Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Maras Miłośnik FSO OMEGA&FROTA&MARAUDER ... ASO_Leźno/Gdańsk | 2003-02-20 23:21:40 Dla mnie to najbardziej jest prawdopodobna wersja z zimeringem jezeli to by był zimering na wydechu to mozna tam uszczelnić za pomocą silikonu ktury trzeba nałorzyć pod uchwyt silnika ktury jest dokładnie na tym zimeringu,jezeli to ten drugi pod kopułką to tylko wymiana Jezeli chodzi o pokrywe głowicy to wiem ze składa się to na jakiś specjalny klej.proponuje ci nawiązać kontakt z mechanikiem serwisowym napewno ci podpowie pare cennych uwag na temat tej roboty.Jak wiesz pomyłka przy tym silniku może dużo kosztować |
kordek4 Polonez CARO 1.4 GLI ... Kolumna | 2003-02-21 11:16:34 Oj może kosztować, dlatego zaieściłem tu ten post. Może ktoś będzie wiedział jak się do tego zabrać. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-02-21 11:31:02 Pytanie, czy ubywa Ci wyraznie oleju? Jezeli jest to tylko pocenie to ja bym to zostawil.
Jezeli widac ubytki na bagnecie miedzy wymianami oleju, to trzeba cos z tym robic. Dostep zgadzam sie jest beznadziejny. Adamus |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-02-21 23:19:50 ja dalem odp. na fso ptk
stawiam na simeryng pod kopulka |
AndrewS FSO 125p 1.4 GLI 16V ... Puławy | 2003-02-23 01:04:54 jesli chodzi o R 214 Si to mial sciagana tylko pokrywe bo bylo podejzenie, ze to ona puszcza, a to chyba uszczelniacze za kolami rozrzadu bo altek jest troche mokry |