Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-14 00:58:47 |
paniol2005 TOYOTA FRIEND Renault Scenic Ruda Śląska | 2005-04-14 23:43:52 Przed papierem proponowałbym szczotkę
Kiedyś było takie cuś jak AUTOKOMPLEKSOR czy jakoś tam Teraz to podobno się inaczej nazywa-ma to kolor mleczka a reagując ze rdzą przechodzi w czarny kolor (podobno wyrzera ją),tylko trzeba parę dni poczekać zanim się będzie malować-żeby farba nie odpadła. Mój kolega miał fiata 125 z 70-któregoś roku (od ojca) on był zakonserwowany raz p o w t a r z a m r a z jakieś pięć lat temu go sprzedał (dalej jeździ). To był jakiś środek używany do konserwacji okrętów,jego ojciec pracował w zakładach ZGODA Świętochłowice (tam produkują silniki okrętowe) i załatwił sobie te cuś a potem rozebrał fiata,zakonserwował i tyle. Ale co to bylo-nie wiem ani mój kumpel (wtedy mieliśmy 4-lata a jego ojciec nie żyje). |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-15 15:40:46
To jest jako pierwsze czyszczenie Szczotka na wiertarke i ogień Środek o którym piszesz ma nazwę... Kompleksor Dzieki,pozdrawiam |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-04-15 17:37:31 Mam nadzieje Misiek że jak już zrobisz serię testów i prób to dasz namiary jak to robić bo ja już się pogubiłem w tym wszystkim!!!
Pozdro. |
inwent TOYOTA DRIVER carina e kraków | 2005-04-15 18:21:31
I ten kompleksor jest aż tak bardzo skuteczny? Ktoś miał z nim jakieś doświadczenia - niedługo będę malował swoją Cari i będę chciał zabezpieczyc dobrze spód. pozdr |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-16 01:50:26 Dzisiaj sprawdzałem Cortanin F - środek o podonbym działaniu ale ogólno dostępny. Wymazałem kątownik stalowy (pordzewiały oraz wyszlifowany do czystego metalu) oraz błotnik u kumpla w renault
Jutro kątownik zobacze, renault pewnie za tydzień... Nadal szukam masy, która będzie tworzyć grubego, twardego baranka - jak ktoś moze to niech spyta swojego blacharza/lakiernika co poleca. Kupie, sprawdze i dam znać Pozdrawiam |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2005-04-16 16:09:19 Twardego nie polecam, gadalem kiedys z znajomym blach-lak. oraz tam gdzie bede konserwowal autko najlepsze są elastyczne "baranki" poniewaz np. taki Bitex jest przedstawicielem twardego spiwa ktore robi sie twarde i traci po jakim czasie swoje zadanie, pęka pojawiaja sie mikro pekniecia do ktorych dostaje sie wilgoc, woda, sol itp. o efektach nie bede pisal bo nie trudno sie domyslic.
Po jakim czasie pod takim twardym barankiem masz tylko rudą i nic poza tym. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-17 00:29:25 Bitex to wogóle inna bajka...
Oryginalnie w kazdym samochodzie jest twarda masa, która ma super przyczepność a dopiero na to coś elastycznego. Pozdrawiam |