Piękny RS - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A moja kobita sie odrazila, a co do tuningu to chromowane fele to tandeta sorki ze urazam innych ale w essim chrom ble w amerykanach ok, ale nie essi
  
 
Cytat:
2005-02-05 19:55:33, Irekcity pisze:
Panowie!!!!! chwila relaksu!!



Hyhy
  
 
Cytat:
2005-02-05 20:02:16, Puzon3000 pisze:
A moja kobita sie odrazila, a co do tuningu to chromowane fele to tandeta sorki ze urazam innych ale w essim chrom ble w amerykanach ok, ale nie essi


To kolega teraz dowalił i mysle ze jak z czasem zrobie swojego to zmieni zdanie na temat chromowanych felg
  
 
Sorki ale do essiny lubie amerykanskie wozy tam jak najbardziej ale nie do eskorta Kazdy ma swoje jojo ja mysle ze oblepianie fury na maksa i dawanie chromu to nie jest ok Pakiet ra ok cosiego tez lae nie jakies laminaty.Szkoda ze kasy nie mam na bajerki to bym pewnie wsadzil maske od evo ale by byla jazda + chromy i dodatkowo na listwy dowalic chromu i do srodeczka dreiwnko odjazd ze cho cho
  
 
szanowni klubowicze dochodźcie swoich prawd a ja wiem ze najładniejszy dla mnie jest mój ESCORT
  
 
a mi sie tył nie podoba, koła to mu sie chyba rozjechały
za szeroko, gość chyba chciał z tego lamborghini diablo zrobić bo tam też jest taki szeroki tył.
  
 
i zaś dyskusja....ja osobiście wyznaję zasadę delikatnego tuningu....delikatne progi....akcesoria z firmowych pakietów...ja wiem że to drogie...ale o ile ładniejsze od jakiś obleśnych badziewi rodem z biedronki. mk.7 niebieski pięknie zrobiony...bez zbędnego przesytu...przypomina mi mojego aniołka...który niestety idzie do sprzedarzy...ale cóż...nowy po wsadzeniu sporej ilości czasu i pieniążków będzie wyglądal dobrze...mam nadzieję, szkoda ze tak ciężko z morettami do mk.6 a nowe okolo 1800 pln
  
 
.. niop .... jakies fotki bys Artur zapodal ....
  
 
Cytat:
2005-02-05 22:04:55, mily-swiety pisze:
.. niop .... jakies fotki bys Artur zapodal ....



niestety narazie nie mam fotek....po prostu nie ma co oglądać. Autko jest w opłakanym stanie...ale może jutro dokupię parę części...i zacznę przywracać mu dawny blask. Potem lakiernik...potem audio...i powinno grać
  
 
.. niop ..... to nie pozostaje nam nic innego jaak tylko czekac na wyniki .....
  
 
Cytat:
2005-02-05 18:36:59, Azrael pisze:
Styling mi zwisa i powiewa i nie interesuje.



I od tego należy zacząć. Jedni lubią tylko i wyłącznie konie mechaniczne i powiewa im wygląd, inni kładą laskę na PS'y i chcą poprostu lepiej wyglądać od serii.
Wszystko jest kwestią upodobań. Uszanujmy to i darujmy sobie stosowanie terminów typu "FESTYN". Nazbyt się rozpędziłeś w swoich ocenach Mistrzu - cięte spreżyny itd.. Popadasz w skrajności.

Cytat:
A fajna felga to dla mnie taka która jest lekka, mocna, daje dobre chłodzenie hamulca a czy śię świeci czy nie to też nie jest specjalnei istotne



Czyli Twoje podejście jest stricte praktyczne. Wszystko co nie podnosi mocy, lub nie poprawia sprawności hamulców jest zbędne lub określane przez Ciebie festynem. No w porządku, masz duszę rajdowca, ok.

A ja pozostanę przy mojej pasji - absolutnie nierajdowej. Ładne mk7 RS (jak podałem na poczatku wątku), na fajnym zawiasiku i szerokich kółkach + parę dodatków. Mi to zupełnie wystarcza i daje dużo radochy. Ważnym dla mnie jest natomiast, żeby to było porządnie zrobione, a dobrane komponenty wysokiej jakości. Nie ma w tym IMHO ani kszty festynu.
  
 
.. howgh ....
  
 
Cytat:
2005-02-05 13:04:41, Azrael pisze:




Ech... może ush niedługo
  
 
Krisso ma racje ja tam lubie miec konie znaczy sie te pod maska Auto moze dobsze wygladac jak masz czym jezdzic Bo styling by carzone 1.3 czy 1.4 seria to smiechu warte A tak podjezdza jakis bronek ze swoja dziarska szmula w swoim dziarskim BMW 325 a my mu kolo dupy robimy jak chcemy
  
 
Rewelacja ten Escorcik! To jest prawdziwy tunning, a nie jakieś naklejki i futrzane kierownice, które u nas niestety są standardem! Właściwie do niczego się nie można przyczepić. Jedyne, co bym jeszcze zrobił, to jakoś zniwelował pole po znaczku na wlocie powietrza. No może dodałbym lusterka M3, ale i tak w tym przypadku wszystko wygląda cudownie. A lakier marzenie
  
 
Nie mam nic do dodania! KriSSo powiedział wszystko, co powiedziałbym i ja! To jest fachowe podejście i spojrzenie na tunning!
  
 
Ja uwazam bardzo podobnie do KriSSo ... nalezy oddzielic dwie z goła różne rzeczy.

- TUNING
-STYLING


Osobiscie uwarzam ze nie ma prawa pojawic sie na samochodzie zaden spoiler dopoki samochod nie ma tych 9 do 100 km/h. Oczywiscie jest to tylko przyklad ... ale generalnie tak jak Baks pisal, styling musi isc w parze z tuningiem na odwrot oczywiscie nie koniecznie - czasem mam marzenie objechac jakąś bejce totalną serią z zewnątrz i 2.0 pod maską .

Za tuning niestety nie mam na mysli stożka i innej koncowki wydechu lecz np obrobke glowicy wraz ze zmienionymi fazami rozrzadu i dedykowanym dolotem i wydechem. Oczywiscie soft turbo tez sie lapie

Tak czy siak niebieskie MK7 podoba mi sie niezmiernie - pare rzeczy widzialbym inaczej ale efekt koncowy jest bardzo ladny i chyba wiecej niz tylko 'cieszy oko'.
Szary MK7 mi się nie podoba ... poprostu nie lubie tego typu STYLINGU.
  
 
Cytat:
2005-02-05 11:30:49, rex pisze:
dlatego to niemcy sa mistrzami tuningu



dokładnie - to kwestia kasy, jak człowiek ma wolne środki to z autem można robic cuda!
  
 
Cytat:
2005-02-06 12:47:35, NoSeK pisze:
nalezy oddzielic dwie z goła różne rzeczy. - TUNING -STYLING



Z tym zdaniem się zgodzić nie mogę. Tuning to pojęcie szerokie, dotyczy przeróbek w szerokim zakresie. W nim zawierają się zarówno zmiany stylistyczne, jak również mechaniczne.

Cytat:
styling musi isc w parze z tuningiem



j.w.


[ wiadomość edytowana przez: KriSSo dnia 2005-02-07 00:52:55 ]
  
 
Cytat:
2005-02-06 12:47:35, NoSeK pisze:
Osobiscie uwarzam ze nie ma prawa pojawic sie na samochodzie zaden spoiler dopoki samochod nie ma tych 9 do 100 km/h.



O to ciekawe, to chyba powinien podziekowac zlodziejom, ktorzy oderwali mi oryginalny spoiler w mk4, jak bidulka stala pod blokiem, bo miala ponad 10 sekund do setki