Moduł zapłonowy wersja SPORT - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja właśnie zakupiłem taki moduł bo stary zszegł z tego świata . Mam założone świece briska więc ta "wersja sportowa" byłaby wskazana . Jak pojeżdze to opiszę jak się sprawuje ten nowy.
  
 
Zgodnie z tym co pisałem - po przejechaniu kilkuset kilomwrtów opiszę moje odczucia po zmianie modułu:

Jest naprawdę dużo lepiej - może w połączeniu ze świecami to tyle daje ale ja naprawe polecam go wszystkim!!!!

I miej pali!!!!!
  
 
halo Admi! halo Admi! BENY do Admirała! Gdzie jest mój moduł?
  
 
Adi, czy masz jeszcze te moduły? Byłbym zainteresowany...
  
 
Podnosze wątek bo też mnie on interesi :> (czyt. jestem zainteresowany)
  
 
Cytat:
2003-05-27 15:31:26, BENY pisze:
halo Admi! halo Admi! BENY do Admirała! Gdzie jest mój moduł?



Nie masz modułu? To jak ty jeżdzisz?
  
 
No to wróciłem do kraju, i mogę wreszcie dokończyć to, co tak się odwlekało.

Przepraszam wszystkich za moje ociąganie.

BENY, jutro wysyłam moduł,
SPAjK, Mogę mieć moduły, ale jak chcesz go zamontować w DF'ie, no chyba, że masz juz silnik "polonezowski".

Wszystkich innych zainteresowanych i pewnych tego, że chcą zakupić proszę o info na priv.



  
 
Wystarczy trochę na Admiego nakrzyczeć i już chodzi jak zegarek. Może nie tak dokładnie jak szwajcarski, ale na pewno tak szybko, jak rosyjski
  
 
Kupiłem taki modół - przyspiesz lepiej i ogólnie lepiej chodzi - jednak powyżej 3000r/min pojawiają się dziwne odgłosy z silnika jakby zaplon był żel ustawiony i jka to niektórzy określają:" dzwonią zawory" a tak naprawde zapłon jest w niewłaściwym momencie - mam oczywiście "kopułke" czyli GLE

Czy wiecie co to moze być, do 3000r/min wszystko jest OK, dopiero pożniej coś zaczyna się dziać, a i mam wałek świątaka GT 92 ( wedle sprzedającego - Skóry ) wszelkie propozycje mile widzina
A i na zwykłem Hybrydzie tego nei ma! ale chodzi wolniej i jest ospały................. a moze to tak powinno być?
  
 
Ja również zauważyłem dziwne odglosy, powyżej 3 tys. obrotów/min. Mam zwykly moduł i dzwonienie zaworów to nie jest. Może spalanie stukowe Ogólnie to są odgłosy typu odgłosów które pojawiają się w polonezowkim silniku po chociaż 4 tysiącach... Ogólnie to straszny muł z tego mojego poldka, a czuć to przy wyżyszych prędkościach Sytuacje kiedy jade 80km/h na czawrtym biegu, a wciśnięcie padu do końca powoduje tylko "BUUUU" są bardzo nieprzyjemne :/
  
 
no to i ty masz podobne objawy.... spalanie stukowe.... to to raczej nie jest bo to pojawia sie rowniaż na gazie, silnik nie ma planowanej głowicy więc tego też nie biore pod uwaga, a spalanie stukowe to niekontrolowany samozapłon mieszanki paliwowo - powietrznej ale to raczej dziwne i nie biore tego pod uwage - nie mkodyfikowałem stopnia spręzania...

Świątek nic nie wspomina o planowaniu głowicy, a razem z moim zaprzyjażnionym mechanikiem stwierdziliśmy że jeśli prodeucent walka tego jednoznacznie nie zaleca, to nie ma sensu skracać żywotności silnika - bo splanowanie głocy = zmniejszenia żywotności, a seryjnie farbryczny stopień sprężania jest kompromisem pomiędzy żywtnościa a osiągami, i ja pozostałem przy tym kompromisie, ale nie do końca bo zastosowałm sportowy wałek, moduł, świce, przewody zaplonowe( są najleprze na rynku do poloneza - za rozsądną cene) , poszukuje cewki zaplonowej ktora ma większe napięcie wyjściwe - większy odstęp elektrod=więcej zapalonej mieszanki w tym samym czasie....

