Kontrolka CHECK ENGINE - LPG

  szukane wyrażenia:   check  -  engine
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, jestem zupelny laikiem, a pojawil mi sie chyba znikomy problem przy LPG. Mianowicie odpalam auto na benzynie, automatycznie przelacza mi na gaz. Od tego momentu jak zrobie kolo 4-5km zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE na blacie. Nie wiem co jest instalacja jest nowa (nie cale 300km). Ponoc jest to jakis blad komputera co do skladu mieszanki (zbyt uboga, badz zbyt bogata) probowalem wyregulowac to na reduktorze, ale chyba nie zabardzo wychodzi... moze cos poradzicie... hmmm zaraz podam dane instaklacji... z gory thx za pomoc
  
 
kontrolka CHECk nie zapala sięz powodu bogatej lub ubogiej mieszanki gazu,jest to błąd wynikający z awarji układu benzynowego,którego może być spowodowane brakiem emulacji sondy lambda lub wtrysku POWODZENIA !!!
  
 
Powiedz jaka to instalacja z jakim komputerem????
  
 
U mnie ta kontrolka sie niekiedy zapala chwile przed przełączeniem na gaz, ale tylko wtedy gdy na dworze jest temp ok i poniżej zera. Na gazie nie śmie sie zapalić. Na razie nie wnikam dlaczego sie włącza na benzynie, własnie na chwile przed przełączeniem. Jezeli stanie się to bardziej powtarzalne pewnie bede musiał sie tym zająć i jakos to rozkminić.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-03-18 12:29:28, Duckling pisze:
Witam wszystkich, jestem zupelny laikiem, a pojawil mi sie chyba znikomy problem przy LPG. Mianowicie odpalam auto na benzynie, automatycznie przelacza mi na gaz. Od tego momentu jak zrobie kolo 4-5km zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE na blacie. Nie wiem co jest instalacja jest nowa (nie cale 300km). Ponoc jest to jakis blad komputera co do skladu mieszanki (zbyt uboga, badz zbyt bogata) probowalem wyregulowac to na reduktorze, ale chyba nie zabardzo wychodzi... moze cos poradzicie... hmmm zaraz podam dane instaklacji... z gory thx za pomoc


Najlepiej jakbys odczytał o jaki błąd chodzi, wtedy bedziesz wiedział gdzie patrzeć.