DZIAŁ ---- SENATOR - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
Możemy tu sobie zrobić mini Forum-Senatorowe. Co wy na to panowie?



Jestem zaaaa!!!!!
  
 
Cytat:
2003-05-09 12:27:44, HEVA pisze:
Cytat:
Możemy tu sobie zrobić mini Forum-Senatorowe. Co wy na to panowie?



Jestem zaaaa!!!!!



Jo tysz
  
 
Tak panowie poczekajcie no tylko aż zalicze semestr. Zabieram się wtedy za stronkę poświęconoą w całości naszym boskim autom. Coś na kształt senator-monza.de... choć autostrad u nas niewiele to maży mi się Polski AUTOBAHNSTORMERS ehhh. Też mnie to zawsze irytowało w sieci zero info nikt nic niewie w warsztatach o Seniu nikt niesłyszał a jak nawet słyszał to nigdy nierobił itd. Czas z tym skończyć. Ja utrzymuję stały kontakt i konsultuję się telefonicznie z Gregiem i Mikim. Aut jest tak mało a ludzie którzy ich dosiadają są naprawdę sensowni.

Kwiatki wyjaw mi proszę jak zmieniłeś podświetlenie LCD diodki czy żarówki???
  
 
Witam! Czy możecie mi Panowie powiedzieć na jakiej zasadzie działa ta chłodnica oleju? I czy macie też coś takiego u siebie? I co najlepiej lać do Senatora do wspomagania? Pozdrawiam. Szpila
  
 
Właśnie chciałem edytować post i pogratulować Ci Szpilo odkrycia chłodniczki oleju. Tak owszem posiadam takie coś i tuszę że jest każdym Senatorku. W A2 w miejscu gdzie jest umieszczona są nawet wycięte wloty powietrza w zderzaku coby miało do niej łatwiejszy dostęp. Wydaje mi się, że to pożyteczne urządzenie ma za zadanie utrzymać temperaturę oleju na optymalnym do pracy poziomie. Nic więcej mi niewiadomo oprócz tego że bolidy wyposażone w chłodnicę oleju mają lepszego kopa. Napewno GregD jak zawsze będzie miał do powiedzenia na ten temat coś ciekawszego.
  
 
Przy dolocie powietrza można coś grzebnąć, jeśli mam LPG ? Tyle co się orientuję to niewiele
  
 
Hm chodzi Ci o to czy można ingerować w to co jest przed przepływomierzem??? Jeśli o to pytasz to chiba tak. Ja naprzykład w celu zuborzenia mieszanki wyjmowałem rurę doprowadzającą zimne powietrze coby czerpał żadsze rozgrzane a co zatym idzie uboższe w tlen z komory silnika. Niewiem jak to jest z np. stożkowym filtrem powietrza ale chyba niema przeciwwskazań? Mam nadzieję bo chce wstawić.
  
 
Witam ponownie Raczej myślę o doprowadzeniu zimnego powietrza ze spojlerka. Coś w rodzaju Intercoolera domowym sposobem (aby koniki miały więcej powietrza ),i tak sobie myślę czy to ma sens. Mam jeszcze wiele pytań: zaciął mi się komputer pok. i teraz pokazuje mi non stop średnie spalanie , w jaki sposób mogę go odblokować i ile Wam pokazuje na postoju l/h , u mnie 2,8- 3,2. Wspomnę jeszcze, że katalizator mam wycięty. Ile wogóle Wasze fury palą?? Pozdrawiam
  
 
Spróbuj go odłączyć od prundu i podłączyć ponownie powinno pomuc. Najlepiej chyba będzie odłączyć aku zamiast rozbebeszać deche no chyba że masz jakieś żaróweczki do wymiany . Mój na Py pali 2,2 l/h a wogóle to chłepcze jak smok. Stary silnik (30E) przy ekonomicznej jeździe w stylu którego niepowstydziłby się żaden emeryt palił 11-11,5 wachy lub ok. 16 gazu (mistrzostwo świata prawda ) wg wskazań bord compa który jakwiadomo troszku kantuje. Moje obecne serducho (C30LE) chłepcze między 13,5-14 a nigdy nieudało mi się zejść poniżej 12,5 ale podejrzewam że to wina sterowania od starego silnika... jestem w trakcie zbierania brakujących elementów (potrzeba mi steroania od C30LE). Mam nadzieję że to pomoże. Za tydzieńnapiszę ile pije gazu bo niestety muszę reanimować instalke zwz. na brak $.
  
