli ani by o bylo tajemnica chandlowa czy panstwowa
  
 
wnetrze tego prototypu nie ma nic wspolnego ze 128 coupe!! no chyba ze za element wspolny wezmiemy pod uwage fakt ze sa siedzenia kierownica{ z x19 w tym 1100 coupe akurat} i okragle wskazniki.... cala deska w tym 1100 coupe to produkt wzorowany byc moze troche na 128 sport{nie za ladny jednak efekt uzyskali}
  
 
Poczekaj do maja jak bedziemy w UE to bedziesz mogl z Niemiec albo ze słonecznej Itali cos przywiesc na czesci albo same czesci. Wiem ze to bedzie troche kosztowalo ale bez tego sie nie obejdziesz przy rekonstrukcji tego rarytasu. PS z czego chcesz zrobic cala blacharke(błotniki itp) ?? z blach czy z czegos innego ??
  
 
Cytat:
2004-02-12 22:26:38, Siwy126 pisze:
Poczekaj do maja jak bedziemy w UE to bedziesz mogl z Niemiec albo ze słonecznej Itali cos przywiesc na czesci albo same czesci. Wiem ze to bedzie troche kosztowalo ale bez tego sie nie obejdziesz przy rekonstrukcji tego rarytasu. PS z czego chcesz zrobic cala blacharke(błotniki itp) ?? z blach czy z czegos innego ??



Z kompozytu (made in trabant )

Ale ja widziałem fiata 128 sport coupe i miał akurat taką deskę.
128 sport coupe



128 sport 3p
  
 
No i jak byk widac ze to nie taka sama deska. Fakt podobna i pewnie na niej oparta ale nie taka sama. Jednak w 128 ladniejsza
  
 
Cytat:
2004-02-13 01:09:32, Ali-En pisze:
No i jak byk widac ze to nie taka sama deska. Fakt podobna i pewnie na niej oparta ale nie taka sama. Jednak w 128 ladniejsza



Skad ja taką wezme? Jak nie ma orginału to się stosuje zamienniki a jak sam wspomniałeś fiatowska deska jest podobna i jest ładniejsza.

Czy w maluchu po liftingu nie była czasem montowana kierownica podobna do tej z fiata 128 sport coupe??
  
 
Cytat:
2004-02-13 01:12:27, Trojan1000 pisze:
Cytat:
2004-02-13 01:09:32, Ali-En pisze:
No i jak byk widac ze to nie taka sama deska. Fakt podobna i pewnie na niej oparta ale nie taka sama. Jednak w 128 ladniejsza



Skad ja taką wezme? Jak nie ma orginału to się stosuje zamienniki a jak sam wspomniałeś fiatowska deska jest podobna i jest ładniejsza.

Czy w maluchu po liftingu nie była czasem montowana kierownica podobna do tej z fiata 128 sport coupe??



Jak juz pisal Bart, kierownica w tym prototypie pochodzi z fiata X1/9
  
 
AAAA !! Trojan... mam 128 coupe i NAPRAWDE deska jest zupelnie inna....chodzi mi o ksztalty i material... to ze akurat tu i tu sa dwa okragle wskazniki{jak w 65% aut z lat 60-70} to tylko przypadek, jesli szukasz deski do 128 to moj kolega chyba ma bo rozkrecil z 5 takich 128 sportow... a co do kierownicy w maluszku to faktycznie kierownica ze 128 coupe jest prawie identyczna a z 3p rozni sie wycieciami w ramionach kiery
  
 
Deska z PF FSO 1100



Deska z fiata 128 coupe





Deska z fiata 128 p3



Deska rozdzielcza Seata 1200 Sport



Wnętrze Fiata 128/Zastava 1100 w pierwszej wersji produkcyjnej




Wnętrze Zastavy z 1983 r. było identyczne jak w Fiacie 128 po modernizacji przeprowadzonej w 1977r. Zgodnie z obowiązującą modą całość wnętrza, deska rozdzielcza, tapicerka, oraz dywaniki były utrzymana w jednakowej kolorystyce.




I to są wszystkie deski roździelcze jakie można zamontować bez problemu do repliki, oceńcie która jest najbardziej podobna do orginału PF 1100 coupe

(Nie wiem co się dzieje umieszczam poprawnie linki do obrazków a one nie zawsze się wyświetlają.)






Powiększenie obrazka

Inne zdjecia tej zastawy

Powyższe zdjęcie przedstawia tą deske od fiata tipo sorry ale poprzednio źle zamiesciłem

[ wiadomość edytowana przez: Trojan1000 dnia 2004-02-13 16:54:23 ]
  
 
ostatnie czarno biale zdjecie przedstawia nie deske z tipo tylko deske fiata 128 sedana po facelifcie w 1977 roku.....
  
 
a szare zdjecie z deska zastavy to faktycznie deska zastavoska ale juz w nowej jugoslowianskiej wersji...tak okolo 1990 roku wszedl ten projekt.....to zastava a nie fiat tipo...
  
 
Cytat:
2004-02-13 16:13:03, el_comendanto pisze:
a szare zdjecie z deska zastavy to faktycznie deska zastavoska ale juz w nowej jugoslowianskiej wersji...tak okolo 1990 roku wszedl ten projekt.....to zastava a nie fiat tipo...



Sorry źle zamieściłem link ostatnie zdjęcie to standardowa deska od zastawy po face liftingu zaraz to poprawie.