ESIU !!! WEJDZCIE I POMÓŻCIE - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moim zdaniem tuning to jest rzecz gustu właściciela. Nie powinieneś pytać innych co imsie podoba tylko co tobie się podoba. to jest twoje autko. jak chcesz się wyrużnić w tłumie to musisz wymyślić coś sam. założysz zderzak z RS to masz autko takie jak wiele innych ( większość tuningowców zakłada zderzak z RS). to jest tylko moje zdanie. musisz coś sam wymyślić.
Cytat:
zderzak do coswortha oryginalny to ciężki temat...potem i tak trzeba go przerabiać bo jest za szeroki, oczywiście można kupić laminat ale moim zdaniem nie warto....do tego błotniki..... kupienie tych części oryginalnych graniczy z cudem...a podróbek nie polecam...


co do przeróbek: czemu nie polecasz dobrze zrobiona nie jest zła. ja swój zderzak prerabiałem sam, robiłem to po raz pierwszy i wyszło super. po jednym sezonie nic się z nim nie stało. tylko jak uderzyłem w krawężnik to leciutko pęknął na łączeniu. ale tego nie widać a jakby był seryjny to pewnie by się połamał.
  
 
Cytat:
2005-01-04 07:02:23, fryszard pisze:
.... co do przeróbek: czemu nie polecasz dobrze zrobiona nie jest zła. ja swój zderzak prerabiałem sam, robiłem to po raz pierwszy i wyszło super. po jednym sezonie nic się z nim nie stało. tylko jak uderzyłem w krawężnik to leciutko pęknął na łączeniu. ale tego nie widać a jakby był seryjny to pewnie by się połamał.


seryjne oryginalne zderzaki są zrobione z abs-u i są naprawdę bardzo mocne i odporne na wyginanie....a laminat...uderzysz i pęka....więc szczególnie jak ktoś myśle o obniżeniu auta to odradzam laminat...
pozatym co do tuningu....to kolega pyta co proponujemy...wiadomo, że sam zdecyduje...ale jeżeli jeszcze się na tym nie zna to warto zaciągnąć porady kogoś kto już to robił....z wielu różnych propozycji wybierze opcje dla niego najładniejszą... więc nie uważam, że pytanie innych o zdanie w tym temacie nie ma sensu....a jak juz spytał to nie mów mu, że niepotrzebnie pyta....bo forum jest po to żeby zaciągnąć opini i poradzić się innych....

Ty mówisz że tuning jest po to żeby się z tłumu wyróżniać..a ja uważam inaczej....tuning musi byż zrobiony sensownie i ze smakiem...a nie na siłe....żeby się tylko wyróżniać.. i sztuką jest zrobic coś co będzie wyglądało dobrze....a nie tylko raziło w oczy przeróbkami
  
 
Cytat:
2005-01-04 07:02:23, fryszard pisze:
moim zdaniem tuning to jest rzecz gustu właściciela. Nie powinieneś pytać innych co imsie podoba tylko co tobie się podoba. to jest twoje autko. jak chcesz się wyrużnić w tłumie to musisz wymyślić coś sam. założysz zderzak z RS to masz autko takie jak wiele innych ( większość tuningowców zakłada zderzak z RS). to jest tylko moje zdanie. musisz coś sam wymyślić. co do przeróbek: czemu nie polecasz dobrze zrobiona nie jest zła. ja swój zderzak prerabiałem sam, robiłem to po raz pierwszy i wyszło super. po jednym sezonie nic się z nim nie stało. tylko jak uderzyłem w krawężnik to leciutko pęknął na łączeniu. ale tego nie widać a jakby był seryjny to pewnie by się połamał.



