Dalsze pytania tjuninkowe... - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
będziesz robił takie wahacze?
  
 
Nie wiem czy będe robił bo mam ważniejsze sprawy do ogarnięcia w aucie. Dałem to foto jako jakiś przykład pewnego rozwiązania w kwestii modyfikacji zawieszenia.
  
 
W temacie hamulców: da się upchnąć normalne serwo w 127.
Tak to będzie wyglądać u mnie:



Serwo pochodzi z CC





A taka będzie pozycja pedałów:




[ wiadomość edytowana przez: Pereira dnia 2010-03-21 19:52:02 ]
  
 
nie odpadnie to od tej zgnitej podłogi?
  
 
Słuszna uwaga! Akurat w tym miejscu blacha okazała się być w wyjątkowo kiepskiej kondycji, a różne zabiegi przeróbkowe jeszcze ją osłabiły. Ale to wstępne mocowanie, teraz już pewnie jest tam pospawane (ostatnio widziałem auto parę dni temu).
  
 
W kwestii zawieszenia...
Macie poobcinane odboje z tyłu? Obnizyłem tył i skok jest równy ok. 4cm
  
 
to mocowanie serwa można zrobić jak w oryginalnym wsporniku przy 128 - z 2ch ceowników ... a odbojów bym nie ucinał bo koła będą się zacierały o nadkola jak obciążysz albo jak ostro skrecał - jak mi jeden odpadł to wiecznie tarło
  
 
Całkowicie ich nie wywale oczywiście, chodzi o to o ile macie ewentualnie obcięte.
  
 
Skok 4cm bedzie ok , ja mialem ok 2cm i jezdzilo sie dobrze , czasami podbilo ale to na mocnej chopie .
  
 
Będę ściągał głowicę i zakładał tymczasowo inną ( ta którą mam pójdzie na spokojnie do obróbki). Myślę nad jej splanowaniem i w związku z tym mam pytanie: o ile można splanować głowicę 1300 żeby nie przesadzić? Będzie chodzić z seryjnym wałkiem i gaźnikiem, przynajmniej na razie.
I drugie pytanie: do jakiego mniej więcej stopnia sprężania da się jeździć na PB98?
  
 
nic nie planuj tylko wyrównać