Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-02-06 11:35:20 Witam na forum
Podziele się tym co wiem 1. Jeśli chodzi o wskazówke to mi dochodzi do końca jak mam gaz full, ale jak dojdzie do minimalnego położenia i sie zatrzyma to i tak mogę zrobić jeszcze z 80km. Wściekałem się bo nie mogę wyregulować rezerwy, ale się przyzwyczaiłem. Jeżdżę na licznik. Sądzę że to wina poprostu niedokładnego wskażnika. To zwykły czujnik z magnesikiem i wątpię żeby w butli był jakiś pływak (jeśli się mylę to powiedzcie). Tankowanie. Butle standartowo tankowane są do 80% pojemności. Ja mam 45 litrów a do butli wchodzi 38-39. A te wszystkie wahania pojemności u Ciebie to pewnie wina temperatury otoczenia. Jak jest ciepło wejdzie mniej, zimno - wlazie na maxa. 2. Korek wlewu? Odkręcasz od podwozia, gniesz rurkę tak żeby doszło do zderzaka, wiercisz otwór i przykręcasz tam gdzie chcesz. Uważaj bo jak gdzieś zagniesz przewód to biada Ci. 3. Najlepsze co mozesz zrobic to nasmarować wszystko, od dźwignie poprzez linkę do samych zacisków. Ja rozebrałem zaciski tylne, wyjąłem wszystko z nich, wsadziłen nowy smar i aż mnie zaryło. Mam ręczny i to taki że mogę na nim piruety robić... 4. Jeśli dynda to ma dyndać, tak założył producent 5. Jak nacisnę stop i włączę kierunek to kierunek zwalnia i zapala się lampka braku ładowania, ale to problem z diodami w alternatorze. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-02-06 12:05:30 2- to już zależy jaki masz rodzaj korka. Ale podejrzewam że std. Trzeba wyciąć dziurę w zderzaku i tyle - rzeźba samodzielna... 3_ nowa nasmarowana linka, lekko chodzące zaciski i przesmarowana oska przy samym mechaniźmie ręcznego (pod spodem - to co przechodzi przez podłużnicę) 5- masa tylnych lamp - wyczyść dokładnie mocowania masy z tyłu. Jak nie pomoże to dołacz masę grubszym kablem do samej lampy. Oczyść mase pod przerywaczem kirunków (takie pudełeczko za wskaźnikami) 6- sprawdź same włączniki - lubią rdzewieć albo odłączają sie kabelki. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-02-06 12:39:58 ROTFL ... Starfrajer tutaj ) LOL , witamy :> |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-02-06 13:38:12 Ad odp 2 ... a slyszales o klejach ? |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-02-06 13:40:00 hihihi
Troszszke OT Pierwszy dzien nasz Star na forum i juz zalal nas pytaniami hihih Widze ze coraz wieksza grupa users sie tu robi |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-02-06 13:41:49 Hehe niedlugo bedzie sie pytal jak przycinac wykladziny
Ale trzeba przyznac ze pytania zadal mieszczce sie w temacie co mu sie rzadko zdarza |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-02-06 13:42:54
Tak tam sie schowal jak odkrecisz zegary to jest po lewej stronie czarne pudeleczko przykrecone do karoserii |
Orion Polonez Caro Łódź | 2003-02-06 13:46:06
"CO KROPELKA SKLEJI SKLEJI ......." |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-02-06 14:19:20 2003-02-06 13:39:54, Starfire pisze, OLO odpowiada
2- to już zależy jaki masz rodzaj korka. Ale podejrzewam że std. Trzeba wyciąć dziurę w zderzaku i tyle - rzeźba samodzielna... nio tak ale jak przymocowac calosc do zderzaka? SRUBAMI!!! A jak jest zamocowany do wspornika??? 5- masa tylnych lamp - wyczyść dokładnie mocowania masy z tyłu. Jak nie pomoże to dołacz masę grubszym kablem do samej lampy. Oczyść mase pod przerywaczem kirunków (takie pudełeczko za wskaźnikami) mocowanie masy z tylu? gdzie to? wtyczka przy lampie? Dolaczyc mase czyli dolozyc przewod z karoseri? Hmmm przerywacz jest za licznikiem? Przewód masowy z koncówką oczkową zawsze jest przykręcona za pomocą śrubki gdzieś do nadwozia. W poldku są punkty : obok reflektora przód (LiP) pod deską (L i P), obok tylnych lamp - na bokach bagażnika (l i p) Przeczysc te punkty, dokręc śrubki, ew pociągnij grubszym kablem masę z punktu do lampy T. Przerywacz jest za licznikiem - w każdym razie w szerokich caro. A tak wogóle jak o coś pytasz to napisz wszystkie informacje o samochodzie - model, rok, typ silnika ew. co do oświetlenia - nie mam gotowej recepty... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Starfire lodz | 2003-02-06 14:21:23
zamkni sie baranku.. jak nie znasz odpowiedzi na moje pytania to sie nie odzywaj... |
Hrumak Miłośnik FSO Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-02-06 14:30:59 Podjedz to ci ponad polowe z listy zrobie |
Starfire lodz | 2003-02-06 16:24:54
ok odezwji sie na gg |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-02-06 19:10:19 W zbiorniku gazu na pewno jest pływak. W zalezności od tego jak jest podgięty, wchodzi więcej lub mniej gazu do butli przy tankowaniu. Zasada działania jest identyczna jak zaworu iglicowego w gaźniku. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-02-06 19:16:28 Na pewno jest pływak?
Myślałem że wejdzie tyle gazu aż zawór zwrotny nie wywali,czyli robi to ciśnienie. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-02-07 01:21:54
Pewnie, że jest pływak. A niby jak działa wskaźnik ilości gazu (skroplonego) w zbiorniku? |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-02-07 14:09:01
Mam toroidalną butlę i pytanie gdzie u mnie może być ten pływak,bo go jakoś nie mogę zlokalizować,wiem że w środku ale w którym miejscu butli?I czy ten pływak odpowiada za wielość wchodzącego gazu? |