Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
FM Miłośnik FSO Polonez Caro 1.6 GSI Libiąż | 2003-10-14 15:29:21 Sorki zamieszalem oczywiscie caly czas chodzi mi o volty wymiana szczotek nic nie pomoze |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-11-12 08:10:31 Rekrut - szczotki
wydatek rzędu 15 zł (kupujesz cały szczotkotrzymacz), czas pracy - 5 min. |
rekrut Polonez Caro 1.5 gle Katowice | 2003-11-12 08:14:24 Dzięki mistrzu dzisiaj sie biore |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-11-12 12:23:02
5 minut Zależy jaki alternator,bo przy moim 50 minut i zdarte palce |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-11-13 20:33:38 może regulator albo dioda? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
rekrut Polonez Caro 1.5 gle Katowice | 2003-11-13 20:40:45 1. czy da sięjakoś minąć regulator żeby ewentualnie wykluczyćtą możliwość.
2. Czy jeśli to dioda to jest to niebezpieczne? |
Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-11-15 13:55:25 witam
moj problem jest nastepujacy: Na poczatku bylo prawie wszystko oki wskaznik napiecia pokazywal na chodzacym silniku 14,5V a jak sie przygazowalo dochodzilo do 16V, tyle tylko ze na obrotach 900-1000 mrozyla sie kontrolka ladowania dzisiaj opalilem sprzeta na ssaniu obroty ok 2000 a tu napiecie 16V a jak przygazowalem to wskazowka poleciala za 16V (koniec skali) myslalem ze regulator nie dziala, przeczyscilem podlaczenia wtyczek do regulatora pozadnie je zacisnalem, odkrecilem pokrywe regulatora by obczaic czy przelacza i nic sie w nim nie dzieje, czy silnik wylaczony czy wolne obroty czy wysokie nic sie w nim nie przacza, jeszcze szczotek tylko nie sprawdzalem bo narazie goracy jest kolektor i nie ma co lap pchac normalnie nie wiem co sie dzieje czy to wskaznik napiecia z mrozu oszalal? (mam dodatkowy wskaznik napiecia w instalacji VDO), czy szczotki szlak trafil? a moze alternator gone dead? chce zaznaczyc ze akumulator nie zdychal mi podczas jazdy, tylko ten wskaznik napiecia mnie zdenerwowal, gdyby nie on napewno bym nie zwrocil na to uwagi, no do tego ta kontrolka, nie powinna sie mruzyc przy 900-1000 obr/min narazie z wyciaganiem alternatora wstrzymam sie do otrzyma nia waszej opini, prawde mowiac nie chce mi sie wydzierac dziada |
rekrut Polonez Caro 1.5 gle Katowice | 2003-11-15 15:10:42 moim zdaniem padł ci regulator chyba sprawny regulator nie przepuściłby takiego napięcia |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-11-15 15:25:01 mialem tak samo jak wlozylem wirnik polonezowski do stojana z fiata 132... nawet 19v pokazywał.... co zrobilem? zalozylem inny alternator |