Muli się ,dziury w obudowie filtra 1.4i-HELP!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich niedawno sprowadziłem sobie escorta 92 1.4 monowtrysk i od razu znalazłem w nim feler podobny do opisywanych na forum. Silnik na jalowym przy dodaniu gazu od 1000 do 3000 skacze szarpie a powyzej ładnie się kręci podczas jazdy przy tych samych obrotach nie chce wogóle ciągnąć dostaje muła a wygląda to tak że przy zmnianie biegu na wyższy gaz i ląduje na kierownicy! rozkręciłem obudowę filtra i widzę 25 dziur wywierconych wiertłem 10 bezczelnie gdzie się da ktoś tam łapy pchał już w polsce bo i filtr paliwa nowy (auto kupiłem od handlarza) podejrzewam lejący wtrysk albo czujnik temp powietrza co wy na to co to jeszcze może być?
  
 
Najpierew zaklej te dziury. Potem zobacz co dalej...
  
 
pewnie chcial ktos mu wiecej mocy dac przez te dziury
  
 
Ok dziury pozalepiane szczelniutko ,przewody podciśnieniowe ponaprawiane ,sprawdzony potencjometr przepustnicy i to cóś obok chyba tzw regulator biegu jałowego,komp zresetowany-JEST LEPIEJ już ciągnie -jak długo się go na obrotach potrzyma i puści gaz nieraz spadnie do 500 ale po chwili się uspokaja ogólnie pracuje ok tylko jak mu sie depnie od razu do podłogi to 1-2 razy się zajaknie a potem już kręci z tego co wyczytałem to może być wina zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej-orientuje się ktoś gdzie on jest w 1.4 cfi??-aha jeszcze jedno co można zrobić jak słychać zawory które powinny się regulować hydraulicznie coś trzeba napewno powymieniac są tam jakieś płytki czy popychacze bo jeszcze nie zaglądałem?
  
 
Cytat:
2005-01-02 20:20:50, parada pisze:
jak mu sie depnie od razu do podłogi to 1-2 razy się zajaknie a potem już kręci z tego co wyczytałem to może być wina zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej-orientuje się ktoś gdzie on jest w 1.4 cfi??-aha jeszcze jedno co można zrobić jak słychać zawory które powinny się regulować hydraulicznie coś trzeba napewno powymieniac są tam jakieś płytki czy popychacze bo jeszcze nie zaglądałem?



No to dalej Ci się dławi - czyli nie wiadomo co bo wiele osób z tym ma/miało problemy (a jak naprawili to nie napisali).
Tak jak mówisz wtryskiwacz leje albo sprawdź jeszcze czujnik temp silnika, ten z tyłu pod obudową filtra powietrza w kolektorze.

Popychacze są hydrauliczne czyli jak wiesz, że to one to albo zmienić olej albo popychacze (nic się nie reguluje itp).

Pozdr
  
 
Cytat:
2005-01-03 09:21:43, chasmo pisze:
Popychacze są hydrauliczne czyli jak wiesz, że to one to albo zmienić olej albo popychacze (nic się nie reguluje itp). Pozdr


czy zmiana oleju pomoże, bo u mnie jak jest zimny to strasznie któryś dzwoni, i nie wiem co zrobic
  
 
więc tak już się nie muli w sumie chodzi super dostał mocy i wogóle ,jeszcze przed radą chasmo poruszałem tym czujniczkiem tzn benzynką na pędzelku go przyatakowałem potem przewody podcisnienia,lambdę,nawet tymi trójkątnymi kostkami od oktanów się bawiłem,zawór recylkulacji spalin obejrzałem ale nic z nim nie zrobiłem,potencjometr przepustnicy i regulator wolnych obrotów przepatrzyłem, zresetowałem kompa ustawiłem jak należy i działa!
W sumie sam nie wiem co zrobiłem ale odpukać.Aha która kostka to do pb 95 biała czy czarna? Pozdrawiam