4x4 kącik na klubowej - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moze nie tylko kacik? Jezdzimy, jezdzimy, jezdzimy a sladow na stronie malo . O przerobkach, patentach i zamiennikach tez ani widu ani slychu.... Wszystko w naszych archiwach . Co dalej....
  
 
Co dalej ??? potrzebny ktoś kto pomoże w prowadzeniu strony Konradowi bo jak tak dalej będzie to Paweł odetnie kabel
Może ktoś zna się na prowadzeniu strony i zechce poświęcić na to troche cennego czasu ??

  
 
Musze sie pochwalic, ale dostalem pochwale od Jacka Szkopa za "ladne podniesienie samochodu" . I jakby ktos potrzebowal to ma mete gdzie mozna rozciagnac i utwardzic oryginalne sprezyny od Nivki.
  
 
jedno pytanie ....


ZA ILE ???


i prosze publicznie napisać gdzie

  
 
Bede w Kaniach w bliskim czasie (pewnie nie w przyszlym tygodniu, tylko w nastepnym), to dowiem sie o szczegoly. Jakby komus sie spieszylo to kontakt do Kan jest na 4x4.rally.com
  
 
Cytat:
I jakby ktos potrzebowal to ma mete gdzie mozna rozciagnac i utwardzic oryginalne sprezyny od Nivki.


A Boreg znowu o sprezynach i sprezynach ... Co za czlowiek-sprezynowiec ... Mowilem juz, a w zasadzie powtarzalem slowa Damiana i Pablosa, ze lepiej na dystansach podnosic, a tu znowu o sprezynach ...
A Kacper, to sie nie pochwalil publicznie jeszcze, ze wyciaga auto na LIFT Kit-cie z Katowic i sam sie musze o tym dowiadywac .... . Myslisz, ze sie nie dowiem, ze z mlodszakow do starszakow chcesz przejsc osobno? ...

I pozdrawiam,
Przemek
 
 
Jak sie mowi A to... DLACZEGO lepiej na dystansach? Bo jakos nigdzie nie moge znalezc uzasadnienia
  
 
Przemku jeszcze nie dostałem i nie założyłem więc nie ma o czym mówić
Borgu jak możesz to się dowiedz i napisz co i jak z cenami podniesienia
Na podkładkach jest pewne jedno ...w razie fuszerki kowala auto Ci nie siądzie a zawsze podkładki można wyciągnąć

Czekamy na dokładne info co i jak i za ile

  
 
Kacperku, zalozenie gumy zmienia i tak charakterystyke sprezyn. I absolutnie nie uwalnia od walki z odbojami .

Damian, moze ty wreszcie cos na ten temat powiesz . I tak dla ogolu .....

[ wiadomość edytowana przez: boreg dnia 2003-07-18 20:23:29 ]
  
 
OK. Ide jesc pierozki z jagodami, cukrem i smietanka. A na deser malinki z cukrem i smietanka. . ...
Do jutra. ...

I pozdrawiam,
Przemek
 
 
Bys koledze apetytu nie robil . Ja kibluje w robocie . Uuuuu..........
  
 
Cytat:
2003-07-18 20:17:05, boreg pisze:
Kacperku, zalozenie gumy zmienia i tak charakterystyke sprezyn. I absolutnie nie uwalnia od walki z odbojami .

Damian, moze ty wreszcie cos na ten temat powiesz . I tak dla ogolu .....

[ wiadomość edytowana przez: boreg dnia 2003-07-18 20:23:29 ]



Sama podkladka nad sprezyne nie zmienia charakterystyki. Podkładka grubosci 1.5cm (takie wyslalem Kacperkowi) nad sprezyna daje okolo 2.5cm liftu.
Charakterystyka spręzyny zmienia sie dopiero po dodaniu wkladu miedzyzwojowego, teoretycznie odpowiada to utwardzeniu jednego zwoju sprezyny, cos w rodzaju sprezyny progresywnej i jakies 2cm dodatkowego liftu.
A odboje gornego wahacza i tak trzeba odpowiednio potraktowac .
Rozwiazanie z podkladkami nad sprezynami stosowane jest np. w Mercedesach do regulacji wysokości zawieszenia, mozna kupic oryginalne siedzenia sprezyn o roznej grubosci.

Moim zdaniem, wsadzenie twardszych, wyzszych sprezyn daje podobny efekt jak zastosowanie podkladek, skok zawieszenia nie bedzie wcale wiekszy, poniewaz sama sprezyna bedzie sztywniejsza i nie pozwoli na maksymalne ugiecie, a zawieszenie bedzie bardzo sztywne.
Przy zastosowaniu podkladek (i skroceniu odbojow) skok nie powinien sie zmienic poniewaz sprezyna bedzie pozwalala na takie samo ugiecie, a zawieszenie nie bedzie tak sztywne jak w przypadku twardszych sprezyn.

U mnie sie sprawdzilo, co prawda przed skroceniem odbojow, w niektorych sytuacjach bylo "dziwnie" ale po dopasowaniu dlugosci odbojow wszystko wrocilo do normy a roznica w wysokosci wyniosla okolo 4cm (mam podkladki 1cm).

To tyle

Maly eksperymentator.
  
 
Mam nadzieje że razem z podkładkami wysłałeś BOGATO ILUSTROWANĄ instrukcje montażu