[MKVII] Jakie halogeny, oryginały czy zamienniki ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z tego co piszesz wynika:
do sprawdzenia przekaznik, wylacznik, bezpiecznik i skrzynka.
w.w zwora to nic innego jak kawalek przewodu, ktory ma polaczyc w skrzynce (udawac wlaczony przekaznik) styki zwierne przekaznika.
  
 
Cytat:
2008-10-18 23:50:16, CKsrv pisze:
z tego co piszesz wynika: do sprawdzenia przekaznik, wylacznik, bezpiecznik i skrzynka. w.w zwora to nic innego jak kawalek przewodu, ktory ma polaczyc w skrzynce (udawac wlaczony przekaznik) styki zwierne przekaznika.


bezpiecznik ok. wlacznik kupilem juz 2-i

a co w skrzynce mozna spradzic????????
  
 
wsadz zwore i zobaczymy.
zarowki masz w halogenach?
  
 
Cytat:
2008-10-19 00:03:22, CKsrv pisze:
wsadz zwore i zobaczymy. zarowki masz w halogenach?


zaroweczki sa funkiel nowka
  
 
odświeżę temat, ostatnio chciałem zamontować halogeny, które mam od dłuższego czasu ale służyły jako ozdoba zderzaka, mam takie pytanie, brakuje mi modułu u mnie jako R15 wg manualla o escorcie powinien być biały, jak poszedłem do sklepu motoryzacyjnego żeby taki dokupić to facet zapytał mnie o jego oznaczenia, tylko skąd ja mam to wiedzieć skoro nie mam czegoś takiego w autku?
  
 
Cytat:
2009-02-12 11:55:50, nyatto pisze:
odświeżę temat, ostatnio chciałem zamontować halogeny, które mam od dłuższego czasu ale służyły jako ozdoba zderzaka, mam takie pytanie, brakuje mi modułu u mnie jako R15 wg manualla o escorcie powinien być biały, jak poszedłem do sklepu motoryzacyjnego żeby taki dokupić to facet zapytał mnie o jego oznaczenia, tylko skąd ja mam to wiedzieć skoro nie mam czegoś takiego w autku?


1. Allegro
2. Koledzy, którzy sprzedają części
3. Szrot.
Tam sprawdzisz oznaczenia.
W sklepie zabulisz jak za zboże...jeśli będzie to dostępne...
  
 
Może to Ci pomoże:

Wątek na konkurencyjnym forum
  
 
poczytam, zajrzałem znów do manuala i jednak moduł to R14, natomiast R15 to przekaźnik który mam
  
 
Ja w swoim mkVII podstawiałem ten biały moduł i efekt był taki, że na stałe świeciły długie. poprawnym rozwiązaniem u mnie jest wstawienie zwory w miejsce tego białego modułu. Przynajmniej u mnie, zwora jest nawet namalowana. Potem tylko właściwy przekaźnik, bezpiecznik i działa.
Z tego, co mi wiadomo, to są dwie wersje instalacji halogenów, różniących się przełącznikiem i ilością przewodów.
Pierwsza to zwykły wyłącznik, który działa na zasadzie włącz/wyłącz i wtedy chyba nie trzeba modułu.
Druga, to wyłącznik dający impuls do modułu, który załączy światła, które to zgasną po wyłączeniu stacyjki i trzeba je będzie od nowa zapalać. Od tego chyba jest ten moduł (działa to jak szyba ogrzewana: jak po jej włączeniu wyłączysz stacyjkę, to ona też się wyłącza i trzeba ją znowu włączyć - przynajmniej ja tak mam).
Uprzedzam, że spostrzeżenia moje oparte są na obserwacjach własnych, nie zawsze trzeźwych. Mogę się więc rozmijać nieco z prawdą
  
 
odkopę temat, jako, że znów powrócił pomysł aby wreszcie halogeny działały, zakupiłem przekaźnik R15 (brązowy taki mały),
podłączyłem go i nic, na włączniku nie zapala się lampka, mam niby jeszcze ten moduł R14 tylko, że brązowy (ale napisane na nim jest Fog coś tam), co może być nie tak?

edit:

więc tak lampka na włączniku od halogenów już się świeci, musiałem wsadzić zworkę w R14, tylko, że halogeny się nie świecą, czy mógłby ktoś podesłać schemat?



[ wiadomość edytowana przez: nyatto dnia 2010-03-23 13:31:08 ]