Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Yoshi81 523I Łódź | 2005-02-20 21:10:29 Mam na papierze te plany do których dałeś linka.
Były bodajże w tym "Automobiliście' |
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-02-20 21:12:24
I co tam jeszcze było? |
Yoshi81 523I Łódź | 2005-02-20 21:16:13 Wywiad z Pankiewiczem, ogólnie b.ciekawie napisana historia Warszawy w 3 częsciach[przez 3 numery się ciągnęła].
Mam wszytskie |
Yoshi81 523I Łódź | 2005-02-20 23:31:24 Nie pamiętam , to było jakoś w wakacje 2001. |
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-02-20 23:33:00 Były to numery 3,4,5 z 2001 roku |
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-03-06 18:04:20 Yoshi znalazłeś tego automobilistę? |
Yoshi81 523I Łódź | 2005-03-06 18:05:49 Owszem |
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-03-06 18:06:15 I co tam pisze? |
Wujek-Kajtek Miłośnik FSO FSO KRAKÓW | 2005-03-06 18:22:38 Dajcie jakąś fotke sedana i napiszcie mniej więcej czym się różniła taka wawka |
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-03-06 18:24:52 Ghia to była wa-wka m20 z zupełnie nowym nadwoziem zaprojektowanym przez Włochów. |
LeszekTe Polonez Kombi 1,6 GSi Sosnowiec | 2005-03-06 18:32:21 "W 1962 roku rozpoczęły się prace nad modernizacją nadwozia Warszawy. Do współpracy zaproszono włoską firmę stylistyczą Ghia. Zaprojektowana przez włoskich inżynierów karoseria miała ładne, opływowe i modne w tamtych czasach kształty .Projekt jednak nie miał dużych szans na realizację, ponieważ produkcja tak nowoczesnego samochodu była zbyt kosztowna. Bardziej potrzebny był wtedy w kraju solidny samochód osobowy niż nowoczesne auto o modnej karoserii." - weteran szos
|
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-04-02 18:31:08
Ekhem. |
Yoshi81 523I Łódź | 2005-04-02 18:41:26 Znalazłem.
I nie ma nic nowego-żadnej rewelacji. Postaram się zeskanować. |
MARKHEIM (S) Miłośnik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-06-08 22:39:55 Przed chwilą w jednym z archiwalnych Motorów znalazłem informację, iż uchowało się tylko kilka zdjęć sedana, choć jeszcze pod koniec lat 80. lub na początku 90. były gipsowe makiety obydwóch modeli. Szkoda.
Ale brat mi przed chwilą mówił, że w jednym z Motorów z lat 50. są zdjęcia dwóch kompletnych podwozi Warszawy, przeznaczonych na wysyłkę za granicę do jakiegoś zakładu. Czyżby do Włoch Jak znajdę te zdjęcia, to zaraz je tu umieszczę. |
krzysiek-stratos Miłośnik FSO warszawa | 2005-06-15 08:43:47 makieta tego
sie odnalazla ale bez kol |
xyz1qwered volkswagen Pabianice | 2005-07-08 11:17:38
Możemy prosić o fotki? |