NASZE REMONTY....itp naprawy - zdjecia - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
widze andzi ogrom prac przy 3p
mnie czeka to przy 128 coupe... w siodemce mam juz to za soba..
te blotniki przednie to zywica??
  
 
Tak
Błotnikiz przodu to żywica.
Klapy ładnie wyszły po wypiaskowaniu


[/UR
Thanks to ImageShack for [url=imageshack.us]Free Image Hosting


[ wiadomość edytowana przez: Andzi dnia 2005-08-24 17:22:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: Andzi dnia 2005-08-24 17:24:02 ]
  
 
zeby watek nie uschnal
ponad godzine czyscilem uszczlke i dalej musze ja poprawic...
ale roznica jest,
przed czyszczeniem

http://img514.imageshack.us/img514/859/img11661kx.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/4748/img11677ql.jpg
po czyszczeniu
http://img514.imageshack.us/img514/7569/img11682kj.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/3599/img11690if.jpg
http://img514.imageshack.us/img514/9539/img11706nt.jpg

[ wiadomość edytowana przez: trez dnia 2005-12-31 13:34:46 ]
  
 
http://andzi.fajnafotka.pl/
  
 
Następne foty-prawa tylnia podłóżnica i wew. nadkole






galeria



[ wiadomość edytowana przez: Andzi dnia 2006-04-10 00:11:50 ]
  
 
ja tez swojego remontuje jak kupiłem to zaraz wziołem sie za przód podłużnice itd. podłużnice robi sie z profilu zamknietego kupuje sie taki profil tnie sie na pół i pasuje jak ulał a ja miedzy podłużnice wewnetrzną a zewnetrzna dałem płaskownik 6mm gruby zeby wzmocnić konstrukcje . samochód jak kupowałem wydawałsie dobry jezdziłem nim troche ale jakos wyczółem ze dziwnie pracuje nadwozie i zaczeło sie wymiana podłużnic
ale gdy podniosłem dywany to szok i przerazenie jak tak mozna było spartaczyc podłoge ten samochód wczesniej był własnoscia blacharza ale szczerze najgorszemu wrogowi nie poleciłbym takiego blacharza wiec jak to zobaczyłem no to koniec jazdy samochód na kanał i jazda wszystkie profile wewnetrzne łacznie z podłużnicami były dorabiane przezemnie najpierw robiłem szablon z kartonu przenosiłem na blache szlifierka i jazda, dla tych co robia remont generalny polecam na podłużnice podłogowe te co łączom sie z progami blache 3mm ja taka dałem i auto zrobiło sie sztywne i twarde po zrobieniu przodu przyszedł czas na ogledziny tyłu i znów szok i przerazenie, szczerze to cud ze poprzedni włascieciel jezdzac takim samochodem nie zabił sie , ale mniejsza oto, wenetrzne nadkola dorabiam z blachy 3mm najpierw robie szablony i potem przenosze na blache wycinam spawam. Takze podłużnice podłogowe te któe ida do belki zostaja wymieniane zostałą kakze wymieniona przezemnie belka która znajduje sie za zbiornieik tamm gdzie jest uchwyt do holowania. Niedługo zamieszcze tutaj fotki z przeprowadzonych prac.w razie jakis pytan to smiało piszcie chętnie pomoge i doradze jak i co. jedna rada jak kupujecie 127 i sprzedajacy mówi wam ze z blachą jest zrobione wszystko ze tylko jezdzic to mozecie sie spodziewac najgorszego bo to co zobaczyłem umnie jak kupiłem i u innych osób w takich autkach to to sie potwierdza.Pozdro dla wszsytkich
  
 
czesc jak mozesz napisz albo daj jakies linki na przerobienie fiata 128. potrzebuje opisy jaki podniesc i poszerzyc. jak zwiekszyc moc silnika. bede wdzieczny z pomoc
  
 
rozpoczynam remoncik nadkoli wewnetrznych i pasa przedniego, na poczatek stan przed: http://img170.imageshack.us/my.php?image=dscn1959vo6.jpgIMG]http://img132.imageshack.us/my.php?image=dscn1958dt9.jpg[/IMG]

Kuba Kraków 127 mkI[
  
 
pozwole sobie inaczej wstawić fotki kolegi:
raz
DWA
  
 
witam,
mam nadzieje ze fotki bedą wchodzić to poproszę kogoś o pomoc przy nastepnych - jeszce w tym tygodniu...
od soboty zaczłąem go przygotowywac do malowania
rozbiórka przed malowaniem:



  
 
moze tak mi się uda,
uff namęcze sie z tymi fotkami bardziej niz z remontem
Remont 127p
  
 
aktualizacja
127p remontu cd
  
 
Oby tak dalej i dodawaj fotki z reszty remonciku szykuje sie fajowa 127 a na jaki kolor bedziesz malował? pozdrawiam
  
 
Witam,
jest to juz mój drugi remont wiec teraz mam nadzieje ze bedzie lepiej... bo 5 lat temu robił mi go "znajomy znajomego" i odwalił fuszerkę ...
teraz tez specjalnie sam nie mam czasu ale mam wszystko pod kontrola bo przygotówkę robi mi kolega w mojej stodole
i dodatkowo lakiernik wszystko kontroluje czy jest tak jak mam być,
wychodza dodatkowe rzeczy jak to mocowanie drzwi kierowcy - nie dało sie odkrecić śrób wiec sa nawiercone i teraz dopiero blacharz raz jeszcze musi interweniować...
kolor bedzie biały tak jak był oryginalny, myślałem chwile nad zmianą na beżowo-pisakowy, coś jak MCqueen'a ale jednak zostaje przy białym
jak wrzuce nowe foty to dam znać - ale to dopiero po podkładzie pewnie

Pozdrawiam wszystkich
kuba
  
 
Troche Was połechtam - już blizej niz dalej

  
 
To jest silnik 1300. Przerabiałeś korbowody po sworzen 22 mm. Bo to nie sa chyba oryginalne tloki od 1300 ani 1050 70 HP?
  
 
To ja tez cos pokaze Dopiero zaczynam remont
na razie przygotowania









na ostatnim zdjeciu sie załapałem
  
 
no widzę ze masz sporo do zrobienia -powodzenia!
życze wytrwałości
  
 
kolejne fotki,
127 MkI cd.
jeszcze w tym tygodniu powinien pójść podkład -
uf juz blizej niz dalej, w trakcie prac ze szczotką drucianą wyszło troche za dużo dziurek i nie obyło sie bez ponownej wizyty u blacharza...
niestety w next week znowu wujezdzam wiec nie wiem kiedy uda mi sie go polakierowac i poskładac do kupy- ale jestem dobrej mysli...
pozdrawiam wszystkich
  
 
Małe kłopoty po zdięciu drzwi
przed

po blacharzu i troche szpachli

tu jeszcze przed szpachlą przód


pzdr