127 ABARTH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zabieram sie za robienie 127 abarth na bazie standardu...
czy moze macie jakies info na temat takiej wersji?
wdzieczny bede za wszelkie info...
czy spotkaliscie kogos kto mial klatke w 127? - masz macie z nim jakis kontakt?
pozdrawiam

ps.
czy moze orientujecie sie czy do silnika 903 z 127 mozna zalozyc skrzynie 5?
czy skrzynia punto1 6-biegowa da sie zlozyc z silnikiem 903z 127 lub silnikiem ritmo1100?
pozdrawiam
 
 
jak wyzej
autor: krisR
email : krisa2@skrzynka.pl
 
 
A które Punto miało 6-tke skrzynie??
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:26:28, Jesion128 pisze:
A które Punto miało 6-tke skrzynie??



HGT ale to chyba od Punto 2 były o ile pamiętam....a co do skrzyni 5 to chyba przy pewnej rzezbie wejdzie Ci 5 z CC 900/1100 bo 6 juz inna magia. Wiem ze do CC 900 6 nie wchodzi bo kolega probowal.


[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-03-08 14:36:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-03-08 14:37:47 ]
  
 
tutaj troche fotek
tutaj poczytaj o mk1
http://127.abarth-gmr.be/
  
 
punto mk1 mialo skrzynie 6ke, nie zadne HGT (to bylo w mk2) ani GT (turbo mk1). punto 6-speed wystepowalo z silnikiem 1100 fire. bardzo popularna skrzynia na swapa do cc/sc. jednak droga jak piorun , uzywka minimum 1500 zeta
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:36:07, owz pisze:
HGT ale to chyba od Punto 2 były o ile pamiętam....a co do skrzyni 5 to chyba przy pewnej rzezbie wejdzie Ci 5 z CC 900/1100 bo 6 juz inna magia. Wiem ze do CC 900 6 nie wchodzi bo kolega probowal. [ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-03-08 14:36:36 ] [ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2005-03-08 14:37:47 ]



I tu sie mylisz, bo 6stki miąły punto I - wersja GT o ile sie nie myle, a Punto II to nie HGT tylko Sporting
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:41:28, Royber pisze:
I tu sie mylisz, bo 6stki miąły punto I - wersja GT o ile sie nie myle, a Punto II to nie HGT tylko Sporting



co do tego że punto 1 nie było hgt to już mi zoltar uświadomił ale nie słyszałem o Punto 2 Sportning, o HGT i owsze. A wiem ze HGT miało 6 bo Bzylka zdaje się ma skrzynię 6 właśnie z HGT w swoim seju.
  
 
cos popieprzyliscie

punto mk1 sporting - 1242cm MPI 16v - 86KM
punto mk1 GT - 1.4T - 130-136KM zaleznie od wersji

w punto mk2 nie bylo wersji GT tylko HGT - 1,8 16v 130KM ze zmiennymi fazami rozrzadu wolnossacy

skrzynia 6ka moglabyc rowniez w 1.2 16v w mk1 (sporting) bo to fire, z GT turbo imho byla 5 biegowa przekladnia. co do HGT w mk2 nie jestem pewien

wiem natomiast ze fajne skrzynie 6ki sa w stilo i sa bardzo poszukiwane ze wzgledu na zacne przelozenia kiedy je zamontowac w cc/sc
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:49:26, ZoLt4R pisze:
cos popieprzyliscie punto mk1 sporting - 1242cm MPI 16v - 86KM punto mk1 GT - 1.4T - 130-136KM zaleznie od wersji w punto mk2 nie bylo wersji GT tylko HGT - 1,8 16v 130KM ze zmiennymi fazami rozrzadu wolnossacy skrzynia 6ka moglabyc rowniez w 1.2 16v w mk1 (sporting) bo to fire, z GT turbo imho byla 5 biegowa przekladnia.



