[126] wtrysk w malcu 2cyl - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w pelni sekwencyjny wtrysk jest w 16ce, w 8ce wszystkie siusiaki leja nadal. ciekawe z czego ten komp.
  
 
komp jest ze zwykłej nie sekwencyjnej 8v a skoro jedzie też kośławo bo koślawo na seryjnym kompie czyli wielkich magii niema.. Kombinujcie dalej
  
 
cwaniaczek :p
  
 
Witam. Pod tym linkiem: elektroda prubujemy sie zebrać na zamówienie wpierw płytek a potem reszty części pod tego kompa. Zapraszam chętnych.
Niektórzy z Was mają już doświadczenie z tym sprzętem więc może coś pomożecie.
  
 
Hehe co gażnik i turbo nie robi heh widze że sprężara z audi 1.9tdi chyba 90ps i w jednej z pierwszych wersji, porada wywal ten gaznik i albo załórz webera podwójnego lub z motocykla bez komory pływakowej albo oryginał z turbo czyli renault bądz lancia lub podobne. Pozdro


[ wiadomość edytowana przez: kaza dnia 2006-01-15 00:41:52 ]
  
 
Od tdi 110KM ze zmienną geometria(porażka). Jezdzi tylko na lpg na przerobionym reduktorze.
  
 
Wiem że należy mi się złota łopata. Ale że zawszę staram się zrealizować moje pomysły. Pochwalę się co udało się osiągnąć w temacie wtrysku. Wiem że od 2005r trochę czasu minęło ale malec służy mi tylko do zabawy na torze Poznań i w związku z ostrą rywalizacją w klasie zawsze miałem problem z wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań. Wystarczy jedna awaria i klasyfikacja sezonu pozamiatana. Od początku zabawy z R2 (przedtem dwa sezony męczyłem swapa 900 ) Zaczęło się od zakupu Budy z silnikiem 812, wraz z remontem malca założyłem wtrysk. W najprostszej postaci:



Okazało się że bez ingerencji w mapy to nie pojedzie. Projekt został odłożony. Między czasie odbudowałem 812 po swojemu. Shamowane 43KM i bagatela 75nm. Jeździła dzielnie dwa sezony w YTP i SuperOes, teraz cieszy się nią ktoś z Śląska. Niestety masa układu korbowo-tłokowego obniżyła max obroty do 5,5tyś. Następnie za pasowo powstała 650. Tutaj akurat szału z osiągami nie było. Ot przeciętna 650, ładnie chodziła jedynie na Dellorto PHF34. Finalnie powstała od podstaw 700. Już na gaźniku rokowała dość dobrze. W dwa m-ce opracowałem wtrysk od podstaw + strojenie.



Żeby nie być gołosłownym film jak się odpycha: http://www.youtube.com/watch?v=YS1REzVAZdQ Charakterystyka silnika nie wymuszała użycia 4biegu (odcinka na 7tyś) w niedalekiej przyszłości zawita ponownie w budzie A-grupowe 3/4 żeby wykorzystać pełen potencjał motorowni. Ubolewam najbardziej że nie mogę zastosować "męskiego" wydechu. Niestety duszą nas na 93db i żartów z tym nie ma.
  
 
Komputer też sam robiłeś?
Z kumplem praktycznie skończyliśmy swój zestaw - przepustnice z motocykla, komp własny plug and play pod wiązkę z nano.
  
 
Ruff, hamowałeś obecna motorownie ?

Nagraj jakiś filmik z wnętrza z dobrym widokiem obrotka lub prędkościomierza, ciekawe, w jakim czasie łapie 80/100
  
 
Sterownik to IAW 16F + DET3 podłączony w trybie FI. Sterownie wg algorytmu Alpha-N. Nie jestem elektronikiem żeby budować kompa od podstaw. Motorownia była hamowana w sobotę razem z trzema innymi silnikami. Na wykresie dwie krzywe przed i po poprawieniu mapy.

  
 
Ładnie to wygląda, podoba mi się poprawa po korektach, bo wcześniej spory dół był.

Jakaś szersza informacja o konfiguracji silnika, czy zostawiasz dla Siebie ? (wałek, zawór, pojemność) ?
  
 
Co do Setupu to prawie seria . Wałek 656, Ssak 36mm, Pojemność 703. Chodzi na 95 przebieg 500km bez docierania. Jedyne co to mam trochę inną wizje budowy R2 niż ogólnie przyjęta z netu, i może w tym jest sekret. Mam uszykowane części do Evo 2 tego silnika ale na razie to odległe czasy.
  
 
Cytat:
2014-01-27 18:17:35, RUFF pisze: Jedyne co to mam trochę inną wizje budowy R2 niż ogólnie przyjęta z netu,



Akurat tym charakteryzuje się większość silników R2, które jakoś jeżdzą i sensownie się prezentują
  
 
Jaki stopień sprężania? Ale mnie kusi na zrobienie 650, musze kupic sobie malucha do upalania.
  
 
Ładny wynik, jak w dobrej 650tce do maluch trophy
  
 
Cytat:
2014-01-27 23:11:24, cichy_b0b pisze:
Ładny wynik, jak w dobrej 650tce do maluch trophy



W sumie racja, 650tki z Dywizji 1 kręcą 49-52HP i 60-65Nm przy fajnej trwałości.

Ruff, jak u Ciebie z trwałością ? Jakie przebiegi robi taki silnik, czy nie miałeś okazji sprawdzić ?
  
 
Gratuluje realizacji daaaaaawnych planów Wynik konkret. No i lubię taki przebieg krzywej mocy
  
 
Cytat:
2014-01-27 23:11:24, cichy_b0b pisze:
Ładny wynik, jak w dobrej 650tce do maluch trophy


Takie oszukanej czy nieoszukanej?
  
 
Cytat:
Jedyne co to mam trochę inną wizje budowy R2 niż ogólnie przyjęta z netu, i może w tym jest sekret.



Jestem pod wrażeniem tego wykresu i Twojej jazdy Zdradzisz jakieś ogólne założenia tej innej wizji?
  
 
Cytat:
2014-01-27 23:18:24, Porthos pisze:
W sumie racja, 650tki z Dywizji 1 kręcą 49-52HP i 60-65Nm przy fajnej trwałości.



Z tymi parametrami to wg mnie jest tajemnicza spr. Przede wszystkim, motorownie latają na lotniku (nie grzeją się), czyli zapewne są doprężone. Poza tym, pewnie też dobrze wyważone. Jestem na każdym MT i wyciągam wnioski że im mniej zbajerowany silnik tym lepiej jedzie sekretów z zewnątrz nie widać (tłoki z lancera czy bóg wie co tam jeszcze jest pochowane).
Ja silnik budowałem jak potrafię i w ograniczonym budżecie 50/50 ceny to silnik / zasilanie. Trwałość silnika na te chwilę jest tak jak piałem 500km w tym 5 SuperOesów (jeden na wtrysku).
Co do planów to mocniejsze korby, głowa bambino 600 już konkretnie obrobiona + porządny wydech, no i oczywiście dalsze strojenie, pole do popisu jest ogromne i to wszystko bez wychodzenia z lapkiem z budy