Kapitalka Polonez Caro 1.5 Gle - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to "tylko" 3kkm. Koszt spory, ale silnik pojezdzi.
Co do oleju, to ten temat walkowany byl nie raz! Ja uzywam Mobila i jestem bardzo zadowolony, ale inni z innych tez sa, wiec wybor masz spory.
  
 
Hura,jutro jade po moje Kochanie:))wkoncu po tygodniowej przerwie wsiade do mojego Carusia:) z tego co wiem.........a moze jeszcze nie... musicie poczekac do jutra,to powiem co zrobilem i ile mnie to wynioslo.

ps.dla niewtajemniczonych ,napomne ze oddalem autko do kapitaki silnika,oraz przy okazji kilka rzeczy jeszcze:))

zdradze ze cena nawet przystepna,jesli jest to cala suma i zostalo zrobione wszystko co chcialem
  
 
mam nadzieje ze pojawi sie szczegolowy opis co jak i za jaką cene bylo przy nim dlubane a przy okazji dobry by byl opis b.szczegółowy :D
Ile np u Was (szanowni klubowicze) kosztuje wyrównanie głowicy??
  
 
wyrownanie w wawie kosztuje 30zl, razem z planowaniem o kolejne 0,5mm zaplacilem 40zl
  
 
No to WAWA tania U mnie 60zet...
  
 
60 to chyba lekka przesada uwazam ze Cie okradli
  
 
No Frycek z racji twojego statusu w klubie oczekuję pełnej relacji z remontu, zamieszczę go w dziale Nasze Relacje - ostatnio dodałem tam opcję komentarzy także może być ciekawie
  
 
No niestety ja tez dalem 60 ale u mnie byly zdjete bodajze dwie 5 albo cos mi sie pomieszalo
  
 
Witam,tak wiedz doczekaliscie sie moim klubowicze jak i sympatycy,wkoncu dostalem moje autko spowrotem i zamieszczam co i jak i za ile:
Na wstepie nadmienie ze oddalem autko 27.02 do zrobienia zlecilem:
-kapitalka silnika
-naprawa ogrzewania
-podwieszenie tlumka(guma pekla na wiszaku)
teraz podaje uslugi i czesci;
1)uszczelka pompy paliwa
2)nakretka M8.S
3)przewod paliwa zwykly 6mm
4)szlifowanie glowicy 50zl
5)szlif walu korbowego 88zl
6)uszczelka pod gaznik
7)dystans bakielitowy pompy paliwa
8)nakretka dolna alternatora
9)termostat ukladu chlodzenia PN
10)korek chlodnicy
11)uszczelka glowicy 1500
12)uszczelka tylu silnika
13)uszczelka wspornika filtra oleju
14)wspornik filtra oleju
15)uszczelniacz tylu sil.CORTECO
16)uszczelniacz przodu sil.CORTECO
17)uszczelniacz walka rozrzadu
18)panewki glowne 1szlif
19)panewki korb. 1 szlif
20)uszczelka rozrzadu
21)dystanse walu korbowego nom.
22)plytka zab.sruby klawiatury
23)czujnik cis.oleju(wskaznik) 59,10
24)szklanka popychacza 21zl
25)łozysko oporowe sprzegla 34zl
26)pasek rozrzadu PN 12zl
27)uszczelka pokrywy zaworow
28)uszczelka miski oleju
29)pompa oleju 144,80
30)pierscienie tlokowe
31)sruba zawieszenia
32)sruba ukladu wydechowego CARO
33)osadzenie walka rozrzadu 52,20
34)walek rozrzadu fabryczny 196,60
35)komplet zaslepek silnika
36)przewod gumowy zbrojony
37)filtr oleju
38)woda destylowana 1litr
39) plyn do chlodnic 1 litr SHEL
40)zacisk zrubowy duzy
41)zacisk srubowy maly
42)zacisk paliwa
43)naprawa glowna silnika 470zl
44)wymiana gumy (to o czym wspomnialme na poczatku)
45)uszczelniacz zaworow CARTECO


tak i to juz wszystko, przy niektorych rzeczach zamiescilem ceny dla zainteresowanych.

narazie silniczek spisuje sie dobrze,docieram go zgodnie z instrukcjami Mr.Mrozka:)

Moja Uwaga: Mimo ze zostal wymieniony termostat i korek chlodnicy,ogrzewanie dalej nie dziala (mimo ze nadmienilem ze prawdoodobie a raczej napewno cos z nagrzewnica,niestety zapomnialem sie spytac czy byla ruszana)tak wiedz ogrzewania nie mam dobrego

do ceny doliczyc nalezy jeszcze 5litrow oleju (Lotos City)ktory sam kupilem,gume do podwieszenia tez dalem.
Oczywisci paliwko musialme zatanowac do pelna bo tylko na paliwie sie dociera.