 
Witam! Mój Senator na trasie LPG okoł 10-12 a miasto 15-17.Ale to tak na oko, dokładnych pomiarów nie robiłem. Dzięki za info z tym komp, muszę spróbować. Pozdrawiam Szpila
  
 
Cześć!
Hmm... dziwne, mi pokazuje 1,2 l/h. Na benzynie po mieście 15-16 l , gazu 19-20. A co do wlotu powietrza to polecam lekturę(pośle tobie Szpila na pocztę jak podasz adres)

Grzesiek

[ wiadomość edytowana przez: GregD dnia 2003-05-10 20:21:39 ]
  
 
Siemacie Panowie Senatorowie
Mój Seniorek (C30-SE nigdy nie gazowany) pali wg. kompa na postoju przy rozgrzanym motorku 1.6 litra na godzinę.
W trasie przy mojej ulubionej prędkości podróżowania 100-110 km/h pali 8-9.5 litra. W mieście pali minimum 15 litrów. Ale przy mojej jeździe (różnie - raz szybko raz żółwiowato) spala około 17-18 litrów wachy na setkę. Acha, mam automat.
Za 2 tygodnie wymieniam cały zestaw WN - świece, kable, kopułka, palec... Zapewne spalanie spadnie w mieście o jakieś 2 litry. Ale to się okaze w praniu Może udałoby się jeszcze zmniejszyć spalanie o litr na setkę jak zapodałbym węższe oponki. Teraz mam 225 60 R15, a powinny być 205 65 wiec może to też coś zdziała - ale wszystko w swoim czasie - na razie nie marudzę i nie narzekam, więc jest git. A może założę gaz w wakacje? Takie były plany. O wszystkim będę pisał. Acha, co do stronki WWW o Senatorze to pewnie tez coś wyprodukuję. Jestem zawodowym grafikiem komp. i jakby ktoś potrzebował ładne graficzki - służę.
Pozdrówka.
  
 
Grzesiu ja też Kce Bardzo bym poprosił na maila coś niecoś na ten temat.
  
 
Cytat:
2003-05-09 20:28:31, Bartek pisze:


Kwiatki wyjaw mi proszę jak zmieniłeś podświetlenie LCD diodki czy żarówki???



kombinacja alpejska - to jest folia drukowana na laserze - (diody probowalem sa za slabe i za maly kat swiecenia - lub mocne za drogo wychodza) tylko zamiast oryginalnych zarowek mam wstawione halogeny 10W - co ciut rozjasilo i tak ciemny niebieski .
  
 
Cytat:
2003-05-10 20:20:38, GregD pisze:
Cześć!
Hmm... dziwne, mi pokazuje 1,2 l/h. Na benzynie po mieście 15-16 l , gazu 19-20. A co do wlotu powietrza to polecam lekturę(pośle tobie Szpila na pocztę jak podasz adres)

Grzesiek

[ wiadomość edytowana przez: GregD dnia 2003-05-10 20:21:39 ]



moj Graphitoidal Coach pali 13 na trasie - speed 100-130 przy czym przy 130 pali 10 - w miescie poczatkowo 20 a teraz pali mi okolo 16-17 - oczywiscie mowie o LPG
  
 
Kwiatki jak się tobie udało mniej spalić?
  
 
Bartku ! Prosisz i masz
  
 
no tak to i ja dolacze sie do dyskusji moj senio pali srednio w miescie 15-16 przy normalnej jezdzie w trasie okolo 10 -11 i raczej nie udalo mi sie zejsc ponizej.
Heva mam prosbe jakbys mogl powiedziec jaki swiece kupiles do C30SE i w jakiej cenie nabyles kable wysokiego napiecia bede wdzieczny

POZDROWIONKA
  
 
Cytat:
2003-05-12 20:16:00, GregD pisze:
Kwiatki jak się tobie udało mniej spalić?



To jest moj pierwszy automat. wiec na poczatku nie za bardzo potrafilem go obsluzyc a teraz mi wychodzi troche lepiej. Grunt do nie walic w pedal gwaltownie tylko , ze tak powiem analogowo i przelaczac pedalem na wyzszy bieg. I to przy mojej jezdzie dalo pare literkow gazu mniej.
  
 
Cytat:
Heva mam prosbe jakbys mogl powiedziec jaki swiece kupiles do C30SE i w jakiej cenie nabyles kable wysokiego napiecia bede wdzieczny



A więc Felu:
Świece polecam gorąco (zresztą każcy je poleci) NGK - nie pamiętam numeru katalogowego, ale koszt koło mnie w sklepie "Opel/Audi" to 16 złotówek za sztukę.
A co do przewodów, to poczekaj, bo własnie sprawdzam kilka rozwiązań. Jak wiemy, do C30-SE części są NAJDROŻSZE - cokolwiek będzie ciutek droższe, również przewody. Wczoraj dopasowywałem komplet przewodów od C26-NE, są bardzo długie, ale musze oblukać czy fajeczki przypasują i przewdód nr 1, wg katalogu ma 280 mm, a do C30-SE powinien być 345 mm - sprawa wygląda w praktyce pewnie inaczej dlatego chcę sprawdzić. Komplet dobrych kabli BERU do C26-NE to koszt 120 zł - naprawdę niewiele.
Cena kompułki WN do C30-SE to 30-35 złotych, do tego palec jakieś 20-30. Dzisiaj jeszcze sprawdzę w jednym miejcu, bo ponoć kable BERU do C30-SE to koszt 165 złotych, lepiej dołożyć i nie kombinować, ale sprawdzę te od C26-NE - może są idealne.