Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-01-28 01:12:00 W układzie elektronicznym nie było przewidzianego kondensatora. Jeśli macie takowy podłączony to jest on jakąś samodzielną przróbką. Przy elektronice (moduł) może on zakłócać prace układu. W ukł. klasycznym (przerywacz) jest wrecz konieczny - iskrzenie na stykach.
Majchal - najlepiej pożycz od kogoś cewkę i przewody. Wystarczą mikropęknięcia w izolatorze cewki i iskra będzie uciekać. Co do przewodów - wiadomo - izolacja a szczególnie gumki mogą mieć przebicia. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-28 18:09:27 Ha ha ha MAM EUREKA!!!!
Co cię okazało cewka miała mini/mikro pęknięcie i tam sobie iskierki tańcowały jak było tylko wilgotniej. Dziś zmienilem na nową i jeździłem i było cacy. Jednak dziś dzień wiosenny i było ładnie i sucho, ale zobaczymy jak będzie padać. Mam jednak nadzieję ze to było to, bo nie mam ochoty znowu w garniturze grzebać pod machą. Dziei chłpoaki za podpowiedzi, może następnym razem będzie coś innego |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-01-28 20:08:52 hihihi
Odrazu mowilem ze to cos z cewka Graulacje naprawy PS Ja juz tez mam od dzis cieplutko w samochodzie [ wiadomość edytowana przez: Orion dnia 2003-01-28 20:09:39 ] |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-01-28 22:02:56 Orion, daj mi trochę ciepełka. Tak z dwie garscie |