DZIAŁ ---- SENATOR - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzieki
co do swiec to rowniez sie zgadzam ta firma jest ok i mozna jej zaufac , co do przewodow to powiem pewna ciekawostke a mianowicie bylem dzisiaj w salonie opla zapytac sie ile by kosztowaly i co no szok nigdy bym tyle nie przypuszczal 1100zl szczeka mi opadla, swiece maja po 25 ale to serwis wiec trzeba wybaczyc , w normalnym sklepie swieczki sa w porownywalnej cenie bo okolo 17-18zl/szt wiec do przyjecia co do kabli to nie pytalem bo narazie nie mam takiej potrzeby aby je wymieniac

dzieki za info
pozdrawiam
  
 
Pozdrawiam! W styczniu wymieniałe w swoim aucie świece i oczywiście założyłem NGK 3. Według katalogu takie jak do mojego silnika. Na tą firmę nie mogę narzekać, na starych miałem parę łądnych strzałów na gazie. Po tych świeczkach wszystko się uspokoiło. Jak ręką odjął. Jeśli będę wymieniał, to tylko na te. Szpila
  
 
Cytat:
.........1100zl szczeka mi opadla.....



Hahahahahaha! Dokładnie tak! A nie wiesz, że mając Senatora trzeba ASO omijać z daleka? No, bywają przypadki, że trzeba ich nawiedzić, ale trzeba sobie na maksa radzić z zamiennikami, of koz nie gorszymi od oryginałów - taka jest prawda. Komplet przewodów (same kable z wtyczkami) to 930 złotych w ASO. Dzisiaj chyba kupię angielskie jakieś tam przewodziki za 211 złotych. Cena dobra i masz pewność,że do tego auta. Kopułka 30, palec 25, świeczki po 16 za sztukę.
Taki zestawik warto kupić i wymienić po kupnie auta, a szczególnie (czyt. ZAWSZE) przez założeniem gazu.
  
 
A może by tak Senatorowy wątek trafił na górę?

"Niech moc będzie z WAMI"

[ wiadomość edytowana przez: HEVA dnia 2003-05-14 14:35:58 ]
  
 
Cytat:
2003-05-14 10:37:54, HEVA pisze:
A może by tak Senatorowy wątek trafił na górę?

"Niech moc będzie z WAMI"

[ wiadomość edytowana przez: HEVA dnia 2003-05-14 14:35:58 ]




Maciejka - hultaju jeden podwieszaj czym predzej te nasze Senatorowe pogaduchy
  
 
Witam chłopaki. Ceny przewodów do silnika z dual ramem to coś ok. 1000 zł w ASO i żadna nowość. SSyny i tyle. Ja jutro reanimuje LPG. Zamówiłem już w moim ulubionym sklepie przewody o niskim oporze Splitfire za 314zł (tyle też kosztują do wszystkich silników Seniowych, a Splitfire = mega jakość), wymieniam również świeczki na produkt tego samego producenta. Przy LPG takie miedziane przewody o obniżonej ooprności to złoto. Gaz wybucha właśnie przezto że ma dużą oporność i są problemy z iskrą. Panowie z Darsa widzieli prezentacje i podobno na tychże przewodach iskra jest "4 razy większa"... cóż jutro podzilę się wrażeniami z jazdy.

Pozdrawiam
  
 
Witam! Ja mam temat z innej beczki. Czy można złożyć gdzieś wniosek o zwrot za nadpłatę podatku drogowego? . Wczoraj ułamał mi się trzpień mocowania chłodnicy jak wypierdzieliłem w otwór na jezdni. Myślałem ,że silnik mi wyskoczy przez maskę, efektem tego było leżenie pod samochodem i klejenie chłodnicy. Czy do Senatora są dwa rodzaje chłodnic? Pozdrawiam Szpila
  
 
Witam jeszcze raz! Mam pytanko, co sądzicie o tym Senatorku i o tych podobnych? http://www.senator-b.de/andy/andy.htm
[ wiadomość edytowana przez: Szpila dnia 2003-05-14 23:16:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: Szpila dnia 2003-05-15 09:58:14 ]
  
 
Cytat:
Witam jeszcze raz! Mam pytanko, co sądzicie o tym Senatorku i o tych podobnych?



