Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-07-03 11:11:11 Sprawdz kable, palec, kopulke i tego typu dupstwa kumplowi sie tak od kabli robilo. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2007-07-03 11:35:42 Masz źle wyregulowany parownik, a dokładnie śrubę odpowiedzialną za wolne obroty.
Ile masz zrobione na tym parowniku? Może już warto oddać go do regeneracji? Praktycznie w każdym aucie z instalacją II generacji jeśli odpalisz, przełączysz na LPG a po chwili zgasisz, to ponowny rozruch silnika jest dość trudny. Związane jest to z temperaturą mieszanki gazowej (parownik jest jeszcze nie ogrzany), która "zamraża" dolot. |
bartos79 vectra sulejowek | 2007-07-03 21:02:32 Mialem podobne objawy wiec pojechalem do mojego gazownika i stwierdzil ze trzeba oczyscic cewke przy parowniku.Po oczyszczeniu tej cewki problem znikl-instalacja Lovato |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-04 23:24:41
Ale bzdura - w obecnych temperaturach nie ma mozliwosci zamrozenia nawet parownika, nie mówiąc juz o dolocie...ja tez mam instalacje BRC i odpalam na gazie bez zadnych problemów...nawet jak mi zgasnie jak wyjezdzam z parkingu to pali również na gazie na dotyk, podczas gdy na Pb musze wiecej kręcić zeby ruszył... brqsl - albo masz zle ustawioną śrubę czułości w parowniku, albo faktycznie membrana przypomina bardziej gumowej łaty niż delikatnej skórki...Ja niedawno regenerowalem sam mój parownik - BRC TECNO 100 kW a zestaw naprawczy kupowalem na allegro u tego gościa za 56zł allegro - sprawdzony i polecam, natomiast wymiana membran nie stanowi problemu, o ile tylko masz ekstrakcyjną do czyszczenia i jakąś pompke np nożną do przedmuchania 2 kanałów ... |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-07-04 23:28:58
Ja jadac do blacharza autem po wypadku jako ze spieprzala woda z chlodnicy to przy ponad 30 stopniowym upale zanotowalem szron pod maska, bez sciemy, ladny bialy szron |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-04 23:36:21 No tak !!! Ja nie pisalem o sytuacji gdzie wody brak, ale jesli normalnie krązy w obiegu to do momentu nagrzania silnika do temperatury pracy przy sprawnym systemie chlodzenia nie ma mozliwosci zamrozenia parownika.... |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-07-05 04:16:46 A dajesz glowe ze kolega uklad chlodzenia ma dobry ? |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2007-07-05 10:44:40
Miałem to samo. Upał około 30 stopni , i szron na parowniku i jego okolicach. Układ chłodzenia był sprawny ,ale zalany wodą. |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-05 11:50:19 Glowy nie daje ale sprawdzenie nie jest trudne |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-05 23:47:56 nie no ale kombinujesz.... na allegro masz goscia, ktorego aukcje podalem w linku - tam nowiutkie reduktory masz po 250-260 zł wiec po co ci w takim razie regeneracja ??? |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2007-07-06 10:29:49
A może byśmy tak czytali ze zrozumieniem? He? Przeczytaj dokładnie kolego to co napisałem. "Praktycznie w każdym aucie z instalacją II generacji jeśli odpalisz, przełączysz na LPG a po chwili zgasisz, to ponowny rozruch silnika jest dość trudny. Związane jest to z temperaturą mieszanki gazowej (parownik jest jeszcze nie ogrzany), która "zamraża" dolot. " Nic nie pisałem o zamrożeniu parownika!!! Parownik nie jest dostatecznie ogrzany i co za tym idzie nie ogrzewa dostatecznie mieszanki gazowej. Powoduje to oszronienie (dosłowne) kolektora dolotowego. Gaz nie wypala się dokładnie i w kolektorze zostają jeszcze resztki mieszanki. Przy ponownym rozruchu na beznzynie silnik się zalewa. Przy rozruchu awaryjnym na LPG oczywiście jest dużo łatwiej dla silnika. |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-07-06 10:52:13
no to ok gosc jest konkretny bo juz kilka pierdół kupowalem na allegro u niego ale z robotą to sam sie przekonasz...stówka w ta czy w tamtą jak na moja kieszen tez sie liczy bom jeszcze student, natomiast czasem warto przekalkulowac czy lepiej wydac od razu tą stówke czy wyjezdzic ja w gazie ....
No ok powiedzmy ze tak jest, ale w mojej istalce nie ma czegos takiego jak awaryjny rozruch na LPG !!! ot jest taki tryb centralki i w zasadzie zbiornik z Pb moge wywalić w cholere...natomiast co do powtórnego odpalenia po zaskoku na LPG i chechłaniu na Pb tez nie mam zadnych problemów... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2007-07-06 21:54:50 Sprawdź czy silniczek krokowy jeszcze działa. U mnie było to powodem dziwnej pracy instalacji. dodatkowo podejrzewamjeszcze sondę lambda - bo na nPb dziwnie się zachowuje przy przyspieszaniu ... |