2.0 GTI w samarze ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie - zastanówcie się chwilę....
Po niedużych kosztach...
Czyli włożyc nawet tylko 115 KM i zostawic resztę seryjną, tzn. przy takiej mocy te same hamulce, sprzęgło, skrzynia, zawieszenie...
A przecież już seryjna, 77 konna Samarka, ma za słabe zawieszenie i hamulce do osiągów silnika...
Reasumując, tanim kosztem nic nie będzie.
Z gówna bata się nie ukręci - tu trzeba włożyc wagon kasy, żeby to miało sens.
  
 
JEŻELI CHODZI O ZAWIESZENIE I HAMULCE TO NAPEWNO BĘDĄ TAŃSZE W ZROBIENIU NIŻ KUPNO I MONTAŻ SILNIKA
Cytat:

CO DOKŁADNIE MASZ NA MYŚLI

ARTUR_W_WA
 
 
Cytat:
Z gówna bata się nie ukręci - tu trzeba włożyc wagon kasy, żeby to miało sens




TAK MIAŁO BYĆ

ARTUR_W_WA
 
 
Co mam na myśli ?
W przypadku modyfikacji zawieszenia i hamulców nie może byc mowy o częściach używanych ( tylko nie pytaj dlaczego bo zacznę się już śmiac ) Do mocy 115 koni potrzebujemy innych sprężyn i amortyzatorów, nowe szersze felgi i opony ( te mogą byc używane ) Czyli koszt grubo ponad 2 tysie. Teraz jeszcze tylko hamulce - tarcze, klocki i ewentualnie modyfikacja tyłu - także grubo ponad dwa tysie - są to koszty szacunkowe i niskie, przy założeniu, że auto ma byc w miarę bezpieczne.
Dołóż do tego koszt kupna i wymiany silnika - i wtedy podlicz koszty - będą olbrzymie jak na wartośc Łady.
Aha, i jeszcze jedno - ciekawe jak długo wytrzyma seryjna skrzynia przy tej mocy ?
Mam nadzieję, że wiesz co miałem na myśli....
  
 
Witam i pozdrawiam All

widze że nie tylko ja mam ochote zamontować 2 litrowy silnik do Samary. Czy komuś się to udało ????
  
 
Witam i pozdrawiam All

widze że nie tylko ja mam ochote zamontować 2 litrowy silnik do Samary. Czy komuś się to udało ????