Spory przyrost mocy!!! - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-02-10 21:06:28, noxx pisze:
W moim stwierdzeniu, ktore wczesniej zapisalem chodzilo mi o SMT - oczywiscie stworzysz jakas mape paliwa, zaplonu, ale nie bedzie ona tym samym co zwykla mapa w osobnym sterowniku. heh a czym wg. ciebie będzie PS ogólnie sie przyjmuje że e-manage moze zastąpić smt i odwrotnie



Moja pomylka - Greddy e-manage tez jest piggy-backiem, zle przeczytalem.

Czym wedlug mnie jest? - namiastka mapy paliwa - operujesz w rzeczywistosci na seryjnych mapach paliwa oszukujac sygnaly z czujnikow, z mozliwoscia wydluzenia np. czasu wtrysku.

Przeczytaj teraz na streetracing.pl niektore wypowiedzi - szczegolnie co pisze gs, o problemach ze swinka przy samoadaptujacych sie sterownikach.

Oczywiscie Piggy back ma swoje plusy - mozna go ustawic kiedy sie tylko chce, mozna wyjac i ma sie serie, mozna wgrac kilka programow i duuuuzo wiecej rzeczy. W tej kategorii wygrywa, ale przy profi-tuningu najlepszy jest chiptuning lub stand-alone.

[ wiadomość edytowana przez: toradek dnia 2005-02-11 02:25:27 ]
  
 
toradek i nox... za cholera nie wiem o czym gadacie
  
 
Liked no chyba ze tak Co tam sa wałki saubera??? Oj Toradek sesje zaliczyl i sie wiedza chwali Dzizus i tak w połowie fordów są tak wspaniałe kości pamięci ze chip'a sobie mozemy podpiac.... hehe stand alone i jedziemy jedziemy
  
 
Cytat:
2005-02-11 11:43:52, Bakster pisze:
Oj Toradek sesje zaliczyl i sie wiedza chwali



Cholera, jestem na elektronice, szkoda tylko, ze nie samochodowej.

A moja wiedza - na razie jest mizerna.