Gaźnik DAAZ 2108

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć !!!!

Nie jestem właścicielem Łady ( ale własnie zaczynam miec kontakt- ale do rzeczy. .....

Posiadam poduszkowca z silnikiem Swifta 1,0 na gażniku- obecnie Webera z poldka 1,6.
Dwa lata sie juz z nim męczę i nie jestem zbyt zadowolony, -niby działa ale......gaźnik jest prosty ale ma sporo wad, pływaja obroty jałowe, dziura przy przyspieszaniu, paliwożerny, ZHS do du..y, itp...

Ogółnie silnik osiąga własciwą moc, jednak problemy z gaźnikiem nie dają komfortu latania....

Znajomi motolotniarze którzy maja swifty polecili mi gaźnik od Samary 1,3 - taki tez nabyłem drogą kupna!!!!! Gażnik jest z Samary i ma oznaczenie DAAZ- 2108

Niestety nie mam żadnych materiałów dot. tego gaźnika- więc byłbym strasznie wdzięczny za wszelkie możliwe info- tabele z danymi techniczno-regulacyjnymi, średnice dysz,przelotów, itp,itd
Gdzie co podłaczyć?????

Dysponuje jedynie grafiką z budową gaźnika ale bez opisu ( z tego forum)

Jest tez podobno książka Ossowskiego z opisem regulacji
i ustawiania.... ( wyczytalem to na forum)

Może tez jakies porady- co wywalić(oszczedzacz !?) , jak poprawic, itp

Z góry serdeczne dzieki,

Janek, Szczecin

PS. Aby nie zaśmiecać forum b.proszę o info na priv lub email.
 
 
Trzeba było kupić od 1,5.
  
 
Heloł,

Gaźnik zasadniczo ogarniety )

http://naforum.zapodaj.net/bebf4a8322a4.jpg.html

Powiedzcie proszę tylko gdzi podłączyć ten króciec z fotki jw. ??



czy do filtra powietrza (jak w Weberze)????
czy pod odmę na pokrywie zaworów????



[ wiadomość edytowana przez: Hovermaniak dnia 2015-11-04 18:49:08 ]
 
 
Do filtra.
  
 
Dzięki