Wymiana uszczelki i regulacja zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy wyżej wymieniona robota jest trudna? Jak się do niej zabrać?
  
 
Jakbyś jeszcze napisał której uszczelki?Czy pod głowicą czy pod pokrywą zaworów i w jakim silniku..to byłoby trochę łatwiej udzielić odpowiedzi na Twoje pytanko
  
 
Bo np. w 1,3 OHV wystarczy kluczyk 10, szczelinomierz, zapasowa uszczelka pod pokrywę zaworów, książka obsługi + odrobina samozaparcia. Jakieś 20 min roboty NA ZIMNYM SILNIKU....
  
 
Gorzej jesli koledze chodzi o uszczelke pod glowica.Tez sie da ale troszeńkę trudniej.
  
 
Kolega ma 1.3 silniczek w gazie a chodzi o uszczelke pod klawiature zapomniał napisać.
  
 
No to chyba nie ma najmniejszego problemu?
  
 
Jutro sie zabieram za robotę.