[126p] zaczepy do holowania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdzie w maluchu są jakieś zaczepy czy wzmocnione miejsca do których można przyczepić linkę holowniczą?

Z tyłu nic takiego nie znalazłem, a z przodu przed resorem niby coś tam takiego jest...
Dziś wyciągnąłem maluchem na lince Omege B zawieszoną na zwałach śniegu między drogą a spadkiem z nasypu. Nie ma to jak maluch z ETG (pozdrowienia! )
To nic, że Omegę dodatkowo wypychało/wynosiło 4 gości... liczy się sam fakt, nie?

Rozpiera mnie duma, ach
  
 
hehe ... i tak najlepszy patent na zakopanego malucha... to złapac za tylne nadkola i obrocic go o 90 stopni w miejscu ...
czasem recznie jest szybciej hehe tyle ze do tego to juz drugiej osoby potrzeba

  
 
całe pokolenia szukały i nie znalazły, od kąd pamietam jedynym słuszym miejscem jest resor.
  
 
Maluch ma zaczepy do holowania, zarowno z przodu (na srodku, pod pasem przednim) jak i z tylu (pod belka, tez na srodku). Wg. ksiazki, zaczep przedni sluzy do holowania Polskiego Fiata 126p a zaczep tylny do sporadycznego holowania innego pojazdu .
  
 
tylko pokażcie mi hak który wejdzie w ten zaczep z przodu
  
 
a w kancie? ja jeden jedyny raz zaczepilem za belke zawieszenia da sie kupic uchwyt do holowania taki jak w polonezie z przodu? zalozylbym to jest chyba przy sankach mocowane...
  
 
z przodu to albo za ten trójkąt, albo za resor kwestia co kto ma bardziej zdrowe, a z tyłu to jedynym słusznym miejscem jest wachacz lewy bo przy prawym jest tłumik, tylko trzeba sie mocno schylić i linke założyc, sprawdzone bo tak cholowałem
  
 
ja mam z przodu wspawane takie smiechowe uszko i do niego podczepiam linke.
  
 
Cytat:
2005-03-12 15:24:19, mille pisze:
tylko pokażcie mi hak który wejdzie w ten zaczep z przodu



Ja mam taki patent do zamontowania pod autem (do sprzedania) :

Klik, Klik, fota
  
 
eee tam ja podpinam normalna linke do holowania z przodu i z tylu za te zaczepy co niby do tego sa i jescze nigdy nie puscilo. Za resor nie radze bo latwo mozna go wyrwac. A linke to polecam taką z uchem skręcanym od dołu, łatwo zamocować. Ja mam co prawda zwykła z takim zaczepem w kształcie znaku zapytania i też jakoś daje radę.
  
 
Z tyłu, najłatwiejszy sposob holowania to zdjac klape, wsadzic ja do sroka i zaczepic linke o zawieszenie silnika tzn o podstawe tego zawieszenia.. pomijam kwestie prawne typu: tablicy rej. nie ma itd..