Właśnie miałem to napisać bo poszperałem. w każdym razie w hgt była 6 z tego co pamiętam jak w takim siedziałem
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:51:38, owz pisze:
Właśnie miałem to napisać bo poszperałem. w każdym razie w hgt była 6 z tego co pamiętam jak w takim siedziałem



Zaraz po wprowadzeniu punto mk2(te pierwsze wersje) to miałem obcykane jakie silniki i wyposażeniowe, bo jest takie auto w mojej rodzinie. I pamiętam, że sporting był 1.2 16v 80KM 6speed, a HGT było 1.8 16v 130KM 5speed

Co do mk1 to nie pamiętam.
  
 
wiec, sprawdzajac z wlasnej ciekawosci

skrzynie 6ki byly w:

Punto mk1 - 1.1 6-speed (1108 FIRE 54KM)
Punto mk2 - 1.2 16v 6-speed (1242 FIRE 80KM)

GT turbo mk1, HGT 1.8 mialy skrzynie 5ki

jest jeszcze stilo 6 biegowe ale to inna bajka
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:22:55, Anonymous pisze:
zabieram sie za robienie 127 abarth na bazie standardu... czy moze macie jakies info na temat takiej wersji? wdzieczny bede za wszelkie info... czy spotkaliscie kogos kto mial klatke w 127? - masz macie z nim jakis kontakt? pozdrawiam ps. czy moze orientujecie sie czy do silnika 903 z 127 mozna zalozyc skrzynie 5? czy skrzynia punto1 6-biegowa da sie zlozyc z silnikiem 903z 127 lub silnikiem ritmo1100? pozdrawiam



Do 127 mkIII założysz skrzynię 5, tzn przekłaasz zębatki i dokładasz piąty. Seryjnie były dostosowywane na łatwe dołożenie piątego biegu. w 127 mkI i mkII już jest dużo większy problem...ale od biedy też się da...
  
 
Cytat:
2005-03-08 14:22:55, Anonymous pisze:
zabieram sie za robienie 127 abarth na bazie standardu... czy moze macie jakies info na temat takiej wersji? wdzieczny bede za wszelkie info... czy spotkaliscie kogos kto mial klatke w 127? - masz macie z nim jakis kontakt? pozdrawiam ps. czy moze orientujecie sie czy do silnika 903 z 127 mozna zalozyc skrzynie 5? czy skrzynia punto1 6-biegowa da sie zlozyc z silnikiem 903z 127 lub silnikiem ritmo1100? pozdrawiam



Skrzynie 5 mozna zalozyc od CC900, masz do wyboru seryjna, krotka od Kaluzy albo oryginalna skrzynie z CC Abarth Trofeo, cena rosnie w kolejnosci w jakiej podalem.

Co do klatki to nie ma problemu, kwestia tylko ceny. od 600-800 zl bez certyfikatu do 2000 za srednio rozbudowana z homologacja.

Skrzynie 6-biegowe sa do silnikow FIRE, nie pasuja do 903/899.

Ja budowalem 127 z silnikiem CC Trofeo ale nie dokonczylem niestety
  
 
dzieki za sugestie
  
 
czy ktos widzial???
a moze ma lub wie kto ma na zbyciu???
zegary z obrotomierzem od seata 127?
moze zegary od abarta 127???
chodzi o okragle od mk1
  
 
Słucha sprostowanie - nie było czegośtakiego jak 127 abarth fakt mozna było w ów czasach dokupic tzw. "kit" abartha ale nic poza tym.......


Pozdrawiam - Piotrek
  
 
jak i nie ma seata 127 jest seat FURA ...ale wiele rzeczy nie pasuje do niej od fiata i odwrotnie.. Zegary w mkI dopasujesz od zastawy...gadaj z _dOMAN'em albo Race'm_D czy tam fiata 128(bo to jeden ciul) hatchback i sedan chyba tez...
  
 
Do 903 założysz skrzynię 5 tkę od starego fiata uno.
  
 
Właśnie....nie było Mk1 Abarth, tylko kit abartha, ale brzydki strasznie.
Co do zegarów, to napisz do Satiza, bo on ma fajniutko zrobione
Pzdr