Problem z silnikiem a raczej z jego gaśnięciem? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2003-01-27 20:48:02, MAJCHAL pisze:
Jaki to jest kondensator ( typ, model, itd.), gdzie go można kupić i za ile?



Kondensator jest tani jak barszcz

Cytat:
Skoro nasz zacny kolega Janio ma to samo, to jak temu przeciwdziała?
Co jest powodem iskrzenia, czy to jest wina pogody, czy uszkodzonej cewki/przewodów wn?



Po prostu wycieram wilgotny przewód wchodzący do cewki - a zwłaszcza jego gumową osłonkę oraz izolator cewki i dodatkowo sprzyskuje w.w. elementy sprayem o którym wcześniej pisałem.
  
 
W układzie elektronicznym nie było przewidzianego kondensatora. Jeśli macie takowy podłączony to jest on jakąś samodzielną przróbką. Przy elektronice (moduł) może on zakłócać prace układu. W ukł. klasycznym (przerywacz) jest wrecz konieczny - iskrzenie na stykach.
Majchal - najlepiej pożycz od kogoś cewkę i przewody. Wystarczą mikropęknięcia w izolatorze cewki i iskra będzie uciekać. Co do przewodów - wiadomo - izolacja a szczególnie gumki mogą mieć przebicia.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ha ha ha MAM EUREKA!!!!
Co cię okazało cewka miała mini/mikro pęknięcie i tam sobie iskierki tańcowały jak było tylko wilgotniej. Dziś zmienilem na nową i jeździłem i było cacy. Jednak dziś dzień wiosenny i było ładnie i sucho, ale zobaczymy jak będzie padać. Mam jednak nadzieję ze to było to, bo nie mam ochoty znowu w garniturze grzebać pod machą.
Dziei chłpoaki za podpowiedzi, może następnym razem będzie coś innego
  
 
hihihi

Odrazu mowilem ze to cos z cewka


Graulacje naprawy


PS
Ja juz tez mam od dzis cieplutko w samochodzie



[ wiadomość edytowana przez: Orion dnia 2003-01-28 20:09:39 ]
  
 
Orion, daj mi trochę ciepełka. Tak z dwie garscie