Witaj. Jest to Senatorek po własnym tuningu a'la IRMSCHER. Firma ta wypuszczała Senatory po tuningu fabrycznym z silnikami 4.0. Auto jest bardzo charakterystyczne - szczególnym wyróżnieniem jest grill, według mojego gustu gorszy. Są fanatycy tego typu Senatora, mnie osobiście się nie podoba zupełnie. Grill oryginalny Senatora B zapiera dech w piersiach, ale czymś musi się wyróżniach przecież ten Irmscherowski. Osobiście jestem zdania - Senator B nie może być poddawany jakimkolwiek modyfikacjim tuningowym, bo jest zbyt piękny na przeróbki. No chyba, że jest to wersja 100% ze stajni Irmschera, wtedy będę kłaniał się kierowcy Pozdrówka.
  
 
Heva widze ze jestes biegly w teamcie senatorka, ja posiadam go dopiero miesiac i czsami jeszcze mnie zaskakuje. Mam do Ciebie takie jeszcze jedno male pytanko czy mozesz mi powiedziec co oznaczaja poszczegolne kontrolki pod predkosciomierzem jest ich chyba szesc , jedna w srodku chyba pali sie w momencie zapalania auta i gasnie po nacisnieciu hamulca noznego co ona wlasciwie oznacza , czy mozesz w wolnej chwili wyjasnic znaczenie tych kontrolek bo ja naprawde nie mam pojecia do czego one sa.
Bede bardzo wdzieczny


pozdrowienia
maciek
  
 
Felu, masz dechę digital czy analog?
  
 
Może uda mi się na jutro przygotować rysunek deski ze wszystkimi kontrolkami. Załączę też opis poszczególnej lampki
A ta która gaśnie po naciśnięciu hamulca, to kontrolka obwodu hamulca, jak nie zgaśnie po naciśnięciu pedału to jest ustereczka. Ale postaram się dokładnie opisać to później.

A co do biegłości to bez przesady, tez się uczę cały czas i wiele, wiele jeszcze nie wiem. A to, co już wiem, staram się przekazać dalej, tak jak robią to inni. Pozdrawiam.
  
 
dzieki
decha digital fajna sprawa no nie
  
 
Witam wszystkich! Jeśli chodzi o tego Senatora co podałem link to mam podobnego(podam co było w papierach):Irmscher-Frontspoilerstosstange Kennz.Irmscher-Frontgrill Kennz. Irmscher Heckschuerzenstosstange Kennz. Irmscher-Heckspoiler Kennz. Mattig - Seitenschweller". I taki puścili z fabryki... Pozdrawiam
  
 
Szpila a masz 4.0 pod machą??? Osobiście jestem zdania że tuning Senatorów należy (jeśli wogóle) przeprowadzać bardzo delikatnie. Żadnych mega spoilerów diodek w spryskiwaczach czy innego ścierwa. Ten do tórego link podałeś moim zdaniem jest spartolony. Przedni zdrezak niezabardzo mi się widiz, progi i dyskretna lotka są ok, grill.. cóż przychylam się do opini Hevy no i ten airbrush z tyłu jest nędzny można to było zrobić owiele ładniej. Pozatym kocham Senie tak jak wy chłopaki i złego słowa na to auto powiedzieć niemogę.

Przedchwilą właśnie skończyłem wymieniać przewody oraz świeczki. Panowie Splitfire rządzi. Autko chodzi slicznie i równiusieńko (widać moje stare przewody i były zmęczone)

Poślijcie mi swoje maile na priva proszę to zapodam wam śliczne zdjęcie Virtual tunigu B

[ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2003-05-15 19:25:09 ]
  
 
Widzę Bartku, że mamy podobny tok myślenia co do tuningu i bardzo podobny gust - cool
Mojego Senatora tez nie mam długo i jestem w trakcie ciągłych napraw iście eksploatacyjnych - paski, oleje... ble,ble,ble - każdy to zna.
Tak sobie siedziałem i lookałem na mojego Senia i tak sobie myślę - nigdy żadnych przeróbek, przecież to najpiękniejsze auto na swiecie hehehe i tak własnie zostanie. Elementy tuningowe w moim aucie to będą może ładne 16-calowe fele i oponki i... to chyba wszystko

A wracając do sprawy kontrolek w desce - po weekendzie zapodam rysunek z opisem.

