Kłopoty z paleniemBMW E34

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów.
Mam pytanie co może być przyczyną że jeden cylinder (dokładnie 1) nie chce mi palić przyobrotach pomiędzy 2000 a 4200, pozostałe dziłają oki. Sprzwdzałem i iskra jest. Czy może mieć to związek z instalacją gazową? Założona była pół roku w stecz i do teraz działała dobrze. Taka praca silnika jest zarówno na gazie jak i na benzynie.
Proszę o pomoc
  
 
A jaką masz instalacje? Z tego co wiem to sekwencja współpracuje z komputerem benzynowym i może tutaj twki problem!?
  
 
niestety nie mam sekwencji mam jeden komputer i mikser na kolektorze dolotowym. wiem że jak włącza się gaz to do komputera samochodowego jest włączany symulator wtrysku ale nie wiem jak on działa i czy może mieć wpływ na pracę silnika gdyby był uszkodzony. i czy ma wpływ na pracę silnika na benzynie.
  
 
Wydaje mi się że w zwykłej instalacji gazowej żaden element nie ma wpływu na prace silnika przy benzynie. Hmm a może to kwestia braku iskry, sprawdź układ zapłonowy - cewke, przewody, aparat zapłonowy, cewke! A tak wogóle to jaki to model??
  
 
ja bym stawiał na to że wtrysk sie zapiekł
jest to skutek nie jeżdzenia na bezynie i nieraz juz z tym sie spotkałem
  
 
Tak KUKI ale on ma taki objaw zarówno na benzynie jak i na gazie, na na lpg wtryski są odłączone!
  
 
Pozamieniaj świece, zobacz jak się będzie wtedy zachoywać.
  
 
jezeli sytuacja dzieje sie i na gazie II generacji i na benzynie to oznacza ze zasilanie paliwem nie ma tu nic wspólnego, natomiast trzeba szukac w świecy bo moze poprostu sie juz skonczyla, i kablu wysokiego napiecia jezeli to silnik M20 a jezeli M 50 to należy winić cewke, ktora zazwyczaj tak sie objawia i trzeba ja wymienic na nową lub urzywaną za około 80 zł. To najbardziej prawdopodobne powody niedomagan