Faktura wystawiona na kwote 1650,59zl zaplacilem bez tej koncowki

Auto zrobione w zakladzie w Zabrzu "Auto Service Fiacik"
gotowe dnia 7.03 odebralem czyli tydzien.

Uwaga 2 zastalem moje autko w stanie krytycznym ,cale brudne z kurzu!!szyby ,lakier wszystko brudne !!!!
czekala mnie jeszcze myjnia 20zl

sumujac 1650zl(naprawa)35zl(olej)+10zl(guma)+20zl(myjnia)=110zl(paliwo tyle weszlo do pelna)


ps.po 1000km musze jechac na dociagniecie glowicy oczywiscie odplatnie


jesli ktos ma pytania prosze kierowac na gg lub na skrzyneczke

pozdrawiam Frycek

  
 
Gratulacje Frycek,tylko dlaczego zalałeś go Lotosem city? .No i za tą kasę mogli go umyć
  
 
Nieeeee!!!!!!!!!!!!

Wszystko tylko nie Lotos City.

To sie nadaje do... zużytego silnika, któremu nic juz nie zaszkodzi.

  
 
ej chlopie.....tyle kasy i shity wlasles ??????????????????????????????????????????????????????
Daj mu chodziaz SemiSynthetyk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesli nie pelen syntetyk
  
 
Ech. Gdybym ja miał te 1700zł to zamontowałbym silniczek...1.6 DOHC - 98 rześkich rumaków a nie 87 mułow pociągowych

Ale w sumie to w warszawskich warsztatach za te pieniądze chyba byś nie zrobił.
  
 
dlaczego zalalem lotosem city-dlatego ze za 3000km musze wymienic,i wtedy przechodze na polsyntetik kto wie moze nawet SHELA-podobno dobry. Wnerwia mnie jedna zecz jeszcze ze jak otwierasz maske to nie widac aby bylo cos robone,mogli wymyc chociaz pokrywe zaworow i jakos to ladnie zrobic,jednak ponizej czyli blok i cala reszta wyglada super. A teraz sobie smigam i go docieram, fakt czasami wychodze poza 2500 obrotow ale nie dochodze do 3000, tak chyba mozna

GDA-prosze o zapieszczenie tego (moich wypowiedzi w dziale o ktorym napomniales) pozdrawiam
  
 
No nie wiem.
O Shellu tez słyszałem niepochlebne opinie. Ale to było kiedyś. Teraz nie wiem.

Proponuję zalej go półsyntentycznym olejem Quaker State 10W-40.
  
 
ach,te oleje,kazdy uwaza co innego,dlatego powiem krociutko,nie robmy tu tematu o olejach!!!Tutaj zamiescilem informacje o kapitalce,i tylko na ten temat moze bedziemy sie wypowiadzac ,
  
 
Niech to bedzie tylko o kapitalce
tak jak jest w temacie
  
 
Cytat:
2003-03-09 10:27:39, Frycek pisze:
ach,te oleje,kazdy uwaza co innego,dlatego powiem krociutko,nie robmy tu tematu o olejach!!!Tutaj zamiescilem informacje o kapitalce,i tylko na ten temat moze bedziemy sie wypowiadzac ,



Fakt fakt.

Zagalopowałem się
  
 
sporostowanie:zapomnialem dodac ze nie mialem
wymienianych tlokow gdyz nie bylo takiej potrzeby, a na liscie czesci wypisalem tylko nazwy bez podawania ilosci sztuk
  
 
A powiedz mi Frycek jedno - dlaczego wydales tyle na remont 1,5GLE, skoro za niewiele wieksza kase moglec wrzucic o wiele lepszy 1,6DOHC lub 2.0DOHC?
Oczywiscie kazdy robi, jak chce, ale gdyby moj motor potrzebowal generalki, to od razu poszedlby na zlom, a w budzi znalazl sie jakis DOHC Fiatoski.