[OGÓLNE] Zakładam alarm MagiCar 440 - fotorelacja - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-10-26 20:25:33, mati_18 pisze:
wlasnie nie dawno zalozylem pozniej przez jakies dwa dni bylo dobrze, zamknalem auto wieczorem, rano przychodze chce otworzyc i nie reaguje, dzisiaj patrzylem impulsu ni ma, i nie wiem co sie stalo



Jak dla mnie to pewnie poprostu brak styku na którymś kabelku. Mógł się poprostu rozłączyć.
  
 
Cytat:
2005-10-22 20:15:43, mati_18 pisze:
wogole na wyjsciu nie ma zadnego impulsu, jeszcze nawet nie podlaczalem pod ten silownik.



napewno nie ma żadnego impulsu?

W instrukcji pisze tak:

W każdej sytuacji możesz wcisnąć trzeci przycisk pilota przez 2 sekundy, wtedy pojawi się impuls masy na przewodzie szarym.
  
 
Cytat:
2005-10-26 16:27:54, jerico pisze:
Spróbuje jeszcze raz, schemat+instrukcja - skan/zdjęcie na email-a. Proszę o pomoc, bardzo mi to potrzebne. Dzięki.



na pierwszej stronie tego postu przecież jest
  
 
Witam

mam ten sam alarm ale pod nazwa SAFE CAR...

Pytanie brzmi jak podlaczyc ten wylacznik krancowy ktory jest w zestawie? druga sprawa gdzie sie wpiac zeby podpiac klape bagaznika?(MKV)
Druga sprawa to od centralki z boku wychodza kable do centralnego zamka... czarny z bialym mam podlaczyc do MINUSA a rozowy i pomaranczowy do PLUSA zasilania?
bo nie bardzo rozumiem podpiecie sterowania centralnym...

Pozdrawiam
  
 
Mam pytanie: Jak udało Wam się rozwiązać problem z wyzwalaniem/uzbrajaniem alarmu przy otwieraniu/zamykaniu drzwi - chodzi o to że nie można się podłączyć (tak jak jest w opisie) do "włącznika w drzwiach" odpowiedzialnego za zapalanie światła w kabinie, gdyż alarm uzbraja się wówczas z pominięciem drzwi. Przyczyną tego jest to, że na przewodach do centrali (bodajże zielony i fioletowy) nie może być sygnału masy w trakcie uzbrajania. Zamontowaliście nowe przyciski w drzwiach? Jeśli tak to jakie? Dziękuję za odp. i pozdr.
  
 
Cytat:
2005-11-05 18:15:28, avalonxxx pisze:
Mam pytanie: Jak udało Wam się rozwiązać problem z wyzwalaniem/uzbrajaniem alarmu przy otwieraniu/zamykaniu drzwi - chodzi o to że nie można się podłączyć (tak jak jest w opisie) do "włącznika w drzwiach" odpowiedzialnego za zapalanie światła w kabinie, gdyż alarm uzbraja się wówczas z pominięciem drzwi. Przyczyną tego jest to, że na przewodach do centrali (bodajże zielony i fioletowy) nie może być sygnału masy w trakcie uzbrajania. Zamontowaliście nowe przyciski w drzwiach? Jeśli tak to jakie? Dziękuję za odp. i pozdr.



Nie bardzo rozumie, po to sie własnie podłącza pod drzwi żeby alarm nie zamykał centralnego zamka gdy któreś z drzwi są otwarte. A to że uzbraja sie z pominieciem to normalne jeśli któraś strefa (drzwi, czyjki, klapy) podczas uzbrajania jest naruszona to zostaje pominięta.
  
 
Cytat:
2005-11-05 18:35:01, jerico pisze:
Nie bardzo rozumie, po to sie własnie podłącza pod drzwi żeby alarm nie zamykał centralnego zamka gdy któreś z drzwi są otwarte. A to że uzbraja sie z pominieciem to normalne jeśli któraś strefa (drzwi, czyjki, klapy) podczas uzbrajania jest naruszona to zostaje pominięta.



Problem w tym, że po podłączeniu się do wyłącznika/włącznika (tzw. przycisku rozwiernego) odpowiedzialnego za oświetlenie kabiny (a umieszczonego w "słupku") alarm ZAWSZE uważa drzwi jako strefa naruszona i je pomija.
W konsekwencji: jeśli zamknę drzwi pilotem a otworzę kluczykiem - alarm nie zadziała.
  
 
Cytat:
2005-11-05 19:00:20, avalonxxx pisze:
Problem w tym, że po podłączeniu się do wyłącznika/włącznika (tzw. przycisku rozwiernego) odpowiedzialnego za oświetlenie kabiny (a umieszczonego w "słupku") alarm ZAWSZE uważa drzwi jako strefa naruszona i je pomija. W konsekwencji: jeśli zamknę drzwi pilotem a otworzę kluczykiem - alarm nie zadziała.



Nie coś nie tak. Jeśli zamykasz drzwi z pilota to rozumie, że masz je fizyczne zamkniete a wiec wyłącznik nie daje masy wiec alarm "widzi" je jako zamknięte i uzbraja. Jeśli otworzysz z kluczyka to po otwarciu drzwi wyłącznik daje mase a alarm reaguje. Weź sobie przytrzymaj palcem wciśnięty wyłącznik, (najlepiej jakbys jeszcze odłączył czujki ruchu, żeby nie było wątpliwości) włącz alarm, zamek centralny zareaguje ale zaraz odbije ale to nie ważne, alarm bedzie uzbrojony. Odczekaj chwile i puść wyłącznik - nie ma mowy żeby nie zaczął wyć. Też tak sprawdzałem. Jesli nadal alarm odcina strefę drzwi/czyli dostaje mase na odp. przewód to coś jest nie tak podłączone/albo z alarmem.
  
 
NIc dodać nic ujać.
  
 
No ladnie mi poszlo z alarmem ale nie podlaczylem jeszcze tego wylacznika pod maske i bagaznika... Czy kto to podpial i moze powiedziec co do czego bo nie wiem ktory to kabel jest od klapy i jak ten wylacznik zainstalowac...

Druga sprawa to odciecie zaplonu... normalnie alarm se wlacza jak stacyjke przekrece ale jak podpiac to dziadostwo zeby uniemozliwic uruchomienie silnika?

Trzecia sprawa to zasieg... nie wiem dlaczego ale musze podejsc do auta na 1 metr conajmniej zeby zatrybilo... poza tym stojac z przodu auta czesto nie chce dzialac sterowanie z pilota... czy to normalne??

Bede wdzieczny za pomoc...
  
 
Ad.1 Klapy (silnik/bagażnik) podpinasz pod niebieski przewód, na schemiacie przecież jest zaznaczone. Jeśli chodzi o montaż to nic trudnego. Klapa silnika: na przednim pasie wywiercić otwór i i ustawić odpowiednio wyłącznik. Ważne żeby miał dobrą masę/usunąć konserwacje. Klapa bagażnika: Nie montowałem ale mysle ze najlepiej dogrzebać sie do światełka i od niego pociągnoć masę.

Ad.2 Jeśli chodzi o odcięcie zapłonu, to wg mnie nie warto bo łatwe do obejścia. Najlepiej odciąć pompe paliwa - najlepiej wstawić przekaźnik w obwód wyłącznika uderzenowego/wstrząsowego. Znajduje sie za osłoną z lewej strony przy nogach kierowcy. Albo szukać przewodu od pompy.

Ad.3 Może słabe baterie ? Gdzie masz zamontowaną centralkę?
  
 
to ja podobnie jak kolega

ad1. kalpa, niebieski przewód. w pasie przednim już jesn tawet otwór w który idealnie pasuje ta krańcówka
a z tyłu, trzeba wyjąć zaślepkę od lewego światła i tam powinny lecieć przewody brązowy, czarwony i brązowo-czerwony. to z tego co pamiętam trzeba się w ten brązowo-czerwony wpiąć na a drugi koniec kabla podłączyć to tego zamego przewony co krańcówke od klapy.

ad2. Odcięcie zapłon (odcięcie pompy paliwa). Pisałem juz o tym

ad3. zalezy gdzie mieszkasz. Jak jestm w centrum miasta to też mi spada zasięg. Ale w siebie na prowincji zasięg jest wyśmienity.
  
 
No wiec alarm mam zamontowany za oslona nawiewu...
Mieszkam w miescie ale bez przesady zebym musial na wies jechac zeby pilot dzialal z wiekszej odleglosci niz 3 metry... nie mieszkam w jakiejs metropoli ale miasto Baterie nowki

Co do tej krancowki to mam ja podpiac pod niebieski przewod? klape bagaznika tez mam pod ten niebieski wpiac??
  
 
Wlasnie sprawdzalem zasieg pilotow...

na otwartym terenie z boku auta maks jakies 15m, z przodu jakies 2 metry, z tylu 1m a czasem nawet trzeba nad szyba tylna klikac...

kolo domu przy chodniku miedzy dwoma autami to juz wogole trzeba podejsc do auta...

troche to chyba nie powinno tak byc...?

poza tym co do czujnikow ruchu to zauwazyem ze wlaczaja sie ale po jakims czasie... normalnie grzebie w aucie przez szybe otwarta ta dioda sobie swieci ze niby ruch jest ale alarm reaguje po jakims czasie... czulosc ustawiona dosyc wysoko, czy czujki lepiej umiescic u dolu szyby czy u gory?
  
 
Tak obie klapy pod niebieski przewód.
A z tym zasięgiem to dziwne, ja mam alarm nad nagrzewnicą (chyba wyżej sie nie da) i na prostej z 35-40 m bez problemów. Np. na parkingu jak stoii między samochodami to też spokojnie z 12-15m, obojętne z której strony samochodu bym "celował"
  
 
Ja sie nie bawilem w krańcówke pod tylna klape. Czujniki ultradżwiekowe zalatwily ta sprawe
  
 
co do czujników to oczywiscie u góry słupków. Ale jest zasadnicze pytanie czy wkładasz rece przez szybe zaraz po włączeniu alarmu??
  
 
Czy te objawy to normalna praca tego alarmu

załączenie - 3 piknięcia + 3x kierunkowskazy
otwarcie - 2 piknięcia + 2x kierunkowskazy
dioda LED - po załączeniu cyklicznie mryga po 3x

Instrukcja mówi troche inaczej, za "chniy" nie mogę dojść co może sygnalizować
  
 
Cytat:
2005-11-16 08:40:57, Rys_32 pisze:
Czy te objawy to normalna praca tego alarmu załączenie - 3 piknięcia + 3x kierunkowskazy otwarcie - 2 piknięcia + 2x kierunkowskazy dioda LED - po załączeniu cyklicznie mryga po 3x Instrukcja mówi troche inaczej, za "chniy" nie mogę dojść co może sygnalizować



Jeśli przy zamykaniu masz 3x sygnał/kierunki to oznacza że któraś strefa naruszona (czujki, drzwi, klapy) - wtedy właśnie dioda miga cyklicznie 3x

Zamykanie - 1x kierunki + 1x sygnał syreny
Otwieranie - 2x kierunki + 2x sygnał syreny (wygląda że masz ok)
  
 
Bardzo Dziekuję za odpowiedzi. Fioletowy niepotrzebnie podłączyłem (niby zgodnie z instrukcją i akumulator padł)

Gratuluje MaterCheatowi fotorelacji i jasnych wyjaśnień bo bez tego bym sobie nie poradził.