Jeśli chodziło Ci o mnie to ja tylko pytałem jak to wygląda, bo nigdy nie widziałem Kombiaka z RS-ami, więc jak tu można mówić o guście skoro się czegoś nawet nie widziało. Jedyną żeczą jaką mogłem zrobić w tej sytuacji było pytanie do kogoś kto to widział. No i jeszcze raz dzięki za odpowiedź
  
 
Cytat:
2005-01-04 14:15:39, MasterCheat pisze:
Jeśli chodziło Ci o mnie to ja tylko pytałem jak to wygląda, bo nigdy nie widziałem Kombiaka z RS-ami, więc jak tu można mówić o guście skoro się czegoś nawet nie widziało. Jedyną żeczą jaką mogłem zrobić w tej sytuacji było pytanie do kogoś kto to widział. No i jeszcze raz dzięki za odpowiedź


master....zobacz na linki...:


kombi z RS 1

kombi z RS 2
  
 
żle mnie zrozumieliście chodziło mi o to że auto musi się podobać właścicielowi a nie innym użytkownikom. Bo niekoniecznie coś co podoba się panu X musi się podobać panu Y. a co do sensowności to nie powiedziałem że pytanie innych jest bez sensu, tylko że auto ma się podobać właścicielowi.
  
 
Cytat:
2005-01-04 14:23:46, micab pisze:
master....zobacz na linki...: kombi z RS 1 kombi z RS 2



hie hie temu pierwszemu ostal sie jeno jedyn kuń
  
 
Cytat:
2005-01-04 14:23:46, micab pisze:
master....zobacz na linki...: kombi z RS 1 kombi z RS 2



Nono. całkiem całkiem . Szczególnie ten pierwszy bo kolorek podobny troszeczkę do mojego i moge sobie porównać, no i kierunki na zderzaczku białe. Ale osobiście to jeszcze troszkę bym w nim pozmieniał. Np. coś by się przydało zrobiź z tylnym zderzakiem, bo tak to straszna różnica między przodem a tyłem. No i lusterka bym dał troszkę inne (najlepiej z kierunkami) no i klameczki nie takie srebrne tylko pod kolor. No i felusie inne bo takie jakoś do mnie nie przemawiają.

A ta maska to jest od rs-a ?? bo też to całkiem spoko wygląda.

Aha no i ten zderzak to chyba ma coś dołożone na dole bo oryginalny to chyba nie schodzi aż tak nisko??

Dzięki na linki Micab!!!
  
 
maska jest od rs-a z badlookiem, a pod zderzakiem przednim wydaję mi się, że jest to dokładka od golfa 3 gti tyle że skrócona o połowe....
nio te felgi mi się też nie podobają a do tylnego zderzaka przydałaby się jakaś dokładka żeby wyrównać z progami....ale ogólnie wygląda bardzo fajnie
  
 
Ja na dobry początek założył bym ładne felgi aluminiowe i założył sprężyny sportowe do orginalnych amortyzatorów. Myślę, ze na dorby start do tuningu Essiego dobry będzie rozmiar 15" i obniżenie 3-4cm. Komfort jazdy prawie się nie zmieni, a wygląd zdecydowanie. Na początek nie bawiłbym się w spojlery i inne cuda, bo na to przyjdzie czas później. Ja osobiście pierwszą rzeczą na jaką zwracam uwagę w stuningowanym autku , to koła!
Pytasz się , czy nie mamy czegoś do sprzedania? Ja mam opony 15" (195/50 R15). I wcale nie piszę, że 15" Ci wystarczą, bo akurat ja mam do sprzedania. Sam na nich jeździłem i uważam, że wygląd już był całkiem , całkiem. Obecnie mam większe koła, ale to oczywiście kwestia dużo większej kasy!
  
 
A tak przy okazji, to w 100% zgadzam się z micab (S) w sprawie tuningu!
  
 
co do felg to nie mozna zapominac ze im wieksze tym samochodzik slabszy co dla mnie jest dosc waznym argumentem
  
 
Szfar - przejrzyj właśnie tę stronę , popatrz co inni wymyślili ze swoimi escortami, a może wyklaruje ci się jakaś wizja na twój.http://www.ford-escort.de/

Rex - może się mylę ale nie zgadzam się z tym że czym większe felgi tym samochód słabszy. Moim zdaniem to niema nic wspólnego. Jeżeli koła są szersze to owszem bo zwiększają się opory toczenia. Natomiast przy większych felgach jeżeli średnica zewnętrzna jest taka sama to czemu samochód ma być słabszy ?
Przecież koło 13/70/175 będzie miało taką samą średnicę zewnętrzną jak koło 15/50/195.