[MKVII] Identyfikacja złącza diagnostycznego - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no w 1.3 powinienes miec te piny zajete ale sprawdz sam.

wyjecie zarowki to nie rozwiazanie, no chyba, ze Ci nie zalezy...
najczesciej pomaga sprawdzenie wtyczek pod fotelami i psiknice na styki jakims "kontaktem" + posprawdzanie bezpiecznikow, potem sciagniecie klemy z akku np. na pol godzinki.
  
 
Aha, czyli ten błąd nie wpisuje się do pamięci? Sprawdzałem już tą złączkę, psiknąłem lecz nie pomogło. Bezpieczników nie sprawdziłem

A co do złącza to zajęte znaczy, że jest juz to nowe?
  
 
Cytat:
2010-03-23 20:16:17, shewush pisze:
Aha, czyli ten błąd nie wpisuje się do pamięci? Sprawdzałem już tą złączkę, psiknąłem lecz nie pomogło. Bezpieczników nie sprawdziłem A co do złącza to zajęte znaczy, że jest juz to nowe?


zajete to znaczy, ze masz ECCV i bez problemu powinienes podlaczyc interfejs.

w escorcie takie rzeczy kasujesz sciagajac na jakis czas kleme z akku. (kontrolka zgasnie calkowicie, jesli usterka zostala usuneta, bo jesli nie to zaden reset nie pomoze)
  
 
Odpiąłem, wszystko ładnie, pięknie lecz po przejechaniu 20 km znów się lampeczka wredna świeci ;/
  
 
czyli problem w ukladzie dalej jest