A co do kabelków, to jutro albo pojutrze będzie akcja" C30-SE - wymiana elementów układu WN - kable, palec, kopułka, świece itd... Dokadny opis + fotki zapodam na forum. Opiszę to, bo wymiana kabelków i świec w C30-SE jest najbardziej pracochłonna ze wszystkich Senatorów. A kable kupiłem PowerTec - ponoć dobre Zobaczymy jak się spisują.

Pozdrowionka.

"Niech moc będzie z WAMI"

[ wiadomość edytowana przez: HEVA dnia 2003-05-16 09:53:58 ]
  
 
Dziękuję szanownym kolegom za tak miłą lepę od rana. Jeden lubi pomarańcze, a drugi..... Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-05-15 18:13:59, Szpila pisze:
Witam wszystkich! Jeśli chodzi o tego Senatora co podałem link to mam podobnego(podam co było w papierach):Irmscher-Frontspoilerstosstange Kennz.Irmscher-Frontgrill Kennz. Irmscher Heckschuerzenstosstange Kennz. Irmscher-Heckspoiler Kennz. Mattig - Seitenschweller". I taki puścili z fabryki... Pozdrawiam



Czyli masz tuning fabryczny, nie kombinowany przez jakiekoś łocha - fajnie. Podejrzewam, że nie wyszedł taki z fabryki, ale przez kupującego został poddany modyfikacjom w zakładach Irmschera - żadkość Ciesz sie, że masz wyjątkowy model. Iście 100% "Opel Senator 4.0 Irmscher" wychodził z fabryki w pełnym tuningu Irmschera, a więc: tuning zewnętrzny - wszelkiego rodzaju spojlery dodatki itd... Tuning wewnątrz - deska, elementy wykończenia wnętrza. Tuning mechaniczny - Silnik 4.0 24V, 272 KM, skrzynia TYLKO manualna. Zmienione zawieszenie i hamulce.

Pozrówka.
  
 
Od wczoraj znów jestem zagazowany a LPG niszczy mi silnik NIestety niedało się tego uniknąć lipa z kapuchą. Hlip hlip ciekawe ile wytrzyma.

Mam związny z tym problem otórz niechciałem przerabiać mojego jedynego w pełni sprawnego przepływomierza bo po ewentualnym tfu tfu wybuchu zostałbym na lodzie z niczym. No więc złożyłem z 3 pouszkadzanych (w jednym elektronika w drugim cośtam) jeden "do gazu". Okazało się że dziła dobrze tylko... niereaguje na śrubę regulacyjną, taki syn. Efekt: czasami na N auto wchodzi na 2200 i trzyma takie obroty jednym słowem lipa (to tylko na benzynie). Natomiast na LPG wolniej schodzi z obrotów no i automat zaczą mi zmieniać wyżej biegi!! Przy około 2400 albo i wyżej. Cóż moje pytanie brzmi czy te zmiany biegów przy wyższych obrotach mogą mieć związek z trefnym przepływomierzem???
  
 
Hej!
Mogę tylko na swoim przykładzie napisać że jeżdzę 2.5 roku na gazie i nic mi nie rozwalił. Fakt że na początku pare razy strzelił w wydech ale po mojej regulacji (zawór na dolocie gazu do układu ssącego prawie na max. i delikatne ustawianie śrubką w parowniku) brak kłopotów. Myśle Bartku że zainstaluj dobry przepływomierz ale koniecznie z klapą przeciwybuchową.

Wolno spadające obroty to normalka(brak odcięcia tak jak na benzynie).

Hmm... Nie widzę związku pomiędzy przepływomierzem a skrzynią biegów. Ale tak sobie wymyśliłem... Na gazie jest silnik słabszy(jak masz bardzo ustawione na niskie spalanie to tym bardziej) więc mocniej otwierasz przepustnicę a od jej dźwigni odchodzi linka do skrzyni biegów która bierze udział w przełaczaniu biegów. Wniosek: dokonaj regulacji pancerzem tej linki(linką się nie reguluje) szukając optymalnych ustawień. Jak pomoże to fajnie ale pamietaj że może się coś zmieniś jak będziesz jechał na benzynie!

Ja u siebie założyłem gaz juz po zmianie na manuala więc nie wiem jak by się to działo w moim samochodzie.

A o silnik się nie martw to przeciez nie Polonez

Grzesiek

[ wiadomość edytowana przez: GregD dnia 2003-05-18 13:31:33 ]