Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-04-04 21:19:33 A teraz mi przyszło do głowy, może to głupie, ale może przewód od kontrolki gdzie słabo styka przy alternatorze, albo ma gdzieś przebicie do masy |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-04-04 21:28:48 mocniej zagnij końcówke.
A kontrolka ładowania pali ci się po samym przekręceniu kluczyka? Może zegary mają słabą mase (to przy założeniu że napięcie ładowania jest dobre), i może podprowadziłbyś przewód masowy do zegarów. Upsss. walnełem chyba bzdure, bo kontrolka swieci się za sprawą różnicy napięcia ładowania a napięciem aku [ wiadomość edytowana przez: Jojo dnia 2004-04-04 21:34:41 ] |
JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2004-04-04 21:33:04 jakie masz napiecie ładowania powinno być 14,4V
|
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-04-04 21:51:27 jeśli masz ładowanie ok 11-13,5 to troche mało, może jakas dioda na mostku prostowniczym ma przebicie |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-04-05 00:21:55 ja mam 13,5 bez swiateł
|
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-04-05 10:15:18 U mnie po wymianie szczotek zaczal ladowac po ~15,0V |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2004-04-05 11:16:08 15V i wyzej mi tez kiedys tyle ładowa... Grzech podłączył odwrotnie przewody do regulatora... |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2004-04-06 18:26:23 Już jestem po wizycie u elektryka i informacja, która może być pomocna na przyszłośc przy lokalizowaniu. To był mostek diodowy.
Dzięki za wszelakie sugestie i podpowiedzi |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-04-06 20:13:42 Ile cię to kosztowało Majchal?
Czasem mam problem z ghaśnięciem kontrolki |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2004-04-07 08:15:17 Za częsci zaplaciłem coś ok 55-60zł ( łożyska, diody, pasek klinowy, szczotki). Kolejne 70zł robota, posprawdzane wszystko, całe uzwojenie, nowe nekrętki, podkładki, większośc nowych wsuwek. Przejrzał przewody, posprawdzał masy, sam od siebie przeczyścił klemy i bieguny akumulatora. Tak więc gościu solidna firma. To jest syn, kolegi mojego ojca, tak więc wiem że jest dobry i robi solidnie. Malucha też mi robił i jak zrobił to już sie nie zjebutało drugi raz. Dla Poznaniaków mogę podać namiar
Ciekaw jestem co jeszcze by robił gdyby mu się nie spieszyło , bo jak ja wjechałem to ktoś już był, a jak byłem robiony to przyjechał następny. Kolejka jak do mięsnego przed Wielkanocą. |
bykuatu Atu+ włocławek/gdynia | 2004-04-09 15:05:47 Witam serdecznie użytkowników Rover-ków, właśnie rano wymieniłem cały alternator na regenerowany z gwarancją na okres 6 miesięcy. Kosztowało mnie to robocizną 310 zł. Działa, ładuje, wszystko funkcjonuje. Zobaczymy jak dalej będzie się sprawował. |
McRysa Polonez Caro Łódź | 2004-05-03 16:51:32 Miałem problem z akumulatorem i stwierdziłem że zmirzę jakie mam ładowanie i..... przy 3500obr/min wskazało 21.2V
a akumulator oczywiście zasiarczony i zagotowany na maxa |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2004-05-03 23:46:42
Stawiam na regulator napiecia! Ostatnio przerabiałem to w fiacie 126elx Dokładnie tak sie zachowywała kontrolka ładowania jak opisujesz Majchale Wymieniełem szczotki najpierw potem wymontowałem mostek i zmierzyłem diody aż w końcu okazalo sie że padł regulator napięcia |