Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2005-02-08 08:24:13 Yaris. Przez pierwsze kilka minut jazdy z zauważalnym oporem wrzuca się 1 i 2. |
BabciaEwa TOYOTA FRIEND Mitsubishi Mirage Kraków | 2005-02-08 09:19:01 Do Bobiego-gst.
Za pierścienie synchronizatorów (2 i 3 bieg) do mojej zapłaciłam ok 250 zł. Niestety są dostępne tylko w ASO. |
madzia_83 TOYOTA MANIAK Mimlowóz e9 Gardawice | 2005-02-08 12:36:30 W E9, którą miałam przyjemność jechać biegi wchodzą lżej niż w mojej E8 po prostu miodzio!! |
Qbaa TOYOTA DRIVER BMW 520i Warszawa | 2005-02-08 12:53:43 mi skrzynia zaczela wyc jakies 15 tys km temu. halas sie nie powieksza ale denerwuje. nie ma zadnych problemow ze zmiana biegow. pewnie dlatego ze przy 200 000 km byly robione w ASO wszystkie synchronizatory na co mam papiery;P |
leon99 TOYOTA DRIVER Yaris '03 + RAV4 '97 Wrocław | 2009-10-20 13:08:19 Proponuję najpierw zmienić olej w skrzyni - najlepiej na Motul MotylGear 75W-90 - naprawdę jest różnica
|
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2009-10-20 15:06:41 a nie gear 300 ?
Ten co ty wymieniles to polsyntetyk |
dzarek80 stróże | 2009-10-21 09:43:28 witam ja mam carine 96 td i moje doświadczenia ze skrzynią są następujące: najpierw mnie wkurzała ale doszedłem do paru spostrzeżeń i teraz stosuje się do nich i jest ok a więc, gdy jadę to dwójkę wrzucam jak auto maksymalnie zwolni przed skrzyżowaniem lub w ogóle przy redukcji to samo tyczy się jedynki i jest ok wtedy biegi wchodzą super. w niektórych autach dwójkę można wrzucić spokojnie przy większej prędkości ale nie w mojej carinie. nie wiem czy to taki urok tych skrzyń ale można się przyzwyczaić. reszta biegów bez zastrzeżeń no można jeszcze przyczepić się do wstecznego którego czasem trzeba wrzucać na raty pozdrawiam |
marcinm TOYOTA MANIAK ... | 2009-10-21 12:08:31 Przede wszystkim należałoby nie pomijać faktu, że nasze skrzynie mają nierzadko pół miliona za sobą.
Olej to druga sprawa, jednak nie odczuwam absolutnie żadnej różnicy między syntetycznym Mobilem, syntetycznym Castrolem, a półsyntetycznym Motulem. Cenowej również. Do tego musimy wziąć pod uwagę, że mamy skrzynie serii C, S i E. Teoretycznie takie same ( 5 biegowe ), w praktyce bardzo inne. Te różnice dotyczą głównie skrzyń S i E. Często problemy występują przy spalonym docisku, lub nie do końca odpowietrzonym sprzęgle, lub/i przepuszczających : pompie, wysprzęgliku. Wszelkie dywagacje zacząłbym od doprowadzenia w/w układów do stanu używalności. U mnie jest "jakiś" problem z synchronizatorami 1 i 2 biegu, zwłaszcza na zimno, ciężko włożyć 1. Dwójkę znacznie łatwiej. Short-shifter tylko spotęgował ten efekt, ale nie przeszkadza mi to. 1 nie wejdzie, to ruszam z 2, nie odczuwając zbytnio tego faktu Zresztą... skrzynia ma prawie 470kkm, z czego większą część spędziła w warszawskich korkach. Nie mam do niej pretensji, że działa tak, a nie inaczej, zwłaszcza, że : 1) od nowości nic nie było przy niej robione 2) druga już leży i czeka pzdr |