Gaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Kilka dni temu stałem się szczęśliwym właścicielem
poloneza GLE 1,6 z 93r.
Jest przy nim sporo do zrobienia. Na początek chcę wyregulować
gaźnik. I tu problem.
Nie mam żadnej literatury na temat poloneza.
Jeżeli ktoś z Was ma takową to prosiłbym bardzo o pomoc.
Chodzi mi o wymiary następujących dysz gaźnika 34S2C-16.

Dysza główna paliwa (I i II)
Dysza główna powietrza (I i II)
Dysza paliwa biegu jałowego (I i II)
Dysza powietrza urządzenia rozruchowego
Odległośc pływaka od pokrywy gaźnika

Z góry dziękuję Tomek
 
 
Dysza głowna paliwa I 1,15 mm
II 1,40 mm
Dysza główna powietrza I 2,30 mm
II 2 mm
Dysza paliwa biegu jałowego I 0,50 mm
II 1 mm
Dysza powietrza urządzenia rozruchowego 1,50 mm
Odległośc pływaka od pokrywy gaźnika 8 +/- 0,25 mm (bez uszczelki)


Gratukuję wyboru pożądnego samochodu
  
 
Dziękuję Panu v-ce Prezesowi za wyczerpujące wyjaśnienie.
Mam nadzieję, że to był wybór rzeczywiście dobry.
Przesiadam się z 27-letniego Fiata 125p 1500, którego
miałem od nowości (jak wyszykuję poloneza to będę musiał
się z dziadkiem rozstać a będzie to bardzo trudne).

z pow. Tomek z Łodzi

 
 
myslę że z Poldka będziesz zadowolony ja w każdym bądź razie jestem zadowolony ze swojego. Ale dziadka sie nie pozbywaj wstaw go sobie do garażu i zostaw go sobie na pamiatkę ja w każdym badź razie bym tak zrobił
A tak a propos jaka cena tego Fiata ?
  
 
To ja ten anonimus (już zarejestrowany)

Żeby być zadowolony z tego poldka to muszę włożyć
jeszcze sporo pracy i kasy. Pracy szukam a kasy nie mam.
A propos dziadka (a nazywa się Miodowicz) to informuję, że
na razie nie jest do sprzedania ponieważ jest bezcenny
i dlatego nie wiem jaka jest jego cena.
Problem w tym,że mam jeden garaż.Chyba będą ciągnąć zapałki.

P.s
Przyznaję się, że tą awanturę na temat regulacji
zaworów to rozpocząłem ja.
Naprawdę nie przypuszczałem, że to tak się skończy.
Dlaczego w dzisiejszych czasach wszyscy jakoś tacy bardzo
nerwowi ?
Regulować czy nie regulować - ja nic na ten temat nie powiem
bo może się znowu zacząć mordobicie.
A tak prawdę mówiąc to dlaczego od 91r zmniejszony
został dopuszczalny luz zaworów o 0,05 mm ?
Czyżby to było za sprawą jakiś lepszych lasek ?
Archaiczy system popychaczowy powinien być już dawno
wycofany no ale skoro taka firma jak Harley-Davidson czy
Moto-Guzzi taki jeszcze stosuje to coś w tym jest.
  
 
Nie zacząłeś awantury ani mordobicia od tego jest forum aby pytać więc jak masz pytania to pisz
  
 
bodajze w ....usprawnienia poloneza.... czytalem ze te odstepy na zaworach zmniejszono....dlatego ze jakis czas przed wprowadzono elektroniczny zaplon... za dokladnie nie pamietam ale cosik takiego bylo
jak ci zalezy mocno to moge potem sprawdzic
mam to gdzies w pdf'ie

pozdrawiam
makler001
 
 
sorki...cos slyszalem ale nie w tym kosciele dzwonilo hehehe

zerknalem do zrodla
... od lat fso zalecala stosowanie luzu 0.20 i 0.25, rownoczesnie wsrod wielu mechanikow bardzo rozpowszechniony byl poglad ze ze wzgledu na charakterystyke jednostki napedowej korzystniejszy bedzie luz mniejszy 0.15 i 0.20 albo po 0.20 dla obu rodzajow zaworow.
po kilku latach rozbieznosci w opiniach pod koniec '91 ustapila fabryka i po raz pierwszy oficjalnie podala iz na podstawie badan przeprowadzonych w obr so w wawie ustala sie jednak jako optymalny luz "po od 0.15 do 0.20 na obu rodzajach zaworow"informacja ta zostala ograniczona dla silnikow AB i CB a nie wspomina o AA gdzie stosowany jest inny walek rozrzadu
ufffff alem sie rozpisal
koniec
pozdrawiam makler001 z PTK