Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-02-19 22:45:12 Ja tam stałem i mówiłem:" tak tak wiem, rozumiem, tak oczywiście tam jest takie cudo" itp |
kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-02-19 23:49:52 W rzeczy samej takie cuś znajduje się na dnie komory pływakowej.Troszke mnie Majchal oświeciłeś,że może to być przyczyna uciekania paliwka,trzeba sprawdzić.Bo po wymianie gaźnika problem,który koledzy opisują u mnie ustał,a pompki nie ruszałem .
I ONA JEST SŁUSZNA,TA KONCEPCJA! |
MaciaS Szczecin | 2003-02-20 17:11:22 Witam.
Wczoraj wymieniłem zaworek z kulką w komorze pływakowej i problem występuje nadal. Stwierdziłem pod zaworkiem brak uszczelki. Może to jest powodem znikania paliwa. Jednakże mechanicy twierdzą iż uszczelka taka nie występuje. Nie mam zielonego pojęcia co jest przyczyną!! Pozdrawiam |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-02-20 21:48:46 U mnie przestało uciekać dopiero jak wymieniłem pompę na 100% dobrą. Miałem tak w paru autkach i winną zawsze okazywała się pompa. |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-02-20 22:03:18 A ja chyba zainwestuje w zawór jednostronnie przepływowy. Wstawie go zaraz za pompą. Napisze jakie to da rezultaty. |
Brelik Polonez Caro GLE 1,6 Łódź | 2003-02-20 23:19:42 Majchal - ten zaworek z kulką na dnie komory pływakowej
to zawór zwrotny pompki przyśpieszacza i jeżeli byłby uszkodzony to nie byłoby bezpośredniego wtrysku paliwa do gardzieli gaźnika. Trzeba to sprawdzić. Nawet gdyby był uszkodzony to przez niego nie mogło by się cofnąć paliwo do pompy i dalej do zbiornika. Stawiam na nieszczelność zaworków pompy paliwa. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-02-21 11:22:52 Dokładnie to jest do pompki przyśpieszającej - żeby paliwo nie cofało sie z niej spowrotem do komory. Szczerze mówiąc nie wiem co moze byc powodem klopotów. Moze jednak pompka? U mnie kiedyś w DF zawieszał sie zaworek i za nic silnik nie chciał zapalić. trzeba bylo odkrecic 10-ką kopułke pompy i srubokretem wcisnąć plytke zaworka. Pomagało ;) Jeszcze sie nad problemem zastanowię... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-02-21 13:26:37 Jak Majchal wspomniał, byliśmy razem gdy facet powiedział nam o tym zaworku z kulką...Kit chyba wcisnął... Prawde powiedziawszy to paliwo przez ten zaworek nie splynie do pompy i dalej do zbiornika, bo jak ma to zrobić???? Przecież paliwo "leje" sie do komory od góry...a jakby paliwo uciekało przez zaworek to musiało by sie chyba lać do silnika zalewając świece i uniemożliwiając szybki rozruch... Mnie sie wydaje że pompa paliwa moze być wadliwa ale żeby nowa?Dziwne...ale jak praktyka pokazuje i tak sie zdaża... |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2003-03-06 20:33:10 Czym mozna tłumaczyc następujące zjawisko:
Pompa przez miesiąc po zamontowaniu nie trzyma paliwa i nagle wszystko w pożądku-paliwo nie spływa. Dodam ze nic nie kombinowałem przy układzie zasilania. |