Więc już nie mam pojęcia co to może być........ może ten moduł jest jakiś poje....ny, bo jeśli na Hybrydzie seryjnej chodzi normalnie to co to moze być - a i zaplon jest ustawiony wedle zaleceń Świątka, luzy zaworowe również....
próby zmienienia stycznego konta wyprzedzenia zaplonu na zamontowanym Spotowym module nie dały żadnych efektów

To kto mi powie co to jest??
  
 
Zaraz po tym jak napisałem ostani post, jeździlem troche po mieście i dziwne odczucia, bo do 3,5-4 tys. wkręca się bardzo szybko, cicho, bez żadnych nieprzyjemnych odgłosów, nie to co na trasie... to chyba opory toczenia i głównie powietrza tak przeszkadzają polkowi...
  
 
Witam ! Wyciągam taki stary post bo mam pytanie! Gdzie dostanie Sportowy modUł zapłonowy chodzi mi o kraków i ile to w tej chwili może kosztować?? Dzieki za informację!!


[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2005-12-18 12:35:51 ]
[ powód edycji: orto ]
  
 
Witam! Własnie zappatrzyłem się w moduł zapłonowy wersje sport i mam takie pytanko jak go podłączyć mam dwa wejścia jedno oznaczone jest literkami BC a drugie GW ! Gdzie podłączyć którą kostkę?? Dzięki za pomoc!
  
 
jest jedna opcja podpięcia jedna wtyczka jest dwupinowa a druga 3 pinowa z wykorzytanymi dwoma pinami tak więc pomylenie jest awykonalne

mam takie pytanie jeszcze do posiadaczy takowego modułu:
Czy konieczna jest regulacja zapłou?? wg mnie pasuje sprawdzić ale czy ktoś korygował??
  
 
Cytat:
2006-04-02 00:24:52, KR pisze:
jest jedna opcja podpięcia jedna wtyczka jest dwupinowa a druga 3 pinowa z wykorzytanymi dwoma pinami tak więc pomylenie jest awykonalne mam takie pytanie jeszcze do posiadaczy takowego modułu: Czy konieczna jest regulacja zapłou?? wg mnie pasuje sprawdzić ale czy ktoś korygował??



Dzięki heheh troche głupie pytanie zadałem a wcześniej nie zwróciłem na to uwagi! Wczoraj go podpiołem i też mam to samo pytanie czy trzeba korygować zapłon?? I jeszcze jedno na tym nowym module przy wolnych obrotach gdy nacisne na gaz silnik jakby się dławił i nie pracował na wszystkie cylindry ale gdy sie zaraz wkreci na wysokie obroty to jest wszystko ok! Czym to może być spowodowane bo na starym module nie było niczego takiego! Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź !
  
 
BTW na allegro APE sprzedaje wersje sport do abimexa - chyba za 199zł.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Witam! Mam takie pytanko,założyłem wczoraj właśnie taki moduł zapłonowy w wersji sport zakupiony w sklepie i mam mały problem. Po podłączeniu autko bardzo źle odpala a jak już odpali to pracuje nierówno a przy wchodzeniu na obroty tak do 2000 pracuje jakby na 3 cylindrach ,jak traktor, dopiero w wyższych obrotach jest dobrze! Co to może być?? Kable ,świece,filtry,powymieniane! Na starym module usterka ta znika. Dziękuję bardzo za pomoc!
  
 
czy tylko ja miałem takie problemy?? szkoda bo chyba będę musiał wrócić do starego modułu ! Pozdrawiam!
  
 
wymuień moduł na inny. masz przecież prawo do wymiany produktu jeżeli ma wady. musisz tylko okazać paragon - chyba że to znajomy sprzedawca