Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
micab ford, vw, mercedes, ... k/Szczecina | 2005-02-10 13:42:46 to, że amorki muszą być sprawne przy seryjnej jak i przy sportowej sprężynie to jest akurat sprawa oczywista.....
ale nie zgodzę się ze zdaniem, że po 100 000km amory sa do wyrzucenia....wiele zależy od stylu jazdy.....np. przed cabrio miałem RS2000, który był świeżo sprowadzony z niemiec....miał książkę serwisową i niewymieniane od nowości amortyzatory.....a przebieg to 200 000km....i możecie wierzyć albo nie ale było z nimi wszystko okej.....zarówno na testach sprawności jak i podczas jazdy |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-02-10 16:25:54 Chcialem dodac ,ze przy obnizeniu przodu w Escorcie o jakies 60 mm zawiecha sie nie rozjezdza i katy maja na dal wartosc odpowiednia (wiadomo,ze jest tolerancja podana przez producenta i przy takim zawieszeniu wszystko jest ok) |
Marcel_XR3i Ford Escort XR3i Cieszyn | 2005-02-11 09:23:18
- zle mnie zrozumiales zreszta nie pierwszy raz ale nie szkodzi - oszywiscie ze przekroczylem ta granice i to wielokrotnie na tym konkretnym zakrecie - stad wiem o owej granicy przyczepnosci a uslizgu opon i wczesniej podalem w przyblizeniu 60 i 90, jak chcesz dokladnie to tam pojade i podam ci dokladnie przynajmniej przy sportowych springach - - druga sprawa no dla mnie to oczywiste ze jak buja to troche tracimy pewnosc siebie - ale mi nie o to chodzilo, jak juz mowilem i na seri i na obnizeniu zerwalem niejednokrotnie przyczepnosc na ww/ łuku- TYLKO ZE PRZY ROZNYCH PREDKOSCIACH - chyba jasno pisze - - a bije tu przede wszystkim do srodka ciezkosci -
- mowilem - - a i le mam jechac?? nie trzeba chyba wchodzic w winkiel powiedzmy 90 stopni przy 120 km/h zeby sie przekonac czy auto jest nad czy pod sterowne - bzdura - mozna to stwierdzic przy mniejszych predkosciach - - zreszta znowu wchodzimy w dywagacje o sterownosci - - ksiazke znam i znam wady i zalety przednionapedowek - ale tak jak mowie jezdzilem innymi essinami i mam porownanie -
- a co pytasz czy wiesz - nie umiem sobie wyobrazic jak bym musial ci to wyjasnic - sorry - i ty bedziesz masterem drifting&slide&school of driving i pokazesz nam/mi - super tylko powiedz kiedy beda dostepne bilety i w jakiej cenie - PS: A MOZE JAK BEDZIESZ KIEDYS W CIESZYNIE TO JA CI ZROBIE TRACK DAY NA TORZE SZWAGRA - autka do wyboru - jest kilka wszystkie specyfikacja rajdowa (moge Ci nawet zalatwic przelot EVO VII) - mozesz nawet cossim przyjechac to sie pobawimy - i pokazesz mi kontrolowany poslizg - co ty na to KIND REGARDS TO YOU ALL |
Azrael Ford Escort RS Coswo ... Warszawa | 2005-02-11 14:16:03
Czyli jednak twierdzisz ze jesteś w stanie 30km/h szybciej pokonać ten zakręt ze sportowymi sprężynami dołożonymi do seryjnych amortyzatorów? No bo inaczej już niemożna tego rozumieć
Możesz i jeździć 40km/h dookoła słupa na parkingu - świetny test na sterowność, odpowiednik "skipad" stosowanego w amerykańskich testach. Z ciekawostek - na skipad PRAWIE KAŻDE auto jest podsterowne, łącznie z tylnonapędówkami
O jakiej książce mowa? Bo coś o jakiejś od czasu do czasu wspominasz...
No chciałbym się dowiedzieć jak ten poślizg kontorlowany w Twoim wykonaniu wygląda. Co zaczyna się ślizgać i co robisz, jak to kontroluejsz i tak dalej To bardzo ciekawy temat usi być tai czterokołowy oślizg w FWD "neutralny". Że ja skromny amator nie wiem jak to by miało wyglądać to się chętnie dowiem, może mnie oświecisz? Track day możemy zrobić gdziekolwiek tylko jeżeli mam jeździć swoim autem to na w miarę równej nawierzchni czyli jednak raczej asfaltowej bo niesttey on nie jest przystosowany do innych, ale inym autem mogę w różnych warunkach. I bardzo by było miło spotkać się tak "samochodowo" a nie "grillowo". Evo VIII jeszcze nie jeździłem i jak oferujesz to też się chętnie przejadę, będe mogł oprównac z Solberg Edition. Osobiście nie wiem co Cię tak boli że musisz rzucać takie prymitywne docinki, problem jest taki że ja naprawdę nie muszę CI nic udowadniać, niemam kompleksów czy problemów jakichkolwiek na tym punkcie, jedyne co dla mnie jest interesujące w tym wątku to żeby ktoś kto chce sobie coś poprawić w prowadzeniu autka nie zepsuł go sobie modyfikacją preprowadzoną od dupy strony. A Ty możesz sobie sądzić co CI się tylko podoba na temat zawieszeń czy mojej osoby. Niestety dla osób którym doradzasz Twoje przekonania są w wielu punktach nadmiernie optymistyczne |
Marcel_XR3i Ford Escort XR3i Cieszyn | 2005-02-11 15:31:33
- nie masz kompleksów? - uuu czyzbym dotknal piety achillesa? - ja na szczescie tez nie musze nic udawadniac - zwlaszcza takiej osobie ja Ty - - jednak odpowiem twoimi slowami - tak odpowiedziales micabowi:
PS: co Ty tak z tymi kompleksami???
- nie 8 tylko 7 - dla formalnosci - zebyms mi pózniej nie zarzucil ze nie prawde prawie - jak bys kiedys faktycznie przyjechal KIND REGARDS TO YOU ALL |
Marcel_XR3i Ford Escort XR3i Cieszyn | 2005-02-11 15:35:22
- chodzilo mi oczywiscie o ten cytat - |
kamaro Escort Tarnów | 2005-02-11 15:54:27 Witam nie jestem jakims specjalistą ale miałem załorzone sportowe spręrzyny i standardowe amorki i to tylko na przodzie niewiem o ile obnirzały ale przypuszczam ze niespotka sie jusz krutszych i musze sie zgodzic ze auto nieprowadziło sie rewelacyjnie(troszku skakało) ale szczeze to mi to nieprzeszkadzało wystarczyło uwarzac a efekt wizualny wynagrodził te niedogodnosci, i teras na wiosne mam zamiar spowrotem załorzyc te spręrzynki tyle ze moze jusz na odpowiednich amorkach.
A tak na marginesie kolego Azraelu nieuwarzasz ze trochu przesadzasz z tymi technicznymi pierdołami |
Azrael Ford Escort RS Coswo ... Warszawa | 2005-02-12 00:53:06
A o czym mam mówić? O ładnych felach i jak zrobić większą glebę? Kocham samochody, kocham sportowe samochody, rajdy, wyścigi, SAMOCHODY przez wielkie S i to zarówno te bardzo drogie jak i te bardzo skromne, pasjonuje mnie to i próbuję się uczyć o tym czego tylko mogę. Jak coś modyfikuję to lubię wiedzieć, po co, co chcę uzyskac i jakie są skutki negatywne. Np. mój samochód jest bardzo obniżony, ma to wiele skutków negatywnych których jestem świadom, nie zawsze się z nimi łatwo pogodzić. To jest zdaje się forum o tuningu i myśałem że możliwa jest tutaj jakaś merytoryczna dyskuzja, może się czegoś dowiem, ale póki co dowiedziałem się tylko że przesadzam z technicznymi szczegołami, no cóż nie każdego interesują samochody.... |
Marcel_XR3i Ford Escort XR3i Cieszyn | 2005-02-12 16:18:17 he he... |
kamaro Escort Tarnów | 2005-02-13 11:15:34 |