Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2005-05-11 22:39:29 75 dokladnie bez IC
ale szukaj lepiej z IC bo to 90 jednak a wszystko zalezy od przebiegu czy wlasciciel dbal o samochod itd |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-11 22:52:39 IC to Intercooler, czyli chłodnica powietrza zasysanego. To tak BTW. |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-05-11 22:55:53 Przydatna rzecz w dieslu... |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-11 22:59:55 No, nawet o tym dzis dyskutowaliśmy na spocie |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-05-11 23:02:11 No z tego co ja wiem to lwia część ma 90-konne dizle A co się sypie? Kasa, jak pójdzie turbosrężarka Ale jak nie będziesz jej katował i pamiętał o niegaszeniu silnika natychmiast po ostrzejszej jeździe to będzie długo chodziła. A po za tym nie zanotowałem dodatkowych wydatków, nie licząc oczywiście materiałów eksploatacyjnych.
Z dynamiką jest fajno, całkiem szybko osiąga prędkości mandatowe na trasie |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-05-11 23:03:31 Prędkości manadatowe czyli średnie prędkości przelotowe |
Smoku Passat B3 / DU Nubir ... Wrocław | 2005-05-11 23:19:05 Jeśli ma chłodncę zaraz za kolektorem dolotowym (ciężko przeoczyć) to ma 90 km. A turbo... nie ma reguły, trzeba sprawdzić. Zdejmij rurę między puchą filtra powietrza a turbo i zobacz, czy łopatki nie pływają w oleju. |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-05-16 07:18:47 pytajcie mariobrosa na ten temat, ma spore pojęcie na temat tego silnika, jak równiez kosztów |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-05-16 12:11:39
To nie jest dobry objaw. Lekka chmurka, i owszem, jest normą, ale z Twojego opisu wynika, że w tym przypadku norma jest przekroczona. Sprawdziłbym wtryski na początek. Potestuj go raczej w ten sposób, że płynnie dodawaj gazu gdy na obrotomierzu masz jakieś 1900-2000rpm. Jeśli w takim przypadku będzie dymił, to po prostu nie kupuj tego auta Szkoda również, że nie ma zimy, ale z ciekawości spróbowałbym jak odpala z samiutkiego rana. To również wiele mówi o stanie jednostki napędowej...
Skok sprzęgła w essim 1.8TD nie jest duży, na pewno w każdym razie dużo mniejszy, niż np. w choćby megance... Jeśli pedał chodzi bez zacięć, nie "bierze" nisko, to jest OK. |
Streetlegal Gdańsk | 2005-05-16 13:37:47 Przy płynnym dodawaniu gazu nie dymi wcale. Tylko przy max wciśnięciu zostawił wielką chmure czarną i ślady na jezdni. Auto odpalałem na ziomno. Chwycił od pierwszego przekręcenia i też nie kopcił.
Co do sprzegła to nie zacina się ani nic takiego tylko chodzi z wyraźnym oporem. Jeszcze jedno pytanie. Czy normą jest w Escortach z roczników 95-96 wychodząca rdza na ramkach okien i progach pod uszczelkami? |
kierek Ford Escort Flair Szczecin | 2005-05-16 14:30:02
Tak ja wlasnei z